Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Det var jo dritdårlig.

Jølsen, du er det minste som har skjedd på DOL på mange år!

Gratulerer!

Skrevet

Gratulerer!

Og hvilken rolle tror du det spiller for meg? :-)

Annonse

Skrevet

Gratulerer!

Ignorer den lille rotta :-)

Skrevet

Ignorer den lille rotta :-)

Sa kjerringa og satt fast snytskaftet i trestubben.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg har sett henne paa youtube ogsaa. Hun er bedaarende :-) Et talent!

Skrevet

Eg har desverre for dårlig data, det var bare hakking.

Men det var noe kjent med ho dama i juryen?

Dessuten så hadde ho lille jenta der veldig dårlige tenner.

Gjest lizzenja
Skrevet

Hakking på min også..

Skrevet

Hakking på min også..

Men, ikkje noe galt med tenna?

Gjest lizzenja
Skrevet

Men, ikkje noe galt med tenna?

Ehm.., la ikke merke til det, annet at hun er vel midt i tannfellingsfasen osv..? Nei, jeg så sikkert ikke så godt etter, for ganske irriterende hakking. Derfor klikker jeg meg ikke inn igjen på den nå. Selv om jeg ble veldig nyskjerrig nå da....:-)

Bedårende jente ihvertfall.

Annonse

Skrevet

Ehm.., la ikke merke til det, annet at hun er vel midt i tannfellingsfasen osv..? Nei, jeg så sikkert ikke så godt etter, for ganske irriterende hakking. Derfor klikker jeg meg ikke inn igjen på den nå. Selv om jeg ble veldig nyskjerrig nå da....:-)

Bedårende jente ihvertfall.

Ja, hadde det ikkje vært på grunn av de dårlige tenna, så var det ei søt og sikkert trivelig jente.

Men her var det så mye hakking, at eg ikkje fant ut om ho sang engang? Men, eg hørte "Over the rainbow" i bakgrunnen, men det var nok ei voksen dame som sang den.

Gjest lizzenja
Skrevet

Ja, hadde det ikkje vært på grunn av de dårlige tenna, så var det ei søt og sikkert trivelig jente.

Men her var det så mye hakking, at eg ikkje fant ut om ho sang engang? Men, eg hørte "Over the rainbow" i bakgrunnen, men det var nok ei voksen dame som sang den.

Det var vel det som var poenget med denne bedårende lille jenten, at hun nettopp sang som en voksen ;-) Aldeles nydelig.

Skrevet

Det var vel det som var poenget med denne bedårende lille jenten, at hun nettopp sang som en voksen ;-) Aldeles nydelig.

Det såg ikkje ut som ho sang i det hele tatt, men det kan jo ha noe med hakkinga å gjøre.

Skrevet

1: Du må flytte til et sted der det finnes noe annet enn dial up, alternativt så må du åpne lommeboka og kjøpe en bedre connection.

2: Hun har ikke dårlige tenner, hun mangler tre stk foran. Ikke unormalt i den alderen.

3: Det er hun som synger, og det gjør hun helt fantastisk!

4: Ikke ofte at jeg forelsker meg i 6 åringer, men her gjør jeg et unntak.

Skrevet

1: Du må flytte til et sted der det finnes noe annet enn dial up, alternativt så må du åpne lommeboka og kjøpe en bedre connection.

2: Hun har ikke dårlige tenner, hun mangler tre stk foran. Ikke unormalt i den alderen.

3: Det er hun som synger, og det gjør hun helt fantastisk!

4: Ikke ofte at jeg forelsker meg i 6 åringer, men her gjør jeg et unntak.

''''1: Du må flytte til et sted der det finnes noe annet enn dial up, alternativt så må du åpne lommeboka og kjøpe en bedre connection.''''

Flytting er uaktuellt, bortsett fra til Italia da, men der går alt så utrolig treeeeegt.

Ps! Funker fint på maskina til sønnen min, har nok for dårlig PC.

''''2: Hun har ikke dårlige tenner, hun mangler tre stk foran. Ikke unormalt i den alderen.''''

Det såg ikkje noe pent ut.

''''3: Det er hun som synger, og det gjør hun helt fantastisk!''''

Tror det er miming og playback.

''''4: Ikke ofte at jeg forelsker meg i 6 åringer, men her gjør jeg et unntak.''''

Deg om det! Noen liker mora og andre liker dattera, eg likte best mora (hvis det var ho som satt i juryen).

:-)

Skrevet

Det er fordi hun later som hun kan synge, og har lagt for mye press på fortenna ved hjelp av tunga.

Skrevet

Det er fordi hun later som hun kan synge, og har lagt for mye press på fortenna ved hjelp av tunga.

Det høres ut som en logisk forklaring, endelig en som er litt edruelig her inne.

Resten sitter å snufser i lommetørklene sine, så gørra flyger vegg i mellom.

Lettlurte vil eg kalle de, ikkje noe rart det settes salgsrekorder år etter år med Pizza Grandiosa og Hotell Cæsar snart runder 1000 episoder...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...