Gå til innhold

oppkast i flere dager

Anbefalte innlegg

Gjest ratzeput
Skrevet

jeg har hatt influensa, som gikk over til at jeg brekker meg og spyr hele tiden, i flere dager. Hva kan jeg spise uten at det kommer opp igjen???

Og nå klør det i skjeden min, og når jeg "tittet" med et speil, så jeg at en del der nede var hvit i fargen! Som pleier være rødt eller brunt...

Er det sopp eller klamydia eller noe?

Eller kan jeg ha fått plager i underlivet fordi jeg må være uttørret?

Gjest faste først
Skrevet

Du bør ligge unna mat første døgnet og fokusere på å få i deg væske.

Cola uten kullsyre, eller sånn spesial blanding du får på apoteket. Eller begge deler selvfølgelig. Drikk lite av gangen slik at du er sikker på at det ikke kommer opp igjen.

Når du har fastet et døgn kan du prøve forsiktig å få i deg litt mat. Finn noe som er skånsomt for magen, f.eks loff med hvitost (uten smør).

Fortsetter kvalmen er det vel greit å ringe legen.

Skrevet

Høres ut som en soppinfeksjon. Canesten på apoteket, stikkpille + krem.

Ellers er jeg enig med faste først - prøv bare drikke (en ss hvert kvarter?) til du holder på den, da kan du prøve forsiktig med mariekjeks, loff e.l.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...