Gjest tonjecec Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 hvordan kan jeg få en liten gutt på SFO som da er stille og tilbakeoldene som da er glad i å spille fotball, som bestandig lar andre bestemme over seg, til å oppleve deltakelsen i gruppa utviklende, både for ham som person og i forhold til fotballferdighetene hans? 0 Siter
Enina Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Å skryte masse av han når han gjør noe bra? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 19. januar 2008 Skrevet 19. januar 2008 Jeg ville brukt tid på å følge med på han i samhandling med andre. hvis han går med på noe uten fri vilje, så synes det gjerne på kroppspråket. Snakk med han etterpå, ville han ha det sånn? Ellers støtt han i å si fra. Hjemme ville jeg forsøke å styrke hans selvfølelse. Støtt han i å sette grenser overor seg selv, pass på å oppmuntre han til egne meninger og snakk med han om at det er greit å være uenige av og til, dere er like glade i han. La han få lov til å si ifra, det er også lov til å være sint av og til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.