Gjest mikkie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Vet dere om noen kjente forfattere som hadde/har kun ett barn? Skal skrive en oppgave rundt dette men vet ikke helt hvor jeg starter (altså hvordan finne fram til navn). 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Hanne Ørstavik, så vidt jeg vet? 0 Siter
laban Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Anne B. Ragde har "bare" en voksen sønn såvidt jeg vet Henrik Ibsen hadde én offisiell sønn innenfor ekteskapet, og én høyst uoffisiell sønn fra sin ungdomstid, som han riktignok betalte bidrag for. Men det er kanskje kvinnelige forfattere du er ute etter? J.K. Rowling som skrev Harry Potter-bøkene var vel skilt mor til en datter da hun startet serien. Men hun har giftet seg og fått to barn til i løpet av de årene hun skrev HP-bøkene. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Erik Fosnes Hansen har bare en sønn. Han er vel 11-12 år nå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.