Gjest sinji Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jepp ser det. Flott at du sa ifra 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Nei, det har eg ikkje sett noe til. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Så det var store partier med helt hvitt og rosa i stad. Var det nordlys? 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Men det ække nordlys, det er perlemorskyer :-) http://met.no/met/met_lex/q_u/skyer/perlemorskyer/perlemorskyer.html Men fantastisk flott var det ja ! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Slike perlemorsskyer så vi i går kveld også, det er utrolig vakkert! men jeg tror ikke at det er nordlys. 0 Siter
adelie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Slike perlemorsskyer så vi i går kveld også, det er utrolig vakkert! men jeg tror ikke at det er nordlys. Perlemorsskyer kan være utrolig vakkert, dessverre er det visst et resultat av forurensning i atmosfæren. Håper det ikke er sant, da. 0 Siter
Mistera Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Så det var store partier med helt hvitt og rosa i stad. Var det nordlys? Var dette bevegelig? Er skjeldent nordlys er stille slik som skyer, det flammer som oftest over himmelen og gir forskjellig lysspill, og det skifter farge:) Når det er sagt så er jeg uendelig gla for at jeg bor her jeg bor;) Her har vi nordlys ofte ( Nei ikke i nordland:P ) og når man fjerner seg fra lyskildene, man får mørket, stjernene, himmelen full av farger og ikke minst de høye fjella i bakgrunnen... *sukk* da er det bra å bo her 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.