Gå til innhold

Pursennid - hjelp meg med dosering.

Anbefalte innlegg

Gjest Do-bella.
Skrevet

Jeg tok to tabletter igår klokken 9 på kvelden, men ingenting har kommet ut bak. Og jeg føler ikke jeg må på do. Kan jeg øke dosen med 3 tabletter i kveld? Noen som vet?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja det kan du. Det er enkelte som tar 3 tbl hver kveld. Men det er ikke vanlig da. Det er vanligere å ta tre tbl f.eks man kveld og tors kveld.

Prøv heller å drikk mye vann. Spis svisker, rosiner, tørka aprikoser. Det skal gjøre susen.

Gjest Do-bella
Skrevet

Ja det kan du. Det er enkelte som tar 3 tbl hver kveld. Men det er ikke vanlig da. Det er vanligere å ta tre tbl f.eks man kveld og tors kveld.

Prøv heller å drikk mye vann. Spis svisker, rosiner, tørka aprikoser. Det skal gjøre susen.

Takk for svar. Jeg skal ta røntgen, og legen sa derfor jeg kunne kjøpe tabletter på apoteket. Men det er ikke før om et par uker, så jeg ville bare først teste ut hvor mange jeg trenger for å renske ut hele systemet. For jeg antar det kommer som diarè?

Skrevet

Bruk noe annet enn Pursennid! Når den først "slår til" er det en vond opplevelse for mange, mange får svært sterke magesmerter.

Hvis du skal tømmes for undersøkelse o.l. er det bedre å brukte fx Toilax. Fås på apoteket som kombinasjonspakning med tabletter + miniklyx. God tur ;)

Skrevet

Takk for svar. Jeg skal ta røntgen, og legen sa derfor jeg kunne kjøpe tabletter på apoteket. Men det er ikke før om et par uker, så jeg ville bare først teste ut hvor mange jeg trenger for å renske ut hele systemet. For jeg antar det kommer som diarè?

Vær forsiktig med pursenid. Det kan gi ekstremt sterke magesmerter. Litt likt en fødsel.

Bruk heller av de tømmeproduktene som apoteket har til bruk for de som skal undersøkes. De er mye snillere mot systemet, og gir ikke magesmerter slik som pursenid.

Skrevet

Du kan fint ta fire, dersom de to du tok i går ikke har gitt noe som helst effekt. Man kan riktignok få veldig vondt i magen av det, så det er ikke å anbefale i det lengre løp. Husk å drikke mye vann, ikke iskaldt, men romtemperert.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...