Gå til innhold

"Frognerfitter"-forfatteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blandt anna så er denne uttalelsen (allerede) en klassiker, på høyde med Aune Sand`s DIS.

''''Jeg ville aldri prøvd dop hvis jeg var edru.''''

He. he. he....

Ehh, Geir... Aune Sand filmer mener at man blir narkoman med en gang man røyker hasj(sikker på at du har sett noe av han?), mens hun mener at alkohol er en god måte å bli fristet av andre typer rusmidler.

Jeg synes det at du skriver "blandt annet" som "blandt anna" sier litt om hvor langt utpå landet du kommer fra og ikke helt har forstått det å ha en mening bak det du sier.

Allerede en klassiker? Har ikke hørt den før du nevnte det, men leste intervjuet og du tar jo helt feil! Hahaha, få litt antenner før du prøver deg på "intranættet"

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

12

• KaVa

4

• trollemor;o)

4

• Jølsen

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nja... Jeg reagerte vel litt på stilen hennes, i forhold til alderen, men hver sin smak :)

Det verste var at hun virket rimelig blåst. Boken er sikkert interessant, men jeg betviler det er et intellektuelt dypdykk...

Gjest Elextra
Skrevet

Synes hun er litt flott, men det selvdiggende og kunstige i uttrykket trekker kraftig ned.

Skrevet

Nja... Jeg reagerte vel litt på stilen hennes, i forhold til alderen, men hver sin smak :)

Det verste var at hun virket rimelig blåst. Boken er sikkert interessant, men jeg betviler det er et intellektuelt dypdykk...

Du kan få sagt det, ler godt nå! Enig :)

Skrevet

Synes hun er litt flott, men det selvdiggende og kunstige i uttrykket trekker kraftig ned.

Posh-wannabe, hehe! :)

Skrevet

Ehh, Geir... Aune Sand filmer mener at man blir narkoman med en gang man røyker hasj(sikker på at du har sett noe av han?), mens hun mener at alkohol er en god måte å bli fristet av andre typer rusmidler.

Jeg synes det at du skriver "blandt annet" som "blandt anna" sier litt om hvor langt utpå landet du kommer fra og ikke helt har forstått det å ha en mening bak det du sier.

Allerede en klassiker? Har ikke hørt den før du nevnte det, men leste intervjuet og du tar jo helt feil! Hahaha, få litt antenner før du prøver deg på "intranættet"

Poenget var at de begge to tydeligvis er like "svidd i nepa".

Men det skjønte du tydeligvis ikkje, du vanker vel på Barbeint, Palace Grill og Smuget du og, i lag med Oslo`s "åndselite" !

Ja, eg kommer ifra "langt utpå landet", og her er det befriende upretensiøst...

Annonse

Skrevet

hun og jeg er omtrent samme alder og har befunnet oss i det samme strøket gjennom hele 90-tallet.

Hun har levd i en helt annen verden enn jeg.

Man har bare seg selv å skylde for de valgene man tar i livet.

Akkurat som det er er en bakside på Grünerløkka så er det vel en bakside på Frogner også. Kanskje baksiden på Grünerløkka er lettere å se eller at folk er mer klar over at den finnes. På Frogner blir den kanskje mer skjult.

Skrevet

Akkurat som det er er en bakside på Grünerløkka så er det vel en bakside på Frogner også. Kanskje baksiden på Grünerløkka er lettere å se eller at folk er mer klar over at den finnes. På Frogner blir den kanskje mer skjult.

Jeg tror også det finnes en bakside. Jeg sa ikke noe annet heller.

Skrevet

hun og jeg er omtrent samme alder og har befunnet oss i det samme strøket gjennom hele 90-tallet.

Hun har levd i en helt annen verden enn jeg.

Man har bare seg selv å skylde for de valgene man tar i livet.

Du har vel ikke vokst opp på Frogner?

Synes det er ok at hun eksponerer vestkantens skyggeside, men de fleste av oss har vel visst at den fantes.

Skrevet

Du har vel ikke vokst opp på Frogner?

Synes det er ok at hun eksponerer vestkantens skyggeside, men de fleste av oss har vel visst at den fantes.

Hun beskriver 90-tallet. Hvordan "det var der" på

90-tallet. Hun beskriver to forskjellige steder Frogner og Bygdøy.

