Gjest Hater lisensen Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hva er det verste som kan skje vis man ikke betaler tv-lisensen ? 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det verste? At du må betale tusenvis i inkassosalær, og at de tar pengene via namsmannen. Betal din del av det som det koster å drive fellesskapet, og det inkluderer selvsagt et offentlig media, som har en demokratisk forankring. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest vinterjslgorlfg Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Det verste? At du må betale tusenvis i inkassosalær, og at de tar pengene via namsmannen. Betal din del av det som det koster å drive fellesskapet, og det inkluderer selvsagt et offentlig media, som har en demokratisk forankring. Med vennlig hilsen Var vel ikke det vedkommende mente her da, alle skjønner jo at man får inkasso om man allerede har mottatt et regning fra dem. Saken er vel heller hva skjer om man ikke melder i fra når man feks flytter osv? Om de kommer på døra, så sier man jo bare at man nettopp har fått tvn. Dessteuen kommer det kanskje an på ihvilket navn tvn står i, mht om de kan spore en opp? 0 Siter
Sør Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Var vel ikke det vedkommende mente her da, alle skjønner jo at man får inkasso om man allerede har mottatt et regning fra dem. Saken er vel heller hva skjer om man ikke melder i fra når man feks flytter osv? Om de kommer på døra, så sier man jo bare at man nettopp har fått tvn. Dessteuen kommer det kanskje an på ihvilket navn tvn står i, mht om de kan spore en opp? Åh! Han vil ha "hjelp" til å snylte seg unna hans del av regningen, slik at andre må betale mer. For et sjarmerende menneske! Med vennlig hilsen 0 Siter
adelie Skrevet 20. januar 2008 Skrevet 20. januar 2008 Hvilken dag er det igjen, jeg fikk visst en giro? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Hvilken dag er det igjen, jeg fikk visst en giro? Tror den forfaller 31. januar. 0 Siter
Gjest Livet uten nrk lisens er så langt veldig fint. Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Har du ikke en mor eller noe. Selg tv'en din de noen. og du slipper å betale den driten. Vi "solgte" tv'en vår til svigers da vi flyttet. Selvsagt kan de komme på døren din, det hendte med søsteren min. Hun sa "som det var" hun: Hva er lisens.. Sparte noen kroner i noen år hun ja. og vi har spart lenge:) Så lenge du ikke bor i student område og lignende så tror jeg ikke mulighetene for at de kommer er så store. Men skal aldri si aldri:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.