Gå til innhold

jeg er en dame.. og tar tydeligvis ikke hint...

Anbefalte innlegg

Gjest wonderinggirl
Skrevet

Ok. Jeg er en jente/kvinne, og jeg skjønner ingenting. La meg forklare: Jeg skjønner rett og slett ikke om en gutt er interessert eller ikke. Jeg ser faktisk ingen forskjell. Eller, jeg trodde jeg så forskjell, men nå må jeg bare innse at jeg tydeligvis ikke har skjønt det. De gangene jeg har virkelig vært overbevist om at en gutt er interessert, har det vist seg at de er keen på en annen dame, og har vært det lenge. Ja, vi har jo alle lest og hørt om alle disse "tegnene" på interesse: Blikk, kroppsspråk, innbydelser osv. Men saken er jo at disse tingene kan bety alt mulig! Nå nylig, feks, jeg hadd et godt øye til en kar, og var sikker på at han likte meg. Han så veldig mye på meg, virket nervøs i mitt nærvær, og sa ting som for meg virket som tegn. Men hva fant jeg ut? Jo, han har vært keen på en annen dame all the f******* time! Jeg vet ikke om en eneste mann som liker meg nå. Samtidig får jeg høre at jeg er høyst attraktiv og folk går liksom utifra at jeg får mange tilbud fra menn. Men nope! Nada! Gir mannfolk meg kanskje tegn som jeg ikke tar? Har jeg misforstått hele greia om hva som er tegn og hva som ikke er det? Jeg føler meg så alene for tiden, er så drita lei av å ikke ha noen som er min! 22 år og aldri type...buhuuu... Kan noen gi meg et basic kurs i "the lesson of love"?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Lesson one! Finn en fyr du liker og si det rett ut!! Er han sjenert og viker unna så gå for neste! Vi mannfolk er rare!! Dere kvinns likeså! Sjekk og sjekk og sjekk! Det er eneste muligheten!! Gi komplimenter det liker vi!! Dere også!! Det funker garantert!! Lykke til i kjærlighetsverden!!

Skrevet

Du får komme hit så skal jeg gi deg en skikkelig leksjon, hehe.

Det er enkelte jenter som det er svært vanskelig og få kontakt med. Det er mulig å snakke normalt med dem, men de gir ingen tegn på om de er interessert eller ikke. Med andre ord det er klin umulig å vite hvor man har dem. Disse jentene er koselig og snakke med, men gir aldri et hint om noe mer. De er helt nøytrale.

Disse jentene gidder ikke jeg å bruke noe tid på, de må yte litt selv.

Det hjelper ikke å være pen og flott, det personlige er minst like viktig. Jeg sier ikke at du ikke har en fin personlighet, men kanskje er du ei slik jente som jeg beskrev ovenfor? Er det vanskelig for gutta og vite hvor de har deg?

Jeg ser det ganske raskt når jeg snakker med en person.

Skrevet

Kanskje alle liker deg, men de vet ikke hvor de har deg, som sagt under her? Og at du er så attraktiv at alle egentlig liker deg, sevl om de er intr. i en annen? Da gjelder det vel å bli mer tydelig. Jobbe med det. Å ture å fokusere på en du er intr. i.

Gjest å nei du!
Skrevet

Lesson one! Finn en fyr du liker og si det rett ut!! Er han sjenert og viker unna så gå for neste! Vi mannfolk er rare!! Dere kvinns likeså! Sjekk og sjekk og sjekk! Det er eneste muligheten!! Gi komplimenter det liker vi!! Dere også!! Det funker garantert!! Lykke til i kjærlighetsverden!!

Hvis man sier rett ut man er interessert skremmer man jo livet av fyren! Man blir enten sett på som pågående og desperat, enkel og får dvs, ikke noe en mann gidder å prøve å få, eller lite spennende.. Det her har jeg brent meg på mange ganger du!

Nei, det er nok bedre å være litt tilbakeholden, flørte litt diskret. Men sånn at han skjønner det hvertfall. Eller iallefall begynner å lure på om det er noe.

Jeg har også ei venninne som er skikkelig fin! Sånn som folk snur seg etter. Men hun har nesten aldri forhold, tror det er litt sånn at menn tror hun er for bra for dem og de gidder ikke prøve en gang.. Hva med å flørte vilt og hemningsløs med en taper sånn at folk ser du ikke er kresen? (bare 1 kveld med en du aldri ser igjen og bare for gøy så klart...)

