Gå til innhold

Norges vakreste damer !

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

Hørt om linser? Venninnen min har nydelige øyne med kjøpte fargede linser. Mange damer kan gjøre seg vakker. Ikke alt er naturlig da. Selv synes jeg at sminken gjør underverket for min del. Uten sminke ser jeg blek og gufsen og kjedelig ut. Øynene kommer bedre frem med sminke og litt farge. De aktuelle damene ser sikkert ikke like vakre ut uten litt hjelp som sminke sørger for.

Det har du helt rett i! Men alle paa tv bruker mye sminke, likevel ser du hvem som er penest.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

6

• Lotte :o)

5

• Mary Poppins

2

• double

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hørt om linser? Venninnen min har nydelige øyne med kjøpte fargede linser. Mange damer kan gjøre seg vakker. Ikke alt er naturlig da. Selv synes jeg at sminken gjør underverket for min del. Uten sminke ser jeg blek og gufsen og kjedelig ut. Øynene kommer bedre frem med sminke og litt farge. De aktuelle damene ser sikkert ikke like vakre ut uten litt hjelp som sminke sørger for.

Sminke er en av verdens beste oppfinnelser! :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

En akkurat passet sminket kvinne er nydelig! Ikke for mye og ikke for lite! Men en usminket pent stelt kvinne er også nydelig! Vi menn elsker begge deler! Ihverfall jeg!

Gjest Angela26
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1200868330' post='3783705]

Sminke er en av verdens beste oppfinnelser! :)

Ja, for ikke aa snakke om selvbrunings kremer! Ett par lag gjoer underverker for gusten vinterhud!

Gjest Angela26
Skrevet

En akkurat passet sminket kvinne er nydelig! Ikke for mye og ikke for lite! Men en usminket pent stelt kvinne er også nydelig! Vi menn elsker begge deler! Ihverfall jeg!

Hehe...Mannen min synes jeg er penest om maarran, med bustehode og nada sminke... Da er jeg saa soet atte :-D

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hehe...Mannen min synes jeg er penest om maarran, med bustehode og nada sminke... Da er jeg saa soet atte :-D

Tro på ham når han sier dette! Det er så koselig når man kan se hverandre på en slik måte og gi komplimenter! Det skaper en god fortrolighet og inderlighet i forholdet! Og jeg savner det selv!

Annonse

Gjest Klaudia
Skrevet

Hehe, jeg tenkte ikke over at de kommer fra Stavanger omraadet!

Jeg har ogsaa aner fra Stavanger :-) Nydelig dialekt der!

Ja de kommer fra Stavanger og jeg kjenner faktisk alle tre. Vanessa var en barndomsvenninna av meg. Synes nesten bare hun var enda penere da hun var yngre når jeg ser på gamle bilder. Pia kjenner jeg fra barneteatermiljøet og Kathrine gikk jeg på barnevernspedagoglinja med;-)

Gjest Angela26
Skrevet

Tro på ham når han sier dette! Det er så koselig når man kan se hverandre på en slik måte og gi komplimenter! Det skaper en god fortrolighet og inderlighet i forholdet! Og jeg savner det selv!

Det er sant :-) Fint er det med komplimenter om du pynter deg. Og koselig er det paa maarran naar jeg vaakner og han sier jeg er verdens vakreste, hehe:-)

Jeg ser det i blikket hans at han mener det virkelig. Alle skulle hatt en slik mann :-) Men jeg tenker han er smaarar :-D

Du finner nok ei jente aa si det til du ogsaa ;-)

Gjest Angela26
Skrevet

Celina Midelfart

Tja...Hun har jo et plettfritt ansikt...Helt utrolig egentlig... :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Ja de kommer fra Stavanger og jeg kjenner faktisk alle tre. Vanessa var en barndomsvenninna av meg. Synes nesten bare hun var enda penere da hun var yngre når jeg ser på gamle bilder. Pia kjenner jeg fra barneteatermiljøet og Kathrine gikk jeg på barnevernspedagoglinja med;-)

Saa arti at du kjenner dem :-)

Gjest Angela26
Skrevet

''''1. Katrine Soerland

2.Vanessa Rudjord

3. Pia Tjelta''''

Om eg skulle velge kem som var vakrest av disse så måtte det bli Katrine Sørland.

