Gå til innhold

Apropos Nesehorn


Gjest Geir

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om de hvite nesehorna er utryddningstrua?

Og har nesehorna smerter og dør om de får avkutta horna sine?

Ps! Fikk disse spørsmåla tidligere i uka, men eg kunne ikkje svare for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp

De hvite nesehornene er nok utrydningstruet ja! Og etter hva jeg vet så er det ikke nervetråder i horna eller i elefantens støt tenner! Blir som negler omtrent! "dødt bein"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hvite nesehornene er nok utrydningstruet ja! Og etter hva jeg vet så er det ikke nervetråder i horna eller i elefantens støt tenner! Blir som negler omtrent! "dødt bein"

Shit! Det var ikkje bra med tanke på de hvite nesehorna.

Men det var godt de ikkje lider ved "hornkapping", nå vet eg om en som blir glad på mandag.

Eg får holde kjeft om de hvite nesehorna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåre Kruttlapp

Shit! Det var ikkje bra med tanke på de hvite nesehorna.

Men det var godt de ikkje lider ved "hornkapping", nå vet eg om en som blir glad på mandag.

Eg får holde kjeft om de hvite nesehorna.

Ja! ikke et ord om de hvite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kåre Kruttlapp

Eg sier bare at de er redda (med lygekryss) fra utryddelse, hvis eg blir pressa til veggs.

Si bare at de er fredet! Og at det er maaaaaange igjen!! "med lygekryss bak på ryggen" Det går så fint atte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det heter "neshorn", ikke "nesehorn". Hva er det som skjer med deg, Geir?

Å jasså? Så de dyra der har hornet sitt på et nes og ikkje på nesa altså, høres besynderlig ut.

Ha. ha..Da må det være mange neshorn på Nesøya!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jasså? Så de dyra der har hornet sitt på et nes og ikkje på nesa altså, høres besynderlig ut.

Ha. ha..Da må det være mange neshorn på Nesøya!

På Nesøya har jeg hørt det kun finnes én stor nese, laget av modelleire, som folk veksler mellom å sitte på og krype inn i. Dette er riktignok rykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...