Gå til innhold

Det er fredag!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Vi skal kose oss sammen i helga, se på noen fine filmer, lage noe god mat.

Setter kanskje litt ekstra pris på de rundt meg som jeg er glad nå, vi hadde en dødsulykke rett utenfor kontorvinduet mitt på jobben i dag.

Vi sto og så på det hvite kledet som de la over personen, at de etterhvert la personen på båre i likpose, at de trillet ham vekk og at de dro opp og tok med seg den forferdelig kvestede bilen.

Det hadde vi surret rundt, blide og fornøyde over at det snart var helg, kost oss med vaffel og vinlotteri i lunsjen.

Tenker på at det kanskje er sånn for den personen i bilen også, at det er noen "i den andre enden" som også har gledet seg til helg i dag men som i stedenfor å få hjem partneren sin får et forferdelig budskap.

Så i helgen skal jeg trene litt, og kanskje gjøre litt fornuftig i huset. Men mest av alt skal jeg kose meg med mine rundt meg som jeg er glad i.

God helg til deg :)

Å, det var en hendelse til ettertanke...

Huff.

God helg til deg!

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200672280' post='3781849]

''- Eg skal renske sluken på badet, trur eg...''

*flirer* Du har ikke fått ut finger'n ennå, ser jeg ;o)

Nei, men eg har gjort mye anna som frista mer...:)

Gjest Isflaket
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200672280' post='3781849]

''- Eg skal renske sluken på badet, trur eg...''

*flirer* Du har ikke fått ut finger'n ennå, ser jeg ;o)

Jeg tenkte det samme:-))

Skrevet

Jeg skal kose meg med en øog se om det er noe "sjåbart" på tv ;-)

Gjest Angela26
Skrevet

He,he,så vittig!! :0)

Skikkelig kjipt tall..Nedtur fra fjorårets feiring...

4 år til vi er 30...

.

30 ja... Det hoeres plutselig mer voksent ut...*iiiiihhhh*

Annonse

villbringebær
Skrevet

Ah, javisst er det fredag! Og hitil har det vært en helt fortreffelig fredag ettermiddag og kveld! Begynte med en skitur kl.5, i et vinterlandskap jeg sjelden har sett maken til! Etterpå en varm og god dusj, deretter en skikkelig kosestund med mannen ;-) Og nå sitter jeg her med et glass rødvin og sjokolade!!

Bedre kan det nesten ikke bli =)

villbringebær
Skrevet

I kveld skal vi vaere med jenta vaar, paa bursdag.

Saa skal jeg kjoepe meg graviditets tester :-D Jeg ble himla kvalm, helt plutselig i dag!! Kanskje fordi jeg sto og stroek klaer?? Hmm...

Hvis ikke, vil en test i maarra tidlig vise om det stemmer.

Saa skal vi bare ta det helt kulig tenker jeg. Hvis jeg ikke har en bolle i ovnen da ;-)

Oj så spennende Angela! :) Gleder oss til å høre resultatet!

Gjest Angela26
Skrevet

:-D Ja, nervene er i helspenn! Ogsaa vet jeg ikke naar mensen skal komme heller, saa da er det bare aa teste "litt" de siste dagene foer februar ;-) Attpaatil har jeg mange symptomer...saa....*haaper* :-)

Skrevet

Endelig helg ja :) I kveld har jeg og minsten besøkt familie. Hun fikk lekt litt og vi voksne pratet tida bort :) Det ble sen varmmat her hjemme , men så enkelt som grandiosa.

Imorgen er det av alle ting julebord. Kjole og dress skal klargjøres og vi drar tidlig til hotellet. Deilig med god tid. Min mor skal være hos barna. Kjempesnilt.

Skrevet

Ah, javisst er det fredag! Og hitil har det vært en helt fortreffelig fredag ettermiddag og kveld! Begynte med en skitur kl.5, i et vinterlandskap jeg sjelden har sett maken til! Etterpå en varm og god dusj, deretter en skikkelig kosestund med mannen ;-) Og nå sitter jeg her med et glass rødvin og sjokolade!!

Bedre kan det nesten ikke bli =)

''rødvin og sjokolade''

Er det godt sammen altså? Er glad i sjokolade (øhøm) men jeg drikker ikke rødvin...Kan det være den blir bedre om jeg spiser sjokolade til? ;)

AneM1365380603
Skrevet

Endelig helg ja :) I kveld har jeg og minsten besøkt familie. Hun fikk lekt litt og vi voksne pratet tida bort :) Det ble sen varmmat her hjemme , men så enkelt som grandiosa.

Imorgen er det av alle ting julebord. Kjole og dress skal klargjøres og vi drar tidlig til hotellet. Deilig med god tid. Min mor skal være hos barna. Kjempesnilt.

Det var sent julebord, eller skal vi si tidlig?-) Koselig blir det sikkert uansett hva det kalles :)

AneM1365380603
Skrevet

Vi hadde pizza før de minste gikk og la seg. De store hadde hver sin venn her til sene kvelden. Nå sitter jeg alene og nyter stillheten. Mannen min er på jobb.

I morgen skal vi ha tacoblanding i pitabrød med salat og rømme. Det har vi ikke hatt på lenge, så jeg gleder meg :) Det ventes et forferdelig uvær her, så jeg regner ikke med vi kommer til å oppholde oss så mye ute. Vi får litt besøk i morgen, så da får nå været være det samme.

Jeg håper jeg orker å trimme i helga. Akkurat nå tar jeg meg en cognac.

Annonse

Gjest Angela26
Skrevet

Negativ test i dag, nye muligheter neste loerdag :-)

villbringebær
Skrevet

Negativ test i dag, nye muligheter neste loerdag :-)

Fortsatt lykke til! :)

villbringebær
Skrevet

''rødvin og sjokolade''

Er det godt sammen altså? Er glad i sjokolade (øhøm) men jeg drikker ikke rødvin...Kan det være den blir bedre om jeg spiser sjokolade til? ;)

He,he, det meste blir vel bedre med sjokolade, eller? :) Rødvin og mørk sjokolade er en ren nytelse!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...