Vanessa Rudjord vet eg ikkje kem er en gang, skøl om eg har hørt navnet flere ganger, Pia Tjelta har eg ikkje sansen for.

Men eg liker godt Marit Bjørgen (spesielt rompa) og Christina Vuckichevik (eller noe sånt).

Skijenter?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Det er sant :-) Fint er det med komplimenter om du pynter deg. Og koselig er det paa maarran naar jeg vaakner og han sier jeg er verdens vakreste, hehe:-)

Jeg ser det i blikket hans at han mener det virkelig. Alle skulle hatt en slik mann :-) Men jeg tenker han er smaarar :-D

Du finner nok ei jente aa si det til du ogsaa ;-)

Takk Angela! Ja jeg vet jeg gjør det! Men det er så mange å velge blandt at jeg er nesten blitt "blind" "ler" Er slettes ikke ensom og har vært gift i 13 år! Single i 5 nå og dater og koser meg! Men ingen spesiell enda som jeg ser en fremtid med! Har en datter på 12 som jeg tar meg av når hun er hos meg og lever et artig og godt singel liv! Men skal ikke leve alene resten av livet da! men selektiv har man lov å være! Ikke sant?

Skrevet

Men hun er ikke norsk! :-)

Nei, hun er ikke norsk :-) Leste overskriften litt for fort ;-)

Annonse

fuji1365380447
Skrevet

Celina Midelfart

HÆ?!

Celina Middelfart ser jo ut som Majka fra Verdensrommet! Ikke en linje eller noe liv i ansiktet. Helt død.

Ikke pen syntes jeg.

Skrevet

Pia Tjelta. Den hore Katrine S er jo bare dritstygg. Men jeg synes Lisa Tønne er ti gangere penere enn Pia Tjelta.

Skrevet

Ja, for ikke aa snakke om selvbrunings kremer! Ett par lag gjoer underverker for gusten vinterhud!

Selvbruningskremer har jeg aldri hatt noe godt forhold til... ;o)

Skrevet

Av de tre du nevner synes jeg Pia Tjelta er definitivt penest.

Ellers synes jeg Mona Grudt er vakker, og også Vendela Kirsebom (gjør seg ofte best på trykk *he he*)

Skrevet

''''1. Katrine Soerland

2.Vanessa Rudjord

3. Pia Tjelta''''

Om eg skulle velge kem som var vakrest av disse så måtte det bli Katrine Sørland.

Vanessa Rudjord vet eg ikkje kem er en gang, skøl om eg har hørt navnet flere ganger, Pia Tjelta har eg ikkje sansen for.

Men eg liker godt Marit Bjørgen (spesielt rompa) og Christina Vuckichevik (eller noe sånt).

''Men eg liker godt Marit Bjørgen (spesielt rompa) og Christina Vuckichevik (eller noe sånt).''

*Hehe* Min kjære har også et godt øye til Marit Bjørgen. ;o) Jeg erter ham med at han liker små, mørke damer - han bare gliser.

Skrevet

Skijenter?

Nå er ikkje eg akkurat noen sportsfanatiker, men du tar kaka. *ler*

Har du ikkje hørt om Marit Bjørgen? Ja, skijente.

Vuckichecka (vet ikkje åssen det skrives) er vel friidrettsutøver, langbeint og fin, så er ho kjæresten til Andreas Thorkildsen (nei, han står _ikkje_ på ski).

Skrevet

Jeg fant et bilde av Vanessa Rudjord på nettet; hun var ikke noe spesielt fin på det. Ellers er dama ukjendt for meg

Pia Tjelta er ikke så verst, men helt vanlig.

Christine Soerland så fin ut på det bildet jeg fant på nettet.

Jeg synes Liv Grete Skjebreid Poiret og søstera Ann Helen Skjelbreid er vakre.

Ellers kjenner jeg mange vakre kvinner. Noen av dem har passert 80 år, og er faktisk fremdeles vakre, og det utan sminke! Somme skjønnheter falmer etter noen år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...