Gjest jølsa Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 You are on my friend! jeg elsker ord og ironi og er en selvutnevnt livsnyter med hang til harmoni,humorog ikke minst musikk og det som gjør livet vært å leve! Godt å snakke med dere!! er du inne på DOL, så vil jeg tro de fleste behovene dine vil bli dekket.både ironi og humor ++. og hærlige dog spennende og utfordrende diskusjoner. ) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 h*n skulle jeg også til å nevne! h*n må ikke glemmes!!! )))) Tenker du på han som fikk to slips til jul? 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Tenker du på han som fikk to slips til jul? ja var han jeg tenkte på ja! *hahaha* har du litt mer info om han? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 er du inne på DOL, så vil jeg tro de fleste behovene dine vil bli dekket.både ironi og humor ++. og hærlige dog spennende og utfordrende diskusjoner. ) Hei jølsa!! Kona til han som fikk slipsa vet du!! Hun reiste inn til legen og var bekymra for mannen sin! Hun sa til legen:Doktor! min mann er ikke riktig frisk om dagen!! Han snakker ikke til meg!! legen svarte:: Frue!! Alvorlig talt! dette er ingen sykdom!! dette er et talent!!! "ler" 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Skrevet 18. januar 2008 Velkommen kaare kruttlapp!! :-) Arti nick du har! Takk! Angela sunhine!! Du kooser deg i spania har jeg skjønt? Så bra og en ny spanjol\æhh nordmann er på vei også! Så koselig!! unner deg alle de solstråler vi andre her hjemme ikke får nå om dagen!! 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hei Geir! Ja har skjønt at det er en artig kar!! Du også med treffende kommentarer! gøyalt!! Er slik selv og liker hverdagslig humor! "hørt om gubben som fikk 2 slips til jul? 1ste dag gikk han ned til selskapet og pent kledd iført den ene slipset han fikk av kona! Kona utbrøt da hun så ham: jasså du likte ikke det andre slipset!!!! "ler" sånn er vår mannsverden ikke sant?? Fortsatt god kveld Geir!! Hahaha, den var god:o) Litt typisk oss damer... 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hei jølsa!! Kona til han som fikk slipsa vet du!! Hun reiste inn til legen og var bekymra for mannen sin! Hun sa til legen:Doktor! min mann er ikke riktig frisk om dagen!! Han snakker ikke til meg!! legen svarte:: Frue!! Alvorlig talt! dette er ingen sykdom!! dette er et talent!!! "ler" hohoho 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 18. januar 2008 Skrevet 18. januar 2008 Hei jølsa!! Kona til han som fikk slipsa vet du!! Hun reiste inn til legen og var bekymra for mannen sin! Hun sa til legen:Doktor! min mann er ikke riktig frisk om dagen!! Han snakker ikke til meg!! legen svarte:: Frue!! Alvorlig talt! dette er ingen sykdom!! dette er et talent!!! "ler" Litt av en moroklump du da Samme humor som mannen min. Han pleier å være frekk på en sånn komisk måte. Som når jeg aser meg opp over noe, så sier han smørblidt: "Ikke hiss deg opp, det kler det ikke". Da må jeg bare le 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Litt av en moroklump du da Samme humor som mannen min. Han pleier å være frekk på en sånn komisk måte. Som når jeg aser meg opp over noe, så sier han smørblidt: "Ikke hiss deg opp, det kler det ikke". Da må jeg bare le Ane!! Takk for komplimentet!! Elsker ironi og våre sære kjønnsforskjeller som gjør det værd å være mann og kvinne! Det er slik og skal være slik! Bare det blir godt motatt og avsender er i god lune! Så er slik humor deilig!! kan flere jeg!! Noen som vil høre mer?? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Ane!! Takk for komplimentet!! Elsker ironi og våre sære kjønnsforskjeller som gjør det værd å være mann og kvinne! Det er slik og skal være slik! Bare det blir godt motatt og avsender er i god lune! Så er slik humor deilig!! kan flere jeg!! Noen som vil høre mer?? Bare fortsett du Det er få menn her inne, så det blir satt stor pris på at det kommer nye inn. Ofte kan det bli mye kakling og husmortråder her, ikke rart mannfolka rømmer For at du skal overleve her må du tåle det også da 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Så utrolig koslig tråd da!! :0) Ha en super duper helg du også!!! :0) Akkurat kommet hjem her...Pizza,øl og fotball kveld med jentene,KAN DET BLI BEDRE??? ;0) Bortsett fra at alle ga seg så jævla tidlig....Sitter jo her,i topp form,og ingen fest...Sukk.. ;0) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Så utrolig koslig tråd da!! :0) Ha en super duper helg du også!!! :0) Akkurat kommet hjem her...Pizza,øl og fotball kveld med jentene,KAN DET BLI BEDRE??? ;0) Bortsett fra at alle ga seg så jævla tidlig....Sitter jo her,i topp form,og ingen fest...Sukk.. ;0) Jeg er her enda jeg!! "ler" 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Bare fortsett du Det er få menn her inne, så det blir satt stor pris på at det kommer nye inn. Ofte kan det bli mye kakling og husmortråder her, ikke rart mannfolka rømmer For at du skal overleve her må du tåle det også da Jeg tåler alt!! tilogmed på 60 grader!! "ler" morsomt å få være med i gjengen!! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Glemte jo å si velkommen inni vår dole boble!!! :0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Så utrolig koslig tråd da!! :0) Ha en super duper helg du også!!! :0) Akkurat kommet hjem her...Pizza,øl og fotball kveld med jentene,KAN DET BLI BEDRE??? ;0) Bortsett fra at alle ga seg så jævla tidlig....Sitter jo her,i topp form,og ingen fest...Sukk.. ;0) Jeg har enda litt cognac igjen før jeg legger meg, så får si *skåål* 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er her enda jeg!! "ler" Hi,hi,det er bra!! :0) Stille og rolig kveld eller?? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har enda litt cognac igjen før jeg legger meg, så får si *skåål* SKÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!! :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg har enda litt cognac igjen før jeg legger meg, så får si *skåål* Også Cognac...Usj.... ;0) Cb her!! og Smirnoff ice her!! nam,nam!! ;0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Også Cognac...Usj.... ;0) Cb her!! og Smirnoff ice her!! nam,nam!! ;0) smirnoff Ice.. *Usj* he he. Jeg er ikke så begeistret for vodka, men en god cognac kan jeg nyte. CB er øl går jeg ut i fra? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Hi,hi,det er bra!! :0) Stille og rolig kveld eller?? Stille??? Med god bluesmusic og en god italiensk rødvin!! nammers!! Og en pepperbiff som sitter godt og trygt nederst!! Nei ikke stille i det hele tatt! nå har jeg lyst å danse!! Får jeg lov å by opp?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.