Gjest Vinterstorm Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Jeg skal ha en venninne på besøk i morgen, og har tenkt å servere wok med svinekjøtt. Har du oppskrift på en god woksaus som kan passe til. Det kan være både karrisaus og sursøtsaus, men gjerne noe annet også. Jeg har invandrerbutikk i nærheten. 0 Siter
Gjest Arigatou gozaimasu Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Maekrau østers saus, brun flaske med hvit kork, mmmmm, den er supergod Aroy-d sweet chili, er egentlig til kylling men funker bra til svin også 0 Siter
Gjest Vinterstorm Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Maekrau østers saus, brun flaske med hvit kork, mmmmm, den er supergod Aroy-d sweet chili, er egentlig til kylling men funker bra til svin også Begge sausene er klar til bruk og bare å helle over i woken? 0 Siter
Gjest Arigatou gozaimasu Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Begge sausene er klar til bruk og bare å helle over i woken? Stemmer, bare la det trekke litt mot slutten, enkelt og godt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Ikike spis svinekjøtt har jeg jo sagt! Hvorfor må det være så jævlig vanskelig å skjønne? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.