Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Har dere lest dette? Hun synes hun ser bra ut. Vel, min mening; hun ser ut som den dragqueen. Oppblåste lepper og diiigre plastpupper. Er dette pent? *vondt i øyene* http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/01/20/524163.html 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Styggeste dama (bortsett fra et par andre) jeg har sett i dag i hvertfall. Nei, det der er ikke pent. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ikke veldig pent nei. Men takk for tips til en bok jeg skal lese ) Aldri vært borti slikt miljø, men synes det er interessant å lese om det. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Eg kjøpte Dagbladet i går ja, og eregerte (reagerte) litt på ho der. Ikkje noe pen nei, ho såg faktisk skummel ut, men kanskje ho ser bedre ut i rødt lys (i Hamburg), dessuten så ser det ut som om puppene hennes er fyllt med helium. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Enda verre enn utseendet er at det virker som rusen har skadet hjernecellene. Mentalt virker hun som en 14-åring. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Enda verre enn utseendet er at det virker som rusen har skadet hjernecellene. Mentalt virker hun som en 14-åring. Tror du er inne på noe vesentlig der, ja.... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Eg kjøpte Dagbladet i går ja, og eregerte (reagerte) litt på ho der. Ikkje noe pen nei, ho såg faktisk skummel ut, men kanskje ho ser bedre ut i rødt lys (i Hamburg), dessuten så ser det ut som om puppene hennes er fyllt med helium. Hun ser skummel ut ja, nesten litt utilregnelig, eller kanskje meget beregnende. 0 Siter
Gjest Lussika Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Enda verre enn utseendet er at det virker som rusen har skadet hjernecellene. Mentalt virker hun som en 14-åring. Hvordan det..? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Ikke veldig pent nei. Men takk for tips til en bok jeg skal lese ) Aldri vært borti slikt miljø, men synes det er interessant å lese om det. Hun ser ut som'a er tygd og spytta ut. Men si i fra om det blir en leseropplevelse, da. 0 Siter
Gjest Lussika Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1200841119' post='3783268] Hun ser ut som'a er tygd og spytta ut. Men si i fra om det blir en leseropplevelse, da. Hvordan kan du si slikt om andre? Er du så innmari pen og fresh selv, at det ikke koster 5 øre å fokke ned på andre? Eller er det sjalusi? 0 Siter
random1365380890 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hvordan kan du si slikt om andre? Er du så innmari pen og fresh selv, at det ikke koster 5 øre å fokke ned på andre? Eller er det sjalusi? Tenkte akkurat det samme, hva faen er problemet til folk :-) hva motivasjonen for å komme med slikt oppgulp er kan man bare lure på ... he he 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hvordan det..? Hun forklarer sine egne dumme valg i livet som "at det var slik" Hun skylder på at det var "90 talls" Sannheten er vel heller at det var -hun- som var slik og dermed søkte venner som også var slik. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hun forklarer sine egne dumme valg i livet som "at det var slik" Hun skylder på at det var "90 talls" Sannheten er vel heller at det var -hun- som var slik og dermed søkte venner som også var slik. hun og jeg er omtrent samme alder og har befunnet oss i det samme strøket gjennom hele 90-tallet. Hun har levd i en helt annen verden enn jeg. Man har bare seg selv å skylde for de valgene man tar i livet. 0 Siter
Gjest wishmaster Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 hun og jeg er omtrent samme alder og har befunnet oss i det samme strøket gjennom hele 90-tallet. Hun har levd i en helt annen verden enn jeg. Man har bare seg selv å skylde for de valgene man tar i livet. kan ikke se hun prøver å legge skylden på noe, forteller bare om sin erfaring, og at finnes en annen side av vestkanten enn mange tror, som falt mange her veldig tungt for brystet ser det ut som.... vi har vel alle gjort våre feil 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hvordan det..? Blandt anna så er denne uttalelsen (allerede) en klassiker, på høyde med Aune Sand`s DIS. ''''Jeg ville aldri prøvd dop hvis jeg var edru.'''' He. he. he.... 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 kan ikke se hun prøver å legge skylden på noe, forteller bare om sin erfaring, og at finnes en annen side av vestkanten enn mange tror, som falt mange her veldig tungt for brystet ser det ut som.... vi har vel alle gjort våre feil Det finnes mange sider overalt og man velger selv hvordan man vil leve sitt liv. Hun var 20 år i 1990, jeg var 23 år i 1990. Hun valgte å få barn med 3 forskjellige menn. Hun valgte et liv med rus, dop og festing i godt voksen alder.(Hun var ingen tenåring på 90-tallet) Hun valgte å motta penger av foreldrene og la de oppdra hennes barn. Nå er det ikke fest og dop lenger. Nå er det utseendet og kropp som er hovedfokus. Brødhuer finnes det overalt. 0 Siter
Gjest wishmaster Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det finnes mange sider overalt og man velger selv hvordan man vil leve sitt liv. Hun var 20 år i 1990, jeg var 23 år i 1990. Hun valgte å få barn med 3 forskjellige menn. Hun valgte et liv med rus, dop og festing i godt voksen alder.(Hun var ingen tenåring på 90-tallet) Hun valgte å motta penger av foreldrene og la de oppdra hennes barn. Nå er det ikke fest og dop lenger. Nå er det utseendet og kropp som er hovedfokus. Brødhuer finnes det overalt. indeed! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Hvordan kan du si slikt om andre? Er du så innmari pen og fresh selv, at det ikke koster 5 øre å fokke ned på andre? Eller er det sjalusi? Saken er at mennesket fremstår som Wita sier; som et brødhue. Og ja, jeg er lytefri ;D 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det synes vel at hun har levd et hardt liv. Ellers synes jeg ikke hun er så stygg som folk vil ha det til... 0 Siter
Gjest Åh andre er penere enn meg åh åh... Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Herre gud skjerp dere! Hun er da ikke mindre pen, synes faktisk hun er ganske pen. Skulle likt å sett trynene deres på trykk i Dagbladet, hadde vel ikke blitt noe bedre eller hva?? Se litt på seg selv før man dømmer andre! Jeg synes det er flott at noen forteller hvordan det også KAN være på beste vestkant. Dette kommer til å være en bok, MANGE kan lære mye fra! Særlig de som bor på vestkanten selv. For meg som har tenåringsbarn er det flott å lære om ukulturen og den dårlige siden, til mange unge i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.