Gå til innhold

Vondt i kroppen, leddgikt/artritt ol.???


Gjest Har så veldig vondt

Anbefalte innlegg

Gjest Har så veldig vondt

Jeg sliter veldig med ømme muskler og sener (tror jeg). Har ikke sånn utpreget vondt i leddene egentlig, mer muskulaturen på en måte og rygg/hofte. Har i tillegg en forferdelig hodepine.

Har slitt med dette i noen år, men blir bare værre og værre...

Noen som kan gi meg noen symptomer og eksempler ppå forskjellige diagnoser og om det ev er mulig å finne ut av disse på rtg bilder eller blodprøver??

Jeg klarer ikke disse forferdelige smertene mer jeg, og er lei av å gå til legen og bare bli sykemeldt, jeg vil finne ut hva som feiler meg!

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Jeg klarer ikke disse forferdelige smertene mer jeg, og er lei av å gå til legen og bare bli sykemeldt, jeg vil finne ut hva som feiler meg!''

Merkelig lege? Har han dårlig tid og lar være å undersøke deg? Sjekk på nettet. Fibromyalgi - Fibrositt? kanskje? Hvorfor sender ikke legen deg til videre undersøkelser??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...