Gå til innhold

Har dere begynt å glede dere til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har nemlig eg, siden eg ikkje kom i julestemning i fjor.

Åssen står det til med forberedelsene?

Begynt å tenke på gaver, ka dere skal ha til middag, om det blir gran, furu eller plasttre i år?

Håper vi får ei kvit jul, i fjor var det grått og trist gitt...jaja..:)

Fortsetter under...

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, vet at enkelte begynner planleggingen i oktober, men januar hører til blant sjeldenhetene.

Nei - jeg gleder meg ikke til jul, og velger ikke å sjenke julen en tanke før tidligst slutten av oktober.

Skrevet

Ja samme her også, siden jeg ikke kom i julestemning i fjor.

Det var fordi at hjemmet vårt var/er under oppussing og umulig å lage julestemning da og fordi vi valgte å hoppe over hele jula.

Neste år derimot skal det bli god gammeldags jul.

Skrevet
:) *LOL* Du asså, jeg avsluttet julen 07 i går jeg. Julebord å greier. Neste jul...hm, ja den håper jeg blir hvit :)
Skrevet

Hehe, vet at enkelte begynner planleggingen i oktober, men januar hører til blant sjeldenhetene.

Nei - jeg gleder meg ikke til jul, og velger ikke å sjenke julen en tanke før tidligst slutten av oktober.

hva? glede seg til jul? årets jul? allerede?

nå er vel grana såvidt ute av huset etter fjorårets jul,og det holder foreløpig ja. haha

jeg velger å glede meg til sommer,sol,varme og bading i stedet jeg.

bekymring og forberedelser til jul kommer da tidsnok likevell,og da som regel 1.desember. det holder det også *ler*

Gjest Elextra
Skrevet

hva? glede seg til jul? årets jul? allerede?

nå er vel grana såvidt ute av huset etter fjorårets jul,og det holder foreløpig ja. haha

jeg velger å glede meg til sommer,sol,varme og bading i stedet jeg.

bekymring og forberedelser til jul kommer da tidsnok likevell,og da som regel 1.desember. det holder det også *ler*

Skulle vel kanskje til Geir?

Annonse

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg for min del gleder meg til påskeharen kommer hoppende! Tulipaner og påske egg! Snøen som smelter på hytte taket! appelsinskall i skisporet! Kram snø og skare om hverandre! Mye nærmere enn jula det! Da er nemlig våren og sommeren rett rundt hjørnet! "jippi"

Skrevet

Jeg for min del gleder meg til påskeharen kommer hoppende! Tulipaner og påske egg! Snøen som smelter på hytte taket! appelsinskall i skisporet! Kram snø og skare om hverandre! Mye nærmere enn jula det! Da er nemlig våren og sommeren rett rundt hjørnet! "jippi"

For ikkje å snakke om Kvikk Lunsjen. :)

Skrevet

Enig med du :-)

Skrevet

Våren er årets herligste tid. Ser frem til at det blir grønt og fint igjen jeg :)

Skrevet

Snåling! ;o)

Jepp, har allerede kjøpt 3 julegaver denne uka! Bare pga av at det var leker og spill til halv pris, da. :)

Skrevet

ÅÅ,nå fikk jeg lyst å pynte til påske med en gang! :0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

For ikkje å snakke om Kvikk Lunsjen. :)

Kvikk lunsj og appelsin er helt klart "vårtegn" de luxe!

Annonse

Kåre Kruttlapp
Skrevet

ÅÅ,nå fikk jeg lyst å pynte til påske med en gang! :0)

Jaa! La oss begeistre over tiden som nå kommer! Herlig!

Gjest Angela26
Skrevet

Det blir i allefall ingen hvit jul paa meg i aar, det blir palmedus isteden og utsikt til appelsin traer. Det er rett og slett saa merkelig, saa jeg har null sjanse til aa komme i ordentlig julestemning saa lenge jeg bor her!

Det samme er det med paaska...

Jeg gleder meg isteden til varmere vaer, badevaer! :-)

Ogsaa har vi et basseng i hagen her som skal taes i bruk!! Jippi :-D

Gjest Du kjenner meg.
Skrevet

:) *LOL* Du asså, jeg avsluttet julen 07 i går jeg. Julebord å greier. Neste jul...hm, ja den håper jeg blir hvit :)

Du må sjekke mail, fortest mulig.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200853105' post='3783411]

Snåling! ;o)

Jepp, har allerede kjøpt 3 julegaver denne uka! Bare pga av at det var leker og spill til halv pris, da. :)

Det er smart å begynne nå :) Jeg får ta meg en runde selv til uka. Jeg har en fast plass jeg legger gaver slik at de ikke blir glemt.

Skrevet

Du må sjekke mail, fortest mulig.

Jeg ble så spent nå :) Jeg sjekket mailen min, men nope det var ingenting nytt. Så jeg må nok skuffe deg, du tok nok feil :)

AneM1365380603
Skrevet

Sønnen min nevnte det tidligere i dag, at det bare er drøyt 11 mnd igjen ;) Jeg ser aller mest fram til mildere vær slik at vi kan være mer ute. Her regner det jo hele tiden :-/

Gjest Du kjenner meg.
Skrevet

Jeg ble så spent nå :) Jeg sjekket mailen min, men nope det var ingenting nytt. Så jeg må nok skuffe deg, du tok nok feil :)

Nå da;) Var litt treg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...