Gå til innhold

Gitarlærer

Gjest kan ikke spille enda

Anbefalte innlegg

Gjest kan ikke spille enda
Skrevet

Har lyst til å lære å spille gitar, men har ikke råd til å betale 350,- pr time som jeg ser at flere gitarlærere tar. Noen som vet

om noen billigere alternativer? Ser for meg f.eks studenter på videregående/høyskole-nivå som er interessert i å tjene litt ekstra ved å undervise. Tips mottas med stor takk :)

Fortsetter under...

Skrevet

Kjøp Lillebjørns (Nilsen) gitarbok, tror den er kommet i ny utgave med DVD på kjøpet.

Den er veldig god, og har du litt sjøldisiplin i forhold til øving så er dette et godt valg.

Skrevet

Hadde tenkt å foreslå Lillebjørn Nilsens gitarskole, men det tipset har du jo allerede fått.... ;)

Skrevet

Det beste er kanskje å ha en som kan lære deg litt i starten, men det er mye du kan gjøre selv. Jeg har aldri lært av andre å spille, alt jeg har lært er selvlært og jeg har i sin tid spilt flere år i band.

Du kan begynne med å søke opp grepene på nettet og sitte og knote og trene selv, det er fullt mulig.

Skrevet

Prøv musikkhøyskolen. Sikkert nok av studenter som har elever på si, og de tar sikkert en del mindre enn en ferdigutdanna lærer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...