Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen på FORUM og SPØR OSS, her på Doktor Online? Ser jo at det står flere linker under forum enn under spør oss, men det er jo de samme trådene under samme kategori når en går inn å leser. Noen som skjønner hva jeg mener og som har ei forklaring?

Fortsetter under...

Skrevet

Mener det er sånn der leger svarer deg. På forum så er det brukerene sine svar og spørsmål. Spør oss, da betaler du en lege,psykriater eller hva det måtte være.

You see?

Skrevet

Mener det er sånn der leger svarer deg. På forum så er det brukerene sine svar og spørsmål. Spør oss, da betaler du en lege,psykriater eller hva det måtte være.

You see?

Det er det jeg i utgangspunktet trodde også,men det stemmer jo ikke. Hvis en f.eks går inn på Allergi på Spør oss, så har leger og andre svart på spørsmål der. De samme spørsmålene og svarene fra lege og andre står jo under Allergi på Forum også....????

Skrevet

Det er det jeg i utgangspunktet trodde også,men det stemmer jo ikke. Hvis en f.eks går inn på Allergi på Spør oss, så har leger og andre svart på spørsmål der. De samme spørsmålene og svarene fra lege og andre står jo under Allergi på Forum også....????

de med røde prikker er skrevet til leger og fått svar, så kan andre svare på de også. men for å stille spørsmålet må du trykke på spør oss kategoriene. De uten røde prikker er skrevet som vanlig innlegg.

Mener det er slik det funker.

Skrevet

de med røde prikker er skrevet til leger og fått svar, så kan andre svare på de også. men for å stille spørsmålet må du trykke på spør oss kategoriene. De uten røde prikker er skrevet som vanlig innlegg.

Mener det er slik det funker.

Men det stemmer jo heller ikke etter mitt skjønn. Jeg har jo selv stilt spørsmål som ikke har gått direkte til lege, men som lege likevel har svart på.

Takk for at du tar deg tid til å undre deg over dette Mamma07 :-)

Skrevet

Men det stemmer jo heller ikke etter mitt skjønn. Jeg har jo selv stilt spørsmål som ikke har gått direkte til lege, men som lege likevel har svart på.

hehe, da gir jeg opp:p

Annonse

Skrevet

hehe, da gir jeg opp:p

Tror jeg har funnet ut det selv nå. Skal prøve å forklare. Alle kategoriene under Spør oss er tilknyttet en lege/annen helsepersonell som kan svare på spørsmål under den eksakte kategorien. Men, under Forum, er ikke alle kategoriene tilknyttet lege/helsepersonell, bare de som står oppført under Spør oss.

Kanskje dette du mente også Mamma07? Kan hende jeg er litt teit i oppfatningen her altså.

Skrevet

Tror jeg har funnet ut det selv nå. Skal prøve å forklare. Alle kategoriene under Spør oss er tilknyttet en lege/annen helsepersonell som kan svare på spørsmål under den eksakte kategorien. Men, under Forum, er ikke alle kategoriene tilknyttet lege/helsepersonell, bare de som står oppført under Spør oss.

Kanskje dette du mente også Mamma07? Kan hende jeg er litt teit i oppfatningen her altså.

Ja var det jeg mente, men var ikke så lett å forklare. men da var det i boks:)

Skrevet

Kanskje legene av og til svarer, selv om man ikke har bedt om det og betalt for det? Ikke rart du ble forvirret iallfall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...