nick Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 http://www.dorks.com/videos/paul_the_opera_singer__britains_got_talent.html Fanatastisk! 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 ''Fanatastisk!'' Er det fanatisk du mener? 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 ''Fanatastisk!'' Er det fanatisk du mener? Ha ha!! :-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg er ikke glad i opera, men det roerte seg noe inni meg ja naar jeg saa denne. Sikkert fordi jeg saa andre bli roert :-) 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 kjennte ikke noen hår som reiste seg på armene mine jeg hvertfall,men takk for muligheten til å kjenne etter ble for opphengt i tanngalen til fyren jeg,og det tok litt fokus fra det andre. da var jenta heller tusen ganger mer bedårende 0 Siter
Gjest Bjølsen Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 kjennte ikke noen hår som reiste seg på armene mine jeg hvertfall,men takk for muligheten til å kjenne etter ble for opphengt i tanngalen til fyren jeg,og det tok litt fokus fra det andre. da var jenta heller tusen ganger mer bedårende ''''...tanngalen...'''' Hi.hi.hi.ho.ho.ho.... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Ja, han er flink . Har sett innslaget flere ganger før, da. Vant ikke han Idol i England for et par år siden? 0 Siter
laban Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja, han er flink . Har sett innslaget flere ganger før, da. Vant ikke han Idol i England for et par år siden? Ikke Idol, men Britain's got talent. Konseptet kommer i norsk versjon nå snart - tror det er på TV2. Man kan ha talent i hva som helst, ikke bare innen sang og musikk, og får én eneste sjanse i de innledende rundene (som den klippet er hentet fra) til å imponere juryen. Thomas Giertsen og Idol-Karlsen er blant de norske dommerne. Paul i videoen har sangutdannelse, men har vært for sjenert til å vise seg noe særlig fram. Jeg synes det beste ved opptaket er å se hvordan alle fordommene ligger utenpå dommerne - "satt" utseende, godt voksen, og så skal han av alle ting synge en verdensberømt operasviske - og så "oppvåkningen" deres når det viser seg at han faktisk _kan_... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ikke Idol, men Britain's got talent. Konseptet kommer i norsk versjon nå snart - tror det er på TV2. Man kan ha talent i hva som helst, ikke bare innen sang og musikk, og får én eneste sjanse i de innledende rundene (som den klippet er hentet fra) til å imponere juryen. Thomas Giertsen og Idol-Karlsen er blant de norske dommerne. Paul i videoen har sangutdannelse, men har vært for sjenert til å vise seg noe særlig fram. Jeg synes det beste ved opptaket er å se hvordan alle fordommene ligger utenpå dommerne - "satt" utseende, godt voksen, og så skal han av alle ting synge en verdensberømt operasviske - og så "oppvåkningen" deres når det viser seg at han faktisk _kan_... Ja, det er herlig. Ok, husket ikke akkurat hvilken konkurranse det var, men det var i hvertfall et "idol-konsept" :-). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.