Gå til innhold

"Frognerfitter"-forfatteren

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200910707' post='3784006]

Ja, men hvis man skal se bort fra alt, da har man jo ingenting igjen..? Jeg synes dama ser ut som en dragqueen, pga måten hun fremstår på.

Det er jeg enig i. Derfor prøver jeg å se bort fra "dragqueen" imagen.

Problemet er vel at dama er "stuck" i sin "glanstid" - vedder på at hun bruker samme type sminke, har samme sveis og går i samme type klær som hun gjorde for 15 år siden - da hun sikker var "hot".

Mitt poeng er: Dersom dama hadde dempa sminken, fiksa håret og kledd seg etter alderen, ville hun nok blitt regna som pen.

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

12

• KaVa

4

• trollemor;o)

4

• Jølsen

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Problemet er vel at dama er "stuck" i sin "glanstid" - vedder på at hun bruker samme type sminke, har samme sveis og går i samme type klær som hun gjorde for 15 år siden - da hun sikker var "hot".

Mitt poeng er: Dersom dama hadde dempa sminken, fiksa håret og kledd seg etter alderen, ville hun nok blitt regna som pen.

''Mitt poeng er: Dersom dama hadde dempa sminken, fiksa håret og kledd seg etter alderen, ville hun nok blitt regna som pen.''

Jeg skjønner hva du mener.

Men jeg mener hun er mindre pen slik hun er nå, og jeg er slett ikke sikker på om jeg er enig med deg, altså ;o)

Men på en annen side; det kan knapt bli verre enn det er, så tenke seg henne i en "bli ny"-kampanje..!? ;o) Jan Thomas hadde sikkert tatt oppdraget, hehe!

Skrevet

Nei, det er ikkje noe pent i det hele tatt.

Ho minner meg om en blanding av Michael Jackson & ET.

Dessuten ser ho utpult ut !

Skrevet

Nei, det er ikkje noe pent i det hele tatt.

Ho minner meg om en blanding av Michael Jackson & ET.

Dessuten ser ho utpult ut !

:)

Gjest jassenasse
Skrevet

Er dere blinde eller? Dama har fått tre barn og har kropp som er bedre enn de 20-åringene som går rundt i byen.

Hun er ganske pen synes jeg. Dere har jo tydeligvis aldri holdt på med fine damer før

Gjest fnugget
Skrevet

Eg kjøpte Dagbladet i går ja, og eregerte (reagerte) litt på ho der.

Ikkje noe pen nei, ho såg faktisk skummel ut, men kanskje ho ser bedre ut i rødt lys (i Hamburg), dessuten så ser det ut som om puppene hennes er fyllt med helium.

Hahaha ;o)

Kunne ikke sagt det bedre selv. *Ler*

Annonse

Skrevet

Er dere blinde eller? Dama har fått tre barn og har kropp som er bedre enn de 20-åringene som går rundt i byen.

Hun er ganske pen synes jeg. Dere har jo tydeligvis aldri holdt på med fine damer før

Har ikke sagt at ikke kroppen hennes er fin (bortsett fra puppene, som ser direkte vonde ut). Jeg har også sagt at jeg tror hun _egentlig_ er pen, med mer dempet sminke, en voksnere hårklipp (ikke nødvendigvis kort, men ikke tidlig 90-tallshår, slik hun har nå) og klær som passer bedre hennes alder.

Kroppen hennes ser veltrent og bra ut, ja.

Skrevet

Kroppen skal jeg ikke uttale meg om, men jeg så intervjuet med henne på TV i går (Store studio, om boka), og jeg synes ikke hun er noe pen. Dertil ser de oppblåste leppene for dominerende ut - men viktigst: Hun mangler liv i mimikk og øyne. Har et veldig tomt blikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...