Gjest ratzeput Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 jeg har hatt influensa, som gikk over til at jeg brekker meg og spyr hele tiden, i flere dager. Hva kan jeg spise uten at det kommer opp igjen??? Og nå klør det i skjeden min, og når jeg "tittet" med et speil, så jeg at en del der nede var hvit i fargen! Som pleier være rødt eller brunt... Er det sopp eller klamydia eller noe? Eller kan jeg ha fått plager i underlivet fordi jeg må være uttørret? 0 Siter
Gjest faste først Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Du bør ligge unna mat første døgnet og fokusere på å få i deg væske. Cola uten kullsyre, eller sånn spesial blanding du får på apoteket. Eller begge deler selvfølgelig. Drikk lite av gangen slik at du er sikker på at det ikke kommer opp igjen. Når du har fastet et døgn kan du prøve forsiktig å få i deg litt mat. Finn noe som er skånsomt for magen, f.eks loff med hvitost (uten smør). Fortsetter kvalmen er det vel greit å ringe legen. 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Høres ut som en soppinfeksjon. Canesten på apoteket, stikkpille + krem. Ellers er jeg enig med faste først - prøv bare drikke (en ss hvert kvarter?) til du holder på den, da kan du prøve forsiktig med mariekjeks, loff e.l. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.