Gå til innhold

Har dere begynt å glede dere til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest Du kjenner meg.
Skrevet

Jeg ble så spent nå :) Jeg sjekket mailen min, men nope det var ingenting nytt. Så jeg må nok skuffe deg, du tok nok feil :)

Eller kom på msn nå ;)

Fortsetter under...

Skrevet

Skulle vel kanskje til Geir?

ja skulle nok være det ja :)

Skrevet

*gapskratter*

Og julekakene er i boks også eller??? Det er jo bare å la være å tømme de fra i fjor.

Gjest Du kjenner meg
Skrevet

:) *LOL* Du asså, jeg avsluttet julen 07 i går jeg. Julebord å greier. Neste jul...hm, ja den håper jeg blir hvit :)

Kan du komme på msn?

Skrevet

*gapskratter*

Og julekakene er i boks også eller??? Det er jo bare å la være å tømme de fra i fjor.

''''Og julekakene er i boks også eller??? Det er jo bare å la være å tømme de fra i fjor.''''

Er du synsk?

Eg tømte faktisk siste rest av julekakene i fra boksene i går, da eg rydda og vaska kjøkkenskapa i går kveld.

Og de kakene var IKKJE fra ifjor, eg har ikkje bakt de og sist det bodde "bakerinner" her i huset var i 1994...

Skrevet

''''Og julekakene er i boks også eller??? Det er jo bare å la være å tømme de fra i fjor.''''

Er du synsk?

Eg tømte faktisk siste rest av julekakene i fra boksene i går, da eg rydda og vaska kjøkkenskapa i går kveld.

Og de kakene var IKKJE fra ifjor, eg har ikkje bakt de og sist det bodde "bakerinner" her i huset var i 1994...

Så da er det bare å begynne å bake nå da!!!! Du kunne jo bare beholdt de gamle kakene!!!!!

Annonse

Skrevet

Så da er det bare å begynne å bake nå da!!!! Du kunne jo bare beholdt de gamle kakene!!!!!

Jada eg skal bake.

Dessuten var eg litt skeptisk til de gamle kakene, sjøl om de såg helt fine ut og det var ingenting som tyda på at de var godt ut på dato.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...