Gå til innhold

Borettslaget - reprise

Anbefalte innlegg

Gjest vara i styret
Skrevet

Hjelp - jeg gikk glipp av sessongens første episode! Vet noen når Borettslaget sendes i reprise?

Skrevet

Mandag kl. 20.55 på NRK3 ifølge NRKs nettsider. Kan hende det kommer på Nett-TV der også etter hvert, alle episodene fra 2006 ligger der.

Gjest vara i styret
Skrevet

Mandag kl. 20.55 på NRK3 ifølge NRKs nettsider. Kan hende det kommer på Nett-TV der også etter hvert, alle episodene fra 2006 ligger der.

Tusen takk! Da skal jeg rigge meg til i morgen kveld! Gleder meg allerede :o)

Skrevet

Det blir bare dårligere og dåreligere. Alle figurene er så like at det bare blir dumt.

Skrevet

Det blir bare dårligere og dåreligere. Alle figurene er så like at det bare blir dumt.

Jeg synes det er kjempegøy:)

Det er mulig det er morsommere dersom man f.eks. bor i Oslo. Endel av typene der finner man helst i den byen;)

Skrevet

Jeg synes det er kjempegøy:)

Det er mulig det er morsommere dersom man f.eks. bor i Oslo. Endel av typene der finner man helst i den byen;)

Tror ikke det har noe med det å gjøre. jeg syns figurene er morsomme og ser jo de forskjellige typene. Men det som irriterer meg er at feks ALLE figurene bruker utrykket : "Holdt jeg å å si" Er ikke det lite gjennomtenkt? Det er rett og slett litt for mye likt.

Skrevet

Tror ikke det har noe med det å gjøre. jeg syns figurene er morsomme og ser jo de forskjellige typene. Men det som irriterer meg er at feks ALLE figurene bruker utrykket : "Holdt jeg å å si" Er ikke det lite gjennomtenkt? Det er rett og slett litt for mye likt.

Det har jeg ikke tenkt over før, så skal prøve å legge merke til det neste gang ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...