Gå til innhold

Til:Lotte,mora2,Geir,jølsa,angela26 og alle dere

Anbefalte innlegg

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hei! Kåre Kruttlapp her! Har fulgt med dere en liten stund her og jammen må jeg si at dere koser dere og følger hverandre opp! trivelige kommentarer og en hyggelig liten klikk med humor og åpenhet,varme og gjensidighet som jeg humrer mye av! Så artig å lese å følge med dere! Ville bare nevne det for det er ikke så ofte man opplever slikt! Ha en forrykende trivelig helg alle sammen!!

• Svar 122
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

33

• Kåre Kruttlapp

33

• villbringebær

4

• hidi, the scorpion

3

hidi, the scorpion
Skrevet

Du er ganske ny her!

Velkommen til deg ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du er ganske ny her!

Velkommen til deg ;)

Tusen hjertelig takk! Har vært her inne dann og vann men først nå lagt merke til den hyggelige atmosfæren dere har! Gleder meg hver gang jeg logger meg inn! meningsfylt og givende!!

hidi, the scorpion
Skrevet

Tusen hjertelig takk! Har vært her inne dann og vann men først nå lagt merke til den hyggelige atmosfæren dere har! Gleder meg hver gang jeg logger meg inn! meningsfylt og givende!!

Ja, det er faktisk det! Og her kan man spørre om alt mulig, og likevel føle seg "normaL" etterpå...

Du er jente/dame, bør du ikke ha et nick som forteller oss det?

Skrevet

åja ohoooiii!!! her er det trivelig ja! *haha*

her er du vitne til en skikkelig kose-klubb!

her synger og leker vi,og koser oss dagen lang....*høhø*

trivelig at du synes det da,selv er jeg relativt ny bruker her,men trives gjør jeg :)) og velkommen skal du være kåre kruttlapp :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ja, det er faktisk det! Og her kan man spørre om alt mulig, og likevel føle seg "normaL" etterpå...

Du er jente/dame, bør du ikke ha et nick som forteller oss det?

Hello! hidi,the scorpion! Er ikke nicket klart nok? Jeg er en single pappa og mann! 48 år "ler" vite mer? Bare spør!! koselig at du er nysgjerrig forresten! Fortsatt god kveld!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

åja ohoooiii!!! her er det trivelig ja! *haha*

her er du vitne til en skikkelig kose-klubb!

her synger og leker vi,og koser oss dagen lang....*høhø*

trivelig at du synes det da,selv er jeg relativt ny bruker her,men trives gjør jeg :)) og velkommen skal du være kåre kruttlapp :)

Takk Jølsa!! Hyggelig!

hidi, the scorpion
Skrevet

Hello! hidi,the scorpion! Er ikke nicket klart nok? Jeg er en single pappa og mann! 48 år "ler" vite mer? Bare spør!! koselig at du er nysgjerrig forresten! Fortsatt god kveld!

Er singel mamma på 44. Koselig at flere menn stikker innom og finner oss harmløse ;)

Nysgjerrighet fører verden videre, ikke sant?

Jeg er kjent for min skarpe tunge og elsker diskusjoner...

Gjest Angela26
Skrevet

Velkommen kaare kruttlapp!! :-) Arti nick du har!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Er singel mamma på 44. Koselig at flere menn stikker innom og finner oss harmløse ;)

Nysgjerrighet fører verden videre, ikke sant?

Jeg er kjent for min skarpe tunge og elsker diskusjoner...

You are on my friend! jeg elsker ord og ironi og er en selvutnevnt livsnyter med hang til harmoni,humorog ikke minst musikk og det som gjør livet vært å leve! Godt å snakke med dere!!

villbringebær
Skrevet

Det er akkurat som jeg føler at jeg har truffet deg før, Kåre Kruttlapp!! :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Javel!! Villbringebær!! Så hyggelig!! Hvor da og når? kan du erindre?

villbringebær
Skrevet

Nei bare syns jeg kjenner deg igjen et eller annet sted fra liksom ;-)

Kanskje vi finner ut av det om en stund, når vi har "sett" mer til hverandre?

villbringebær
Skrevet

Javel!! Villbringebær!! Så hyggelig!! Hvor da og når? kan du erindre?

Innlegget over (svaret til meg selv skulle til DEG :))

Gjest Kåre kruttlapp
Skrevet

Innlegget over (svaret til meg selv skulle til DEG :))

Hei du ville bringebær! Skjønte det dahh! Morsomt å få tilbakemelding! jeg har sikkert eller kanskje snakket med deg i et annet forum! "ler" hvilket forum tror du det kan være? Hansken er kastet!! uansett trivelig og spennende!! Artig jente du!

Skrevet

Tusen takk for trivelig hilsen.

Håper du får ei fin helg du og, eg har allerede jobba privat (hos meg sjøl) og lagt opp strøm til ei lampe i stua, så eg har sikkert gått glipp av mye moro.

Ps! Du glemte Jølsen, h*n har mange finurlige kommentarer på lager, men mulig h*n er på forrettningsreise igjen. :)

Gjest Kåre kruttlapp
Skrevet

Håper du får ei fin helg du og, eg har allerede jobba privat (hos meg sjøl) og lagt opp strøm til ei lampe i stua, så eg har sikkert gått glipp av mye moro.

Ps! Du glemte Jølsen, h*n har mange finurlige kommentarer på lager, men mulig h*n er på forrettningsreise igjen. :)

Hei Geir! Ja har skjønt at det er en artig kar!! Du også med treffende kommentarer! gøyalt!! Er slik selv og liker hverdagslig humor! "hørt om gubben som fikk 2 slips til jul? 1ste dag gikk han ned til selskapet og pent kledd iført den ene slipset han fikk av kona! Kona utbrøt da hun så ham: jasså du likte ikke det andre slipset!!!! "ler" sånn er vår mannsverden ikke sant?? Fortsatt god kveld Geir!!

Skrevet

h*n skulle jeg også til å nevne! h*n må ikke glemmes!!! :)))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...