Både hun og jeg var ferdig oppvokst på 90-tallet. Vi bodde i samme område hele

90-tallet og vi var voksne.Hun hadde sin omgangsgjeng ( Sikkert en ganske spesiell gjeng)

Jeg levde et voksenliv hele 90-tallet. Hun et rølpa rundt og det tror jeg ikke er så vanlig at folk med i 20-årene med barn

gjør,uansett hvor de måtte bo.

Jeg omgikk mange folk i vår alder, så hvis man kan kalle det oppvokst, så var vi oppvokst der på 90-tallet begge to ja.

Men egentlig mener jeg at hun burde ha vært ferdig oppvokt i løpet av 80-åra.

Det er ikke helt normalt og gå på fylla, feste og dope seg når du har barn og er godt voksen, uansett hvor du bor.

Skrevet

Syns ikke den dama er spesielt pen nei. Ser at hun bare er 38 år.. Ut fra bildet ser hun ut til å være nærmere 50.

Skrevet

Herre gud skjerp dere! Hun er da ikke mindre pen, synes faktisk hun er ganske pen. Skulle likt å sett trynene deres på trykk i Dagbladet, hadde vel ikke blitt noe bedre eller hva??

Se litt på seg selv før man dømmer andre!

Jeg synes det er flott at noen forteller hvordan det også KAN være på beste vestkant. Dette kommer til å være en bok, MANGE kan lære mye fra! Særlig de som bor på vestkanten selv.

For meg som har tenåringsbarn er det flott å lære om ukulturen og den dårlige siden, til mange unge i dag.

Du vet, smaken er som baken. Jeg ser ikke at denne dama er pen, men det betyr ikke at jeg syns at jeg er så mye penere.

(Tulla, klart jeg er;o)

Skrevet

Syns ikke den dama er spesielt pen nei. Ser at hun bare er 38 år.. Ut fra bildet ser hun ut til å være nærmere 50.

Enig. Derfor lurer jeg på om dama har et tryllespeil ;o)

Annonse

Skrevet

Hvordan kan du si slikt om andre? Er du så innmari pen og fresh selv, at det ikke koster 5 øre å fokke ned på andre? Eller er det sjalusi?

Lotte slår den dama der langt ned i støvlene hva utseende angår, det kan jeg love!

Forøvrig skjønner jeg ikke hvordan noen kan synes det er pent med så svææære kunstige lepper!?

Skrevet

Lotte slår den dama der langt ned i støvlene hva utseende angår, det kan jeg love!

Forøvrig skjønner jeg ikke hvordan noen kan synes det er pent med så svææære kunstige lepper!?

*flirer* ;o)

Skrevet

Synes hun ser helt grei ut, dersom man ser bort fra puppene (som ser direkte vonde ut) og overdosen med sminke. Håret kunne trengt seg en trimming - men dersom man skreller vekk alt dette (ikke bostavelig, da) - så ser hun vel helt OK ut? Sett ut fra at dama er 38 år, og har levd et hardt liv - noe som synes.

Skrevet

Hvordan kan du si slikt om andre? Er du så innmari pen og fresh selv, at det ikke koster 5 øre å fokke ned på andre? Eller er det sjalusi?

Himmel..... Ja, vi er alle kjempesjalu på hennes utseende.

Skrevet

Synes hun ser helt grei ut, dersom man ser bort fra puppene (som ser direkte vonde ut) og overdosen med sminke. Håret kunne trengt seg en trimming - men dersom man skreller vekk alt dette (ikke bostavelig, da) - så ser hun vel helt OK ut? Sett ut fra at dama er 38 år, og har levd et hardt liv - noe som synes.

hahaha, ikke mye pent igjen om du tar vell alt det der;o)

Skrevet

hahaha, ikke mye pent igjen om du tar vell alt det der;o)

Hun har en OK kropp, og beinbygninga i ansiktet er fin. Med litt mer dempa sminke og en mer moderne hårsveis, tror jeg hun kan bli ganske fin.

Skrevet

Ja, men hvis man skal se bort fra alt, da har man jo ingenting igjen..? Jeg synes dama ser ut som en dragqueen, pga måten hun fremstår på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...