Gå til innhold

TV2`s FrokostQuiz

Anbefalte innlegg

Gjest slår av tv`n
Skrevet

det finnes ikke noe mer irriterende masete program enn dette ..... puuuuh, disse babene som står å prøver å le, de maser og maser ....... ååååååååå herregud

Fortsetter under...

Morning Glory
Skrevet

Et helt håpløst konsept.. Og hver eneste morgen er det SÅ få som har ringt inn at alle vi her hjemme bare MÅ ringe. DEN går jeg ikke på, altså. Makan til dårlig program må man lete lenge etter

Skrevet

Et helt håpløst konsept.. Og hver eneste morgen er det SÅ få som har ringt inn at alle vi her hjemme bare MÅ ringe. DEN går jeg ikke på, altså. Makan til dårlig program må man lete lenge etter

Det reagerer jeg også på. Selvfølgelig er det ikke sant. Har de virkelig lov til det? Det er flust av mennesker som ringer inn og bruker penger, men de står der og sier i klartekst at det ikke er noen som har klart det ennå og så videre. Kanskje de bør meldes til Forbrukerrådet eller noe sånt?

Skrevet

Utrolig slitsomt program. Hadde jeg vært deres sjef ville jeg ikke vært særlig fornøyd med hvordan de står og sutrer over hvor slappe folk er og hvor få det er som ringer. Hører jo omtrent ikke annet, og jeg svitsjer kjapt forbi...

Hvis ingen ringer så burde de kanskje ta et hint da og kutte hele programmet... ;-)

Morning Glory
Skrevet

Det reagerer jeg også på. Selvfølgelig er det ikke sant. Har de virkelig lov til det? Det er flust av mennesker som ringer inn og bruker penger, men de står der og sier i klartekst at det ikke er noen som har klart det ennå og så videre. Kanskje de bør meldes til Forbrukerrådet eller noe sånt?

Ja kanskje? Det er jo egentlig villedende markedsføring..

Skrevet

Ja kanskje? Det er jo egentlig villedende markedsføring..

Jepp, det er helt klart villedende markedsføring, og folk har i prinsippet rett til å anmelde det. Særlig fordi de fleste vet at det de sier er sludder og pølsesvev.

Annonse

Skrevet

Jepp, det er helt klart villedende markedsføring, og folk har i prinsippet rett til å anmelde det. Særlig fordi de fleste vet at det de sier er sludder og pølsesvev.

nemmlig! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...