Skrevet

Hvis man sier rett ut man er interessert skremmer man jo livet av fyren! Man blir enten sett på som pågående og desperat, enkel og får dvs, ikke noe en mann gidder å prøve å få, eller lite spennende.. Det her har jeg brent meg på mange ganger du!

Nei, det er nok bedre å være litt tilbakeholden, flørte litt diskret. Men sånn at han skjønner det hvertfall. Eller iallefall begynner å lure på om det er noe.

Jeg har også ei venninne som er skikkelig fin! Sånn som folk snur seg etter. Men hun har nesten aldri forhold, tror det er litt sånn at menn tror hun er for bra for dem og de gidder ikke prøve en gang.. Hva med å flørte vilt og hemningsløs med en taper sånn at folk ser du ikke er kresen? (bare 1 kveld med en du aldri ser igjen og bare for gøy så klart...)

''''Hva med å flørte vilt og hemningsløs med en taper sånn at folk ser du ikke er kresen? (bare 1 kveld med en du aldri ser igjen og bare for gøy så klart...)''''

Et forferdelig dårlig råd!

Skrevet

Det er ikke så lett å vite, men man blir kanskje litt klokere og erfaren med tiden sånn at man kan skille klinten fra hveten..:)

Det ER vanskelig å vite om folk bare er hyggelige eller om det er noe mer, sånn ved første møte. Men stort sett er det noe ekstra interesse kanskje som du kan merke.

Du har sikkert forledet noen som du bare var hyggelig med og syntes det var hyggelig å prate med til at han trodde du var mer interessert enn du var.

Jeg vet at jeg gir så lite av meg selv at jeg fort havner i kategorien til mrxx; virker nøytral. Nesten mer nøytral jo mer interessert jeg er. Det har med feighet å gjøre -innrømmer det;-P

Om du kjenner deg igjen eller ikke vet jeg ikke, men du har fått noen tips du kan tenke på i denne tråden ihvertfall.

Skrevet

Han er ikke interessert i deg, så slutt å mase.

Du er mesteren av drittsvar, hold kjeft din idiot. Du er en fordømt tosk Jølsen, kryp tilbake under steinen du kom fra.

Og nei, jeg er ikke sint, bare utrolig oppgitt over at noen gidder å gå inn for å være så jævla dust.

Skrevet

Du er mesteren av drittsvar, hold kjeft din idiot. Du er en fordømt tosk Jølsen, kryp tilbake under steinen du kom fra.

Og nei, jeg er ikke sint, bare utrolig oppgitt over at noen gidder å gå inn for å være så jævla dust.

Jeg prøver såvisst ikke å være dust, jeg formidler bare det usagte. Det burde da være åpentlyst.

Dessuten betyr ikke dine svar noe som helst for meg :-)

Skrevet

''''Hva med å flørte vilt og hemningsløs med en taper sånn at folk ser du ikke er kresen? (bare 1 kveld med en du aldri ser igjen og bare for gøy så klart...)''''

Et forferdelig dårlig råd!

Selvsagt er det et dårlig råd, men hva hadde du forventet her inne egentlig?

Skrevet

Selvsagt er det et dårlig råd, men hva hadde du forventet her inne egentlig?

Nei, si det.

:-)

Skrevet

Jeg prøver såvisst ikke å være dust, jeg formidler bare det usagte. Det burde da være åpentlyst.

Dessuten betyr ikke dine svar noe som helst for meg :-)

"Dessuten betyr ikke dine svar noe som helst for meg :-)"

Det tror jeg faktisk ikke noe på. Vi er flere som har påpekt dine latterlige kommentarer og "svar", dersom ikke dette betyr noe som helst for deg bekrefter det bare at du har en skrue eller 5 løs.

Skrevet

¨Hva med å flørte vilt og hemningsløs med en taper sånn at folk ser du ikke er kresen? (bare 1 kveld med en du aldri ser igjen og bare for gøy så klart...)¨

Dette er ikke pent gjort mot en som kanskje ikke er vant med å bli flørtet med og gi han falske forhåpninger.

Bruke andre sånn er svært stygt gjort.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...