Gå til innhold

Norges vakreste damer !

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

Foruten oss Dol-damene og deres partner, hvem er vakrest i landet her? :-)

1. Katrine Soerland

2.Vanessa Rudjord

3. Pia Tjelta

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

6

• Lotte :o)

5

• Mary Poppins

2

• double

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Foruten oss Dol-damene og deres partner, hvem er vakrest i landet her? :-)''

Det er ikke noe jeg orker å spekelurer på. Jeg tror forøvrig at de vakreste damene i landet aldri har vært i media..

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Åhhh! De er så flotte alle sammen!! Vanskelig å velge!! Som for en guttunge i en sukkertøy butikk! "ler" Men Pia Tjelta er nydelig da!

Skrevet

Enig med deg ang. Katrine Sørland. Ellers vet jeg ikke... Ellers synes jeg Cathrine Heigl? som spiller Izzie i Greys er veldig vakker :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Åhhh! De er så flotte alle sammen!! Vanskelig å velge!! Som for en guttunge i en sukkertøy butikk! "ler" Men Pia Tjelta er nydelig da!

Hehe :-) Jo hun er veldig pen!

Gjest Angela26
Skrevet

Enig med deg ang. Katrine Sørland. Ellers vet jeg ikke... Ellers synes jeg Cathrine Heigl? som spiller Izzie i Greys er veldig vakker :-)

Men hun er ikke norsk! :-)

Annonse

Skrevet

Lene Marlin (pop)

Mona Grudt (danseløve)

Guro Fostervold (sportsanker)

Gry Hege Thorslund (ex-værdame)

Gjest Angela26
Skrevet

''Foruten oss Dol-damene og deres partner, hvem er vakrest i landet her? :-)''

Det er ikke noe jeg orker å spekelurer på. Jeg tror forøvrig at de vakreste damene i landet aldri har vært i media..

Dette var ment som noe goey da ;-)

Gjest Angela26
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200859160' post='3783544]

Lene Marlin (pop)

Mona Grudt (danseløve)

Guro Fostervold (sportsanker)

Gry Hege Thorslund (ex-værdame)

Mona Grudt ja, hun blir bare penere og penere!

Skrevet

Mona Grudt ja, hun blir bare penere og penere!

Enig! Synes i grunnen ikke at hun var så spesielt vakker i 1990, men nå, 18 år senere er hun smellvakker! :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hehe :-) Jo hun er veldig pen!

Og Gry Hege Thorslund - tekkelig sjenert og ikke prangende!

AneM1365380603
Skrevet

Celina Middelfart, Sissel Kyrkjebø, Guro Fostervold, Kathrine Sørland. Jeg synes Aylar Lie er vakker også. Disse jeg nevnte er vakre alle sammen, men jeg har ingen favoritt.

Annonse

Skrevet

''''1. Katrine Soerland

2.Vanessa Rudjord

3. Pia Tjelta''''

Om eg skulle velge kem som var vakrest av disse så måtte det bli Katrine Sørland.

Vanessa Rudjord vet eg ikkje kem er en gang, skøl om eg har hørt navnet flere ganger, Pia Tjelta har eg ikkje sansen for.

Men eg liker godt Marit Bjørgen (spesielt rompa) og Christina Vuckichevik (eller noe sånt).

Skrevet

Kult at du bare nevner damer fra Stavanger distriktet, der jeg kommer fra ;0) Flotte damer alle tre...

Gjest Angela26
Skrevet

Kult at du bare nevner damer fra Stavanger distriktet, der jeg kommer fra ;0) Flotte damer alle tre...

Hehe, jeg tenkte ikke over at de kommer fra Stavanger omraadet!

Jeg har ogsaa aner fra Stavanger :-) Nydelig dialekt der!

Gjest sminken kan trylle litt
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200867132' post='3783680]

Jepp, du har rett, Gry Hege har "magiske" øyne. Også er hun alltid meget pent sminket. Nydelig!

Hørt om linser? Venninnen min har nydelige øyne med kjøpte fargede linser. Mange damer kan gjøre seg vakker. Ikke alt er naturlig da. Selv synes jeg at sminken gjør underverket for min del. Uten sminke ser jeg blek og gufsen og kjedelig ut. Øynene kommer bedre frem med sminke og litt farge. De aktuelle damene ser sikkert ikke like vakre ut uten litt hjelp som sminke sørger for.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...