Gjest vara i styret Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hjelp - jeg gikk glipp av sessongens første episode! Vet noen når Borettslaget sendes i reprise? 0 Siter
laban Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Mandag kl. 20.55 på NRK3 ifølge NRKs nettsider. Kan hende det kommer på Nett-TV der også etter hvert, alle episodene fra 2006 ligger der. 0 Siter
Gjest vara i styret Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Mandag kl. 20.55 på NRK3 ifølge NRKs nettsider. Kan hende det kommer på Nett-TV der også etter hvert, alle episodene fra 2006 ligger der. Tusen takk! Da skal jeg rigge meg til i morgen kveld! Gleder meg allerede ) 0 Siter
Jeannie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Den ligger allerede ute på Nrk nett-tv 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det blir bare dårligere og dåreligere. Alle figurene er så like at det bare blir dumt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Det blir bare dårligere og dåreligere. Alle figurene er så like at det bare blir dumt. Jeg synes det er kjempegøy:) Det er mulig det er morsommere dersom man f.eks. bor i Oslo. Endel av typene der finner man helst i den byen;) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg synes det er kjempegøy:) Det er mulig det er morsommere dersom man f.eks. bor i Oslo. Endel av typene der finner man helst i den byen;) Tror ikke det har noe med det å gjøre. jeg syns figurene er morsomme og ser jo de forskjellige typene. Men det som irriterer meg er at feks ALLE figurene bruker utrykket : "Holdt jeg å å si" Er ikke det lite gjennomtenkt? Det er rett og slett litt for mye likt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Tror ikke det har noe med det å gjøre. jeg syns figurene er morsomme og ser jo de forskjellige typene. Men det som irriterer meg er at feks ALLE figurene bruker utrykket : "Holdt jeg å å si" Er ikke det lite gjennomtenkt? Det er rett og slett litt for mye likt. Det har jeg ikke tenkt over før, så skal prøve å legge merke til det neste gang 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.