Gå til innhold

Norges vakreste damer !

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

Nå er ikkje eg akkurat noen sportsfanatiker, men du tar kaka. *ler*

Har du ikkje hørt om Marit Bjørgen? Ja, skijente.

Vuckichecka (vet ikkje åssen det skrives) er vel friidrettsutøver, langbeint og fin, så er ho kjæresten til Andreas Thorkildsen (nei, han står _ikkje_ på ski).

*Roedme*

Jeg visste at Marit var skijente da!! Hihihi...:-)

Men ikke hun andre, har aldri hoert om henne.

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Kåre Kruttlapp

6

• Lotte :o)

5

• Mary Poppins

2

• double

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Men eg liker godt Marit Bjørgen (spesielt rompa) og Christina Vuckichevik (eller noe sånt).''

*Hehe* Min kjære har også et godt øye til Marit Bjørgen. ;o) Jeg erter ham med at han liker små, mørke damer - han bare gliser.

Flott jente det. :)

Gjest Angela26
Skrevet

Flott jente det. :)

Vaer sin smak:-) Men jeg tviler ikke paa at rumpa er fin! Hehe:-) Ski er vel god trim for aa trene ben og rumpe ;-)

Skrevet

Tja...Hun har jo et plettfritt ansikt...Helt utrolig egentlig... :-)

kanskje utrolig...men hun er jo tross alt skjønnhets dronning og sluker vel i seg alt mulig rart av piller for vakker hud hver dag ;)

*haha*

Annonse

Gjest Angela26
Skrevet

kanskje utrolig...men hun er jo tross alt skjønnhets dronning og sluker vel i seg alt mulig rart av piller for vakker hud hver dag ;)

*haha*

Ja det er mulig ja! Men hun har jo ikke en enste linje en gang!

Litt mystifistisk egentlig...Hmm....

Skrevet

Alt for mye muskler paa en kvinnekropp!

Men jeg synes det er kjempefint med muskler altsaa, bare man fremdeles bevarer sine kvinnelige former :-)

Enig.

Men ho var litt uheldig med bildet. :)

Skrevet

HÆ?!

Celina Middelfart ser jo ut som Majka fra Verdensrommet! Ikke en linje eller noe liv i ansiktet. Helt død.

Ikke pen syntes jeg.

Du kan vel virkelig ikke mene at denne damen er stygg?

http://www.vagbladet.no/bilder/celina2.jpg

http://www.seher.no/polopoly_fs/1.96048.1152780398!img96010.jpg

Det ovrerasker meg at du virker så sjokkert over at jeg synes hun er pen.. jeg tror ikke jeg kjenner et eneste menneske som _ikke_synes hun er pen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...