Gå til innhold

Gamle DOL, treff, og mimrestund

Gjest Mimrestund har gull i munn

Anbefalte innlegg

Gjest Mimrestund har gull i munn
Skrevet

Er det noen som husker de gode gamle DOL treffene på Trosterud villaen? Det hadde jo vært gøy å få høre om noen som var der i de virkelig gode gamle DOL dager og kjørt i gang et nytt treff der. Han steiki, husker Dere som var på DOL for 8 år siden hvor gøy vi hadde det, den gode gamle DOL chatten og alle diskusjonene vi hadde på chatten. Alle hadde sin egen farve, vi sendte PM og hadde det SÅ gøy. Diskusjonene gikk som rakkern, noen fant hverandre og ble kjærester på DOL chatten, lurer litt på om hvordan det gikk med alle som ble par der.

Ja det var tider det, Havfuen, Monami, Spenning, Ftmffm, Demo, Flisa, Flisgubben, Ryd, Småstein, Carpe Diem, + 1000 andre. Si meg, hvor er alle? Hvordan er det med Dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Jepp, det var tider. Jeg er bare innom på et mimrebesøk nå, med nytt nick og det hele. ;-) DOL er ikke hva det var nei...

Skrevet

Eg var ikkje på DOL, men var mye på dol her før -98/99 også en periode seinere i begynnelsen av 2000 (tror eg).

Eg hette GeirB.

På chatten var eg sjelden men husker Piraye, Mette og Zuul derifra (Zuul hadde bilde av seg sjøl på Dol galleriet, ho var særdeles vakker, det husker eg godt).

Skrevet

Selv om jeg aldri har vært på noen treff og kommer aldri til å dra på noen heller, så husker jeg disse treffene:-)

Småprat var artig, synd det ble nedlagt.

Skrevet

Husker hvor jeg gledet meg til å lese "rapportene" etter treffene :-) Var aldri på treff sjøl.

Annonse

Gjest Den gang kjent som Huldra
Skrevet

Hihi... var artige tider det, selv om jeg bare fikk med meg et treff. :-)

Småprat var koselig. :-)

Skrevet

hehe...ja det var morsomme tider...:-)

Jo takk jeg har det alle tiders sammen med Mon@mi, vi er gift og har det alle tiders sammen.

Ellers er det bare små visitter innom her iblant...kan ikke helt slippe taket ..lol..

PS. det hadde vert fint om du skrev dit gamle nick fra den tiden så vi viste hvem vi hilser på

Den ekte mon@mi
Skrevet

Hei på deg "Mimrestund har gull i munn":)

Lurer nå litt på hvem som gjemmer seg bak det nicket da men..

Alt er bare bra her:)

Demo og mon@mi henger fremdeles godt fast i nicket.

Giftet oss i sommer faktisk:)

Er ikke så mye her inne lengre,men greier ikke å slippe taket helt selv om det er et nytt DOL design..

Gamle DOL forandret livet mitt på mange måter.

Kommer ALDRI til å glemme de sene nattetimer som ble brukt her inne på chatten..hehe..hadde nesten abstinenser når man ikke fikk vært der.Så kanskje bra det ble som det ble;)

Det var utroligt koseligt så lenge det varte ihvertfall!

Husker godt treffene på Trosterudvillaen:)

Spennende å møte menneskene bak de forskjellige nickene.

Noen var som forventet ,andre ikke:)

Til alle dere jeg snakket med og ble kjent med på den tiden:

Takk for at alt vi fikk delt,av alvorsprat og morro.

Tenker på dere iblandt.

Ønsker dere alt godt i livet!

Tiden fra Gamle DOL kommer jeg til å minnes livet ut.

Ser for meg oss på gamlehjemmet,sittende og mimre fra denne tiden...lol..

KLEM fra

Gjest Liza i London
Skrevet

:juhu:

*Kjempeklem fra naa fembarns mor*

Skrevet

*Kjempeklem fra naa fembarns mor*

Hei! WOW!

Så fantastisk. Ble glad da jeg så det var et svar fra deg, og enda gladere da jeg så hva du skrev!

Er det fremdeles den samme epostadressen du "aldri" leser, eller har du en annen adresse du glemmer å sjekke nå? :knegg:

Alt godt,

Skrevet

Eg var ikkje på DOL, men var mye på dol her før -98/99 også en periode seinere i begynnelsen av 2000 (tror eg).

Eg hette GeirB.

På chatten var eg sjelden men husker Piraye, Mette og Zuul derifra (Zuul hadde bilde av seg sjøl på Dol galleriet, ho var særdeles vakker, det husker eg godt).

Synes du? Jeg synes ikke det. Da synes jeg Erna Solberg er penere.

Annonse

Skrevet

Synes du? Jeg synes ikke det. Da synes jeg Erna Solberg er penere.

Da har du ikkje sett Zuul...*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...