Gjest Geir Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det har nemlig eg, siden eg ikkje kom i julestemning i fjor. Åssen står det til med forberedelsene? Begynt å tenke på gaver, ka dere skal ha til middag, om det blir gran, furu eller plasttre i år? Håper vi får ei kvit jul, i fjor var det grått og trist gitt...jaja.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hehe, vet at enkelte begynner planleggingen i oktober, men januar hører til blant sjeldenhetene. Nei - jeg gleder meg ikke til jul, og velger ikke å sjenke julen en tanke før tidligst slutten av oktober. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Ja samme her også, siden jeg ikke kom i julestemning i fjor. Det var fordi at hjemmet vårt var/er under oppussing og umulig å lage julestemning da og fordi vi valgte å hoppe over hele jula. Neste år derimot skal det bli god gammeldags jul. 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 *LOL* Du asså, jeg avsluttet julen 07 i går jeg. Julebord å greier. Neste jul...hm, ja den håper jeg blir hvit 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hehe, vet at enkelte begynner planleggingen i oktober, men januar hører til blant sjeldenhetene. Nei - jeg gleder meg ikke til jul, og velger ikke å sjenke julen en tanke før tidligst slutten av oktober. hva? glede seg til jul? årets jul? allerede? nå er vel grana såvidt ute av huset etter fjorårets jul,og det holder foreløpig ja. haha jeg velger å glede meg til sommer,sol,varme og bading i stedet jeg. bekymring og forberedelser til jul kommer da tidsnok likevell,og da som regel 1.desember. det holder det også *ler* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 hva? glede seg til jul? årets jul? allerede? nå er vel grana såvidt ute av huset etter fjorårets jul,og det holder foreløpig ja. haha jeg velger å glede meg til sommer,sol,varme og bading i stedet jeg. bekymring og forberedelser til jul kommer da tidsnok likevell,og da som regel 1.desember. det holder det også *ler* Skulle vel kanskje til Geir? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg for min del gleder meg til påskeharen kommer hoppende! Tulipaner og påske egg! Snøen som smelter på hytte taket! appelsinskall i skisporet! Kram snø og skare om hverandre! Mye nærmere enn jula det! Da er nemlig våren og sommeren rett rundt hjørnet! "jippi" 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg for min del gleder meg til påskeharen kommer hoppende! Tulipaner og påske egg! Snøen som smelter på hytte taket! appelsinskall i skisporet! Kram snø og skare om hverandre! Mye nærmere enn jula det! Da er nemlig våren og sommeren rett rundt hjørnet! "jippi" For ikkje å snakke om Kvikk Lunsjen. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg for min del gleder meg til påskeharen kommer hoppende! Tulipaner og påske egg! Snøen som smelter på hytte taket! appelsinskall i skisporet! Kram snø og skare om hverandre! Mye nærmere enn jula det! Da er nemlig våren og sommeren rett rundt hjørnet! "jippi" Enig med du :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg for min del gleder meg til påskeharen kommer hoppende! Tulipaner og påske egg! Snøen som smelter på hytte taket! appelsinskall i skisporet! Kram snø og skare om hverandre! Mye nærmere enn jula det! Da er nemlig våren og sommeren rett rundt hjørnet! "jippi" Våren er årets herligste tid. Ser frem til at det blir grønt og fint igjen jeg 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Snåling! ;o) Jepp, har allerede kjøpt 3 julegaver denne uka! Bare pga av at det var leker og spill til halv pris, da. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg for min del gleder meg til påskeharen kommer hoppende! Tulipaner og påske egg! Snøen som smelter på hytte taket! appelsinskall i skisporet! Kram snø og skare om hverandre! Mye nærmere enn jula det! Da er nemlig våren og sommeren rett rundt hjørnet! "jippi" ÅÅ,nå fikk jeg lyst å pynte til påske med en gang! :0) 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 For ikkje å snakke om Kvikk Lunsjen. Kvikk lunsj og appelsin er helt klart "vårtegn" de luxe! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 ÅÅ,nå fikk jeg lyst å pynte til påske med en gang! :0) Jaa! La oss begeistre over tiden som nå kommer! Herlig! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det blir i allefall ingen hvit jul paa meg i aar, det blir palmedus isteden og utsikt til appelsin traer. Det er rett og slett saa merkelig, saa jeg har null sjanse til aa komme i ordentlig julestemning saa lenge jeg bor her! Det samme er det med paaska... Jeg gleder meg isteden til varmere vaer, badevaer! :-) Ogsaa har vi et basseng i hagen her som skal taes i bruk!! Jippi :-D 0 Siter
Gjest Du kjenner meg. Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 *LOL* Du asså, jeg avsluttet julen 07 i går jeg. Julebord å greier. Neste jul...hm, ja den håper jeg blir hvit Du må sjekke mail, fortest mulig. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1200853105' post='3783411] Snåling! ;o) Jepp, har allerede kjøpt 3 julegaver denne uka! Bare pga av at det var leker og spill til halv pris, da. Det er smart å begynne nå Jeg får ta meg en runde selv til uka. Jeg har en fast plass jeg legger gaver slik at de ikke blir glemt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Du må sjekke mail, fortest mulig. Jeg ble så spent nå Jeg sjekket mailen min, men nope det var ingenting nytt. Så jeg må nok skuffe deg, du tok nok feil 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Sønnen min nevnte det tidligere i dag, at det bare er drøyt 11 mnd igjen Jeg ser aller mest fram til mildere vær slik at vi kan være mer ute. Her regner det jo hele tiden :-/ 0 Siter
Gjest Du kjenner meg. Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg ble så spent nå Jeg sjekket mailen min, men nope det var ingenting nytt. Så jeg må nok skuffe deg, du tok nok feil Nå da;) Var litt treg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.