Gå til innhold

Boligsalg-Krise Hva mener du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i en identisk situasjon med deg (hus skulle legges ut på salg, så la naboen et nesten identisk ut på salg helgen før). Jeg satte dag Til Salgs skilt på mitt hus, med tlf.nr, til mekleren. Ingen fikk titte før helgen etter. Tror naboen min tapte mer på dette enn jeg, for han fikk ikke inn bud før de interesserte også hadde sett på min.

Av de to leilighetene du skisserer, ville jeg valgt nr. 2. For det første fordi jeg fordrar ikke innsyn. For det andre fordi jeg ville ha flere soverom.

Fortsetter under...

Skrevet

''Vi skal selge neste helg'' - hva mener du egentlig med det? Visning neste helg? De gangene jeg har solgt har jeg fått til salgs-skilt på leiligheten den dagen megleren har vært hjemme hos meg for å lage prospekt, så har det hengt i vindu en ukes tid før visning.

Umulig å si hva jeg ville valgt ut fra det du skriver, men antall soverom kan i visse tilfeller ha ALT å si, mens i andre tilfeller er søppel/park det som er avgjørende. For andre igjen kan det være walk-in-closet som er tingen, og så finnes det selvsagt de som setter pris på et HTH-kjøkken fremfor andre.

Har ikke lest de andre svarene så beklager om det bare ble gjentakelse...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...