Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Hi,hi,så koslig!!!! hadde bursdag i går,ellr nå er det vel i forgårs... 17jan hvertfall..da så jeg lyset for første gang!! ;0) Ikke legg dere enda dahh!! Er så koslig her med dere jentene!! Natten er enda ung!!! please please!! Så skal jeg spille litt Sven Ingvars også!!! "ler" 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hadde 17 jan... Men ferier enda jeg!! ;0) feirer....... *rødme* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Begynn ådrikke cb!!! ;0) Ok, jeg får be mannen min kjøpe inn noen. Han er ølsjefen her i huset. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hadde 17 jan... Men ferier enda jeg!! ;0) Bra det Er sikkert fint å ha bursdag tidlig på året. Om noen dager har ene barnet mitt bursdag 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Ikke legg dere enda dahh!! Er så koslig her med dere jentene!! Natten er enda ung!!! please please!! Så skal jeg spille litt Sven Ingvars også!!! "ler" Vel,nu skal jeg ha meg en gooood natta røyk,så skal jeg sove søtt til i morgen!! da skal jeg nemlig ut med mannen å spise!!! :0) Så fest etterpå ,så må vel lade litt opp igejn!!! ;0) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Hmfrrr!! Åssen får dere til å "klamre" inn teksten?? Har jeg adri skjønt?? fortell!! ''Hmfrrr!! Åssen får dere til å "klamre" inn teksten?? Har jeg adri skjønt?? fortell!!'' Du taster to ganger på tasten til høyre for "Æ", limer inn sitat, før du taster to ganger på den tasten igjen. Prøv 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Bra det Er sikkert fint å ha bursdag tidlig på året. Om noen dager har ene barnet mitt bursdag Å så gøy å være liten å ha bursdag...Sukk..Savner det ass... 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Ringnes og Tuborg er bra saker, men jeg kan styre min begeistring for Whisky. Jeg bruker den kun i delfiakake Så du er singel. Jasså He he. Har du barn? Ja! En datter på 12! og er en pappa på min hals!! "ler" uansett liker jeg "single malt" fordi jeg er glad i forskjellene som whiskyene har!! Bare prøv!! En bar på aker brygge har 350 forskjellige whiskytyper på hylla!! Du finner ikke det samme med cocnac!! nammers!! "ler" 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Å så gøy å være liten å ha bursdag...Sukk..Savner det ass... På dagen 2 uker etter har den neste bursdag til sommeren er det 6 dager mellom de to andre. Godt de legger seg litt puljevis 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Ja! En datter på 12! og er en pappa på min hals!! "ler" uansett liker jeg "single malt" fordi jeg er glad i forskjellene som whiskyene har!! Bare prøv!! En bar på aker brygge har 350 forskjellige whiskytyper på hylla!! Du finner ikke det samme med cocnac!! nammers!! "ler" Jeg har testet Whisky, men jeg liker det ikke. Tror den flaska vi har i skapet heter Bells. Ikke noe for meg 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 ''Hmfrrr!! Åssen får dere til å "klamre" inn teksten?? Har jeg adri skjønt?? fortell!!'' Du taster to ganger på tasten til høyre for "Æ", limer inn sitat, før du taster to ganger på den tasten igjen. Prøv Åhhh! slik å forstå!!! "ler" 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 På dagen 2 uker etter har den neste bursdag til sommeren er det 6 dager mellom de to andre. Godt de legger seg litt puljevis Å kjære tid...Du har litt å sette fingrene i da!!! :0) Jeg har to,en i sept og en i okt!! Koslig med barne selskap!! :0) Må køye her...Ny dag i morgen!! ;0) Natta begge to!!!!!! :0) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 På dagen 2 uker etter har den neste bursdag til sommeren er det 6 dager mellom de to andre. Godt de legger seg litt puljevis Er vi skravlete i kveld?? Jahh! deilig ikke sant?? "ler" 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Å kjære tid...Du har litt å sette fingrene i da!!! :0) Jeg har to,en i sept og en i okt!! Koslig med barne selskap!! :0) Må køye her...Ny dag i morgen!! ;0) Natta begge to!!!!!! :0) God natt Vandrer snart selv! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Er vi skravlete i kveld?? Jahh! deilig ikke sant?? "ler" skulle du ikke teste ut siteringen? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Jeg har testet Whisky, men jeg liker det ikke. Tror den flaska vi har i skapet heter Bells. Ikke noe for meg Bells?? Det er ikke Whisky!! "ler" Det er noe som ligner!! "laproiagh" er whisky for gutta med hår på kassa! Kjøp en eller gå nedenom "under bar" som sjappa heter på Aker brygge! Intimt og koselig!! Var der i høst!! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Bells?? Det er ikke Whisky!! "ler" Det er noe som ligner!! "laproiagh" er whisky for gutta med hår på kassa! Kjøp en eller gå nedenom "under bar" som sjappa heter på Aker brygge! Intimt og koselig!! Var der i høst!! Tror jeg ikke er så interessert, hehe. Jeg nøyer meg med å like rødvin, øl og cognac. Likør også, men bare litt. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Å kjære tid...Du har litt å sette fingrene i da!!! :0) Jeg har to,en i sept og en i okt!! Koslig med barne selskap!! :0) Må køye her...Ny dag i morgen!! ;0) Natta begge to!!!!!! :0) Natta til deg! Håper hun andre snuppa ikke legger seg enda dahh! blir så ensomt liksom!! "ler" god natt! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Bells?? Det er ikke Whisky!! "ler" Det er noe som ligner!! "laproiagh" er whisky for gutta med hår på kassa! Kjøp en eller gå nedenom "under bar" som sjappa heter på Aker brygge! Intimt og koselig!! Var der i høst!! Jack Daniel,den har jeg smakt...Smokehead eller lagavulin er vel også gode... Men go natt!!!Før jegpner ei ny flaske her... ;0) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Tror jeg ikke er så interessert, hehe. Jeg nøyer meg med å like rødvin, øl og cognac. Likør også, men bare litt. Ane!! ikke legg deg enda dahh!! "ler" nå som det var så koselig !her!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.