Gjest Du kjenner meg. Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Jeg ble så spent nå Jeg sjekket mailen min, men nope det var ingenting nytt. Så jeg må nok skuffe deg, du tok nok feil Eller kom på msn nå 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Skulle vel kanskje til Geir? ja skulle nok være det ja 0 Siter
Speak Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 *gapskratter* Og julekakene er i boks også eller??? Det er jo bare å la være å tømme de fra i fjor. 0 Siter
Gjest Du kjenner meg Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 *LOL* Du asså, jeg avsluttet julen 07 i går jeg. Julebord å greier. Neste jul...hm, ja den håper jeg blir hvit Kan du komme på msn? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 *gapskratter* Og julekakene er i boks også eller??? Det er jo bare å la være å tømme de fra i fjor. ''''Og julekakene er i boks også eller??? Det er jo bare å la være å tømme de fra i fjor.'''' Er du synsk? Eg tømte faktisk siste rest av julekakene i fra boksene i går, da eg rydda og vaska kjøkkenskapa i går kveld. Og de kakene var IKKJE fra ifjor, eg har ikkje bakt de og sist det bodde "bakerinner" her i huset var i 1994... 0 Siter
Speak Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 ''''Og julekakene er i boks også eller??? Det er jo bare å la være å tømme de fra i fjor.'''' Er du synsk? Eg tømte faktisk siste rest av julekakene i fra boksene i går, da eg rydda og vaska kjøkkenskapa i går kveld. Og de kakene var IKKJE fra ifjor, eg har ikkje bakt de og sist det bodde "bakerinner" her i huset var i 1994... Så da er det bare å begynne å bake nå da!!!! Du kunne jo bare beholdt de gamle kakene!!!!! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Så da er det bare å begynne å bake nå da!!!! Du kunne jo bare beholdt de gamle kakene!!!!! Jada eg skal bake. Dessuten var eg litt skeptisk til de gamle kakene, sjøl om de såg helt fine ut og det var ingenting som tyda på at de var godt ut på dato. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.