Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 http://www.side2.no/sexogsamliv/article1544468.ece Da er det vel bare å shoppe, da, med mindre noen her inne har andre forslag ;o) 0 Siter
Gjest Dildo er best. Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja det er bare å peise på. Kjøp dildoer og batterier så kan du bare kjøre på full rulle. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Ja det er bare å peise på. Kjøp dildoer og batterier så kan du bare kjøre på full rulle. Hæ? Dildo + batteri??! Skal man stappe batteriene i ørene og dildoen i navlen da? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1200841215' post='3783270] Hæ? Dildo + batteri??! Skal man stappe batteriene i ørene og dildoen i navlen da? Ei dame forsvant fra en båt en sommerkveld i pollen Arendal! De lette etter henne overalt men hun var søkk vekk! 3 uker etter fant de henne drivende i den engelske kanal! Og bare på grunn av en ting: Hun hadde "duracell batterier" i vibratoren! "ler" Kraftige saker jenter! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Et helt aerlig spm. fra meg til alle der ute (kvinner;-) ) Har dere proevd dildoer og andre leketoey, og funker de? Eller er de oppskrytt? Jeg har aldri proevd, og har null og nada peiling paa slikt... Vaert goey kanskje aa proevd...*roedme* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ei dame forsvant fra en båt en sommerkveld i pollen Arendal! De lette etter henne overalt men hun var søkk vekk! 3 uker etter fant de henne drivende i den engelske kanal! Og bare på grunn av en ting: Hun hadde "duracell batterier" i vibratoren! "ler" Kraftige saker jenter! *LOL* Du er kraftig løgen! Flott. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 *LOL* Du er kraftig løgen! Flott. Mange takk! Morsomt med gode historier! Og artig og kunne dele med andre! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Et helt aerlig spm. fra meg til alle der ute (kvinner;-) ) Har dere proevd dildoer og andre leketoey, og funker de? Eller er de oppskrytt? Jeg har aldri proevd, og har null og nada peiling paa slikt... Vaert goey kanskje aa proevd...*roedme* Vibratorer funker hvertfall ) Kjøp deg en da vel ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Mange takk! Morsomt med gode historier! Og artig og kunne dele med andre! Tror du _er_ Hr Rosèn, jeg ;D 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 Et helt aerlig spm. fra meg til alle der ute (kvinner;-) ) Har dere proevd dildoer og andre leketoey, og funker de? Eller er de oppskrytt? Jeg har aldri proevd, og har null og nada peiling paa slikt... Vaert goey kanskje aa proevd...*roedme* Har prøvd noe, men er relativt naken i denne sammeheng ;o) Skal svi av noen lapper på leketøy alldeles straks, hehe! ) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1200852995' post='3783407] Har prøvd noe, men er relativt naken i denne sammeheng ;o) Skal svi av noen lapper på leketøy alldeles straks, hehe! ) Ja, jeg tror sannelig jeg skal ta meg en tur i byen aa faa handlet inn noe....Hihi ;-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Vibratorer funker hvertfall ) Kjøp deg en da vel ) Vibrator, er det dildo med batterier som vibrerer? Det ligger jo egentlig i navnet da...hehe:-) Det er nok mye aa velge mellom i allefall... Vaert "arti" aa proevd :-D 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1200852902' post='3783404] Tror du _er_ Hr Rosèn, jeg ;D Nei Lotte er ikke det! Men er glad i gode historier da! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Et helt aerlig spm. fra meg til alle der ute (kvinner;-) ) Har dere proevd dildoer og andre leketoey, og funker de? Eller er de oppskrytt? Jeg har aldri proevd, og har null og nada peiling paa slikt... Vaert goey kanskje aa proevd...*roedme* Jeg har prøvd,men synes ikke særlig om de jeg har... De er kalde og vekker hele huset.. ;0) Skulle jeg kjøpt en ny,vil jeg prøve en i silikon! Ellers har jeg hørt mye bra om det berømte egget.. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har prøvd,men synes ikke særlig om de jeg har... De er kalde og vekker hele huset.. ;0) Skulle jeg kjøpt en ny,vil jeg prøve en i silikon! Ellers har jeg hørt mye bra om det berømte egget.. Kjenner en tøff dame som kjøpte en elektrisk vibrator! Den sluttet å virke og hun gikk tilbake for å reklamere! Hun fikk beskjed om at den var utslitt noe hun protesterte høylytt på ved disken! Dama fikk med seg en ny en hun av samme type! Modig jente! "ler" 0 Siter
villbringebær Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 I artikkelen står bl.a.dette: Praktisk Om du vil ha et produkt som ikke ser ut som et sexleketøy kan du gå for The Cone. ''-The Cone ser ikke ut som et sexleketøy og den kan stå fremme uten at noen vil skjønne hva det er, sier Solberg.'' Tviler på at den kan stå fremme i de tusen hjem uten at noen vet hva det er nå lenger (etter at det hat stått beskrevet om den og alle på dol har lest artikklen ;-)) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg har prøvd,men synes ikke særlig om de jeg har... De er kalde og vekker hele huset.. ;0) Skulle jeg kjøpt en ny,vil jeg prøve en i silikon! Ellers har jeg hørt mye bra om det berømte egget.. Egget??? :-D 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Skrevet 20. januar 2008 I artikkelen står bl.a.dette: Praktisk Om du vil ha et produkt som ikke ser ut som et sexleketøy kan du gå for The Cone. ''-The Cone ser ikke ut som et sexleketøy og den kan stå fremme uten at noen vil skjønne hva det er, sier Solberg.'' Tviler på at den kan stå fremme i de tusen hjem uten at noen vet hva det er nå lenger (etter at det hat stått beskrevet om den og alle på dol har lest artikklen ;-)) Tenkte akkurat det samme, hehe! Hadde tatt seg ut med The Cone som borddekorasjon ;o) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Egget??? :-D He,he,ja egget. en liten sak som vistnok skal vibrere noe veeeeldig! :0) 0 Siter
villbringebær Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1200857897' post='3783508] Tenkte akkurat det samme, hehe! Hadde tatt seg ut med The Cone som borddekorasjon ;o) Ha,ha,ha Rosa cone midt på stuebordet, og alle som kommer på besøk blir minst like rosa, for de vet sef hva det er , hi,hi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.