Gå til innhold

Ikke smil så mye :-D

Anbefalte innlegg

Askeladden2007
Skrevet

Her om dagen fikk jeg denne beskjeden av en kollega: du må ikke smile så mye". Jeg kontra med "Skal jeg heller grine da?"

Er glad og fornøyd om dagen og livet gårt strålende og alt er herlig. Litt dumt med sånne kommentarer da?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja.

Smil sprer glede i hjertene til de fleste.

Kanskje kollegaen di har det "helr rævva" og så er vedkommende misunnelig på de som har det bra?

Gjest Ikke sur, men kan ikke smile HELE tiden!
Skrevet

Jeg jobba med ei en gang som smilte HELE tiden. Hun snakka i et og lo av seg selv og det var utrolig slitsomt å forholde seg til henne. Hvis hun skulle fortelle meg noe eller bare gi et kort svar så var det en himla latter og "fine meg vettu". Jeg ble så lei at jeg holdt på å klikke!! Jeg kjente at jeg stivna i smilet mitt når jeg prøvde å smile tilbake og etterhvert stirra jeg bare inn i PC-en og lot som om jeg var veldig konsentrert om det jeg holdt på med, orka rett og slett ikke å sitte og smile tilbake hele dagen. Nå høres jeg sikker sur ut, det er jeg IKKE, men å smile hele tiden er faktisk ikke noe jeg orker...

Går det litt i det samme??

Askeladden2007
Skrevet

Jeg jobba med ei en gang som smilte HELE tiden. Hun snakka i et og lo av seg selv og det var utrolig slitsomt å forholde seg til henne. Hvis hun skulle fortelle meg noe eller bare gi et kort svar så var det en himla latter og "fine meg vettu". Jeg ble så lei at jeg holdt på å klikke!! Jeg kjente at jeg stivna i smilet mitt når jeg prøvde å smile tilbake og etterhvert stirra jeg bare inn i PC-en og lot som om jeg var veldig konsentrert om det jeg holdt på med, orka rett og slett ikke å sitte og smile tilbake hele dagen. Nå høres jeg sikker sur ut, det er jeg IKKE, men å smile hele tiden er faktisk ikke noe jeg orker...

Tja, nå jobber ikke denne personen i min avdeling engang. Bare støtte på han i gangen og smilte mens jeg gikk sammen med sjefen min på vei til pauserommet. Merkelig atferd må jeg si...

Askeladden2007
Skrevet

Ja.

Smil sprer glede i hjertene til de fleste.

Kanskje kollegaen di har det "helr rævva" og så er vedkommende misunnelig på de som har det bra?

Jeg velger å tro det du sier ja. Har man ræva dag og andre har det fint så blir man sur selv.

Gjest Ikke sur, osv...
Skrevet

Tja, nå jobber ikke denne personen i min avdeling engang. Bare støtte på han i gangen og smilte mens jeg gikk sammen med sjefen min på vei til pauserommet. Merkelig atferd må jeg si...

Ja, da er jeg enig med deg at det var en snodig adferd!! ;-)

Annonse

Skrevet

Hm - for meg høres det ut som om han kanskje ville flørte litt med deg?

Askeladden2007
Skrevet

Hm - for meg høres det ut som om han kanskje ville flørte litt med deg?

Hahahaha, håper da ikke det :-D

Skrevet

hmmm....rart. men bare vær deg selv og smil i vei du. ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

"morsomt fortalt" Ja det er en forskjell på å slippe en liten promp og skite buksa full!! "ler" men enkelte er kanskje nervøse og bruker mye latter og snakk "mas" for å dekke over dette!! Kan godt skjønne deg at du ble sliten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...