Askeladden2007 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Her om dagen fikk jeg denne beskjeden av en kollega: du må ikke smile så mye". Jeg kontra med "Skal jeg heller grine da?" Er glad og fornøyd om dagen og livet gårt strålende og alt er herlig. Litt dumt med sånne kommentarer da? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Ja. Smil sprer glede i hjertene til de fleste. Kanskje kollegaen di har det "helr rævva" og så er vedkommende misunnelig på de som har det bra? 0 Siter
Gjest Ikke sur, men kan ikke smile HELE tiden! Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg jobba med ei en gang som smilte HELE tiden. Hun snakka i et og lo av seg selv og det var utrolig slitsomt å forholde seg til henne. Hvis hun skulle fortelle meg noe eller bare gi et kort svar så var det en himla latter og "fine meg vettu". Jeg ble så lei at jeg holdt på å klikke!! Jeg kjente at jeg stivna i smilet mitt når jeg prøvde å smile tilbake og etterhvert stirra jeg bare inn i PC-en og lot som om jeg var veldig konsentrert om det jeg holdt på med, orka rett og slett ikke å sitte og smile tilbake hele dagen. Nå høres jeg sikker sur ut, det er jeg IKKE, men å smile hele tiden er faktisk ikke noe jeg orker... Går det litt i det samme?? 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Jeg jobba med ei en gang som smilte HELE tiden. Hun snakka i et og lo av seg selv og det var utrolig slitsomt å forholde seg til henne. Hvis hun skulle fortelle meg noe eller bare gi et kort svar så var det en himla latter og "fine meg vettu". Jeg ble så lei at jeg holdt på å klikke!! Jeg kjente at jeg stivna i smilet mitt når jeg prøvde å smile tilbake og etterhvert stirra jeg bare inn i PC-en og lot som om jeg var veldig konsentrert om det jeg holdt på med, orka rett og slett ikke å sitte og smile tilbake hele dagen. Nå høres jeg sikker sur ut, det er jeg IKKE, men å smile hele tiden er faktisk ikke noe jeg orker... Går det litt i det samme?? Tja, nå jobber ikke denne personen i min avdeling engang. Bare støtte på han i gangen og smilte mens jeg gikk sammen med sjefen min på vei til pauserommet. Merkelig atferd må jeg si... 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Ja. Smil sprer glede i hjertene til de fleste. Kanskje kollegaen di har det "helr rævva" og så er vedkommende misunnelig på de som har det bra? Jeg velger å tro det du sier ja. Har man ræva dag og andre har det fint så blir man sur selv. 0 Siter
Gjest Ikke sur, osv... Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Tja, nå jobber ikke denne personen i min avdeling engang. Bare støtte på han i gangen og smilte mens jeg gikk sammen med sjefen min på vei til pauserommet. Merkelig atferd må jeg si... Ja, da er jeg enig med deg at det var en snodig adferd!! ;-) 0 Siter
Kalevala Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Tja, nå jobber ikke denne personen i min avdeling engang. Bare støtte på han i gangen og smilte mens jeg gikk sammen med sjefen min på vei til pauserommet. Merkelig atferd må jeg si... Hm - for meg høres det ut som om han kanskje ville flørte litt med deg? 0 Siter
Askeladden2007 Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Skrevet 19. januar 2008 Hm - for meg høres det ut som om han kanskje ville flørte litt med deg? Hahahaha, håper da ikke det :-D 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 hmmm....rart. men bare vær deg selv og smil i vei du. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg jobba med ei en gang som smilte HELE tiden. Hun snakka i et og lo av seg selv og det var utrolig slitsomt å forholde seg til henne. Hvis hun skulle fortelle meg noe eller bare gi et kort svar så var det en himla latter og "fine meg vettu". Jeg ble så lei at jeg holdt på å klikke!! Jeg kjente at jeg stivna i smilet mitt når jeg prøvde å smile tilbake og etterhvert stirra jeg bare inn i PC-en og lot som om jeg var veldig konsentrert om det jeg holdt på med, orka rett og slett ikke å sitte og smile tilbake hele dagen. Nå høres jeg sikker sur ut, det er jeg IKKE, men å smile hele tiden er faktisk ikke noe jeg orker... Går det litt i det samme?? "morsomt fortalt" Ja det er en forskjell på å slippe en liten promp og skite buksa full!! "ler" men enkelte er kanskje nervøse og bruker mye latter og snakk "mas" for å dekke over dette!! Kan godt skjønne deg at du ble sliten! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.