Kåre Kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hei! Kåre Kruttlapp her! Har fulgt med dere en liten stund her og jammen må jeg si at dere koser dere og følger hverandre opp! trivelige kommentarer og en hyggelig liten klikk med humor og åpenhet,varme og gjensidighet som jeg humrer mye av! Så artig å lese å følge med dere! Ville bare nevne det for det er ikke så ofte man opplever slikt! Ha en forrykende trivelig helg alle sammen!! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Du er ganske ny her! Velkommen til deg 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Du er ganske ny her! Velkommen til deg Tusen hjertelig takk! Har vært her inne dann og vann men først nå lagt merke til den hyggelige atmosfæren dere har! Gleder meg hver gang jeg logger meg inn! meningsfylt og givende!! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Tusen hjertelig takk! Har vært her inne dann og vann men først nå lagt merke til den hyggelige atmosfæren dere har! Gleder meg hver gang jeg logger meg inn! meningsfylt og givende!! Ja, det er faktisk det! Og her kan man spørre om alt mulig, og likevel føle seg "normaL" etterpå... Du er jente/dame, bør du ikke ha et nick som forteller oss det? 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 åja ohoooiii!!! her er det trivelig ja! *haha* her er du vitne til en skikkelig kose-klubb! her synger og leker vi,og koser oss dagen lang....*høhø* trivelig at du synes det da,selv er jeg relativt ny bruker her,men trives gjør jeg ) og velkommen skal du være kåre kruttlapp 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Ja, det er faktisk det! Og her kan man spørre om alt mulig, og likevel føle seg "normaL" etterpå... Du er jente/dame, bør du ikke ha et nick som forteller oss det? Hello! hidi,the scorpion! Er ikke nicket klart nok? Jeg er en single pappa og mann! 48 år "ler" vite mer? Bare spør!! koselig at du er nysgjerrig forresten! Fortsatt god kveld! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 åja ohoooiii!!! her er det trivelig ja! *haha* her er du vitne til en skikkelig kose-klubb! her synger og leker vi,og koser oss dagen lang....*høhø* trivelig at du synes det da,selv er jeg relativt ny bruker her,men trives gjør jeg ) og velkommen skal du være kåre kruttlapp Takk Jølsa!! Hyggelig! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hello! hidi,the scorpion! Er ikke nicket klart nok? Jeg er en single pappa og mann! 48 år "ler" vite mer? Bare spør!! koselig at du er nysgjerrig forresten! Fortsatt god kveld! Er singel mamma på 44. Koselig at flere menn stikker innom og finner oss harmløse Nysgjerrighet fører verden videre, ikke sant? Jeg er kjent for min skarpe tunge og elsker diskusjoner... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Velkommen kaare kruttlapp!! :-) Arti nick du har! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Er singel mamma på 44. Koselig at flere menn stikker innom og finner oss harmløse Nysgjerrighet fører verden videre, ikke sant? Jeg er kjent for min skarpe tunge og elsker diskusjoner... You are on my friend! jeg elsker ord og ironi og er en selvutnevnt livsnyter med hang til harmoni,humorog ikke minst musikk og det som gjør livet vært å leve! Godt å snakke med dere!! 0 Siter
villbringebær Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Det er akkurat som jeg føler at jeg har truffet deg før, Kåre Kruttlapp!! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Det er akkurat som jeg føler at jeg har truffet deg før, Kåre Kruttlapp!! Javel!! Villbringebær!! Så hyggelig!! Hvor da og når? kan du erindre? 0 Siter
villbringebær Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Det er akkurat som jeg føler at jeg har truffet deg før, Kåre Kruttlapp!! Nei bare syns jeg kjenner deg igjen et eller annet sted fra liksom ;-) Kanskje vi finner ut av det om en stund, når vi har "sett" mer til hverandre? 0 Siter
villbringebær Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Javel!! Villbringebær!! Så hyggelig!! Hvor da og når? kan du erindre? Innlegget over (svaret til meg selv skulle til DEG ) 0 Siter
Gjest Kåre kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Innlegget over (svaret til meg selv skulle til DEG ) Hei du ville bringebær! Skjønte det dahh! Morsomt å få tilbakemelding! jeg har sikkert eller kanskje snakket med deg i et annet forum! "ler" hvilket forum tror du det kan være? Hansken er kastet!! uansett trivelig og spennende!! Artig jente du! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Tusen takk for trivelig hilsen. Håper du får ei fin helg du og, eg har allerede jobba privat (hos meg sjøl) og lagt opp strøm til ei lampe i stua, så eg har sikkert gått glipp av mye moro. Ps! Du glemte Jølsen, h*n har mange finurlige kommentarer på lager, men mulig h*n er på forrettningsreise igjen. 0 Siter
Gjest Kåre kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Tusen takk for trivelig hilsen. Håper du får ei fin helg du og, eg har allerede jobba privat (hos meg sjøl) og lagt opp strøm til ei lampe i stua, så eg har sikkert gått glipp av mye moro. Ps! Du glemte Jølsen, h*n har mange finurlige kommentarer på lager, men mulig h*n er på forrettningsreise igjen. Hei Geir! Ja har skjønt at det er en artig kar!! Du også med treffende kommentarer! gøyalt!! Er slik selv og liker hverdagslig humor! "hørt om gubben som fikk 2 slips til jul? 1ste dag gikk han ned til selskapet og pent kledd iført den ene slipset han fikk av kona! Kona utbrøt da hun så ham: jasså du likte ikke det andre slipset!!!! "ler" sånn er vår mannsverden ikke sant?? Fortsatt god kveld Geir!! 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Tusen takk for trivelig hilsen. Håper du får ei fin helg du og, eg har allerede jobba privat (hos meg sjøl) og lagt opp strøm til ei lampe i stua, så eg har sikkert gått glipp av mye moro. Ps! Du glemte Jølsen, h*n har mange finurlige kommentarer på lager, men mulig h*n er på forrettningsreise igjen. h*n skulle jeg også til å nevne! h*n må ikke glemmes!!! )))) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.