adelie Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Tror du naboen din er på dol? En kollega? Familien? Venner? I det hele tatt, kan du tenke deg at folk du kjenner er på dol, uten at du vet det? Kanskje ikke aktive, men at de titter innom? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg kjenner noen som er på dol, men vet ikke om naboer osv. Jeg prøver å ha det i bakhodet når jeg skriver her, at jeg må ikke skrive noe som en evt nabo ikke bør vite. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg aner ikke, men jeg har lagt merke til at de få gangene jeg logger meg inn på DOL på jobb, så ligger adressen der fra før. Andre adresser som jeg bruker ofte forvsvinner mellom hver gang. (Jeg er ikke så mye på internett på jobb) Jeg lurer veldig på hvem det kan være.. Jeg snakker aldri om dol og skulle det komme opp i en samtale så kommer jeg til å late som om jeg ikke vet hva det er. 0 Siter
Gjest selmer Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg kjenner noen som er på dol, men vet ikke om naboer osv. Jeg prøver å ha det i bakhodet når jeg skriver her, at jeg må ikke skrive noe som en evt nabo ikke bør vite. Jeg tenker mye på at det kan være kjente her og er nøye med å ikke identifisere meg på noen måte. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Ettersom jeg er her, så kan jo hvem som helst ellers jeg kjenner være her. Regner jo med at det er folk jeg kjenner innom her, men vet ikke om noen da. 0 Siter
adelie Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Jeg aner ikke, men jeg har lagt merke til at de få gangene jeg logger meg inn på DOL på jobb, så ligger adressen der fra før. Andre adresser som jeg bruker ofte forvsvinner mellom hver gang. (Jeg er ikke så mye på internett på jobb) Jeg lurer veldig på hvem det kan være.. Jeg snakker aldri om dol og skulle det komme opp i en samtale så kommer jeg til å late som om jeg ikke vet hva det er. De er ikke bare på dokoronline og sjekker om sykdommer da, er jo ikke sikkert de er på åpent forum? 0 Siter
pekkaline Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Det er muligheter for det ja. Jeg ble litt "rar" her forleden da noen påstod å kjenne meg. Men det var en spøkefugl fra min msn liste Jeg tror nemlig ikke at jeg har utbrodert meg selv så voldsomt at noen skulle kjenne meg Men skjer det så skjer det 0 Siter
ekte nick Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg tenker mye på at det kan være kjente her og er nøye med å ikke identifisere meg på noen måte. Jeg også. Er rimelig sikker på at det er flere (mange?) jeg kjenner her inne, selv om jeg ikke konkret vet om noen. 0 Siter
ekte nick Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Men for å stille spørsmålet litt annerledes, leser dere ofte ting på dol som gjør at dere kjenner igjen noen (eller tror dere gjør det)? 0 Siter
adelie Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Men for å stille spørsmålet litt annerledes, leser dere ofte ting på dol som gjør at dere kjenner igjen noen (eller tror dere gjør det)? Ikke jeg.. 0 Siter
Gjest selmer Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Men for å stille spørsmålet litt annerledes, leser dere ofte ting på dol som gjør at dere kjenner igjen noen (eller tror dere gjør det)? Hvis det er diagnoser, livssituasjoner el lignende jeg kjenner igjen fra bekjente hender det jeg lurer. Men aldri vært sikker 0 Siter
Mamma07 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 kjenner ikke igjen noen. Men tror båder venner og nabo titter innom. sikkert ikke slik som meg, som "henger" på dol:p 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Er ganske fersk her på dol, og har ikke kjent igjen noen på det jeg har lest så langt. Men noen er mer åpne med opplysninger her inne, og må innrømme at jeg har tenkt "kanskje dét er henne?" når jeg treffer/ ser noen som passer til beskrivelsene... 0 Siter
Jølsen Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg også. Er rimelig sikker på at det er flere (mange?) jeg kjenner her inne, selv om jeg ikke konkret vet om noen. Det er mange her inne som er svært lett gjenkjennelige. Derfor kan det være lurt å ta avstand fra å utlevere seg selv og uskyldige familiemedlemmer som mest sannsynlig ikke ville satt pris på det. 0 Siter
KaVa Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er nok svært lett gjenkjennelig pga helt spesielle omstendigheter det siste året. Men det bryr meg lite. Om noen kjenner meg, bare si hei! :-) (Men pga at jeg er såpass gjenkjennelig, er jeg også påpasselig.) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg vet at noen av mine venner og naboer titter innom. Helt greit det. Skriver sjelden noe jeg ikke kan stå inne for 0 Siter
adelie Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Jeg vet at noen av mine venner og naboer titter innom. Helt greit det. Skriver sjelden noe jeg ikke kan stå inne for Vet de at du er der da? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg vet om ei vennine her!! Men hun er ikke så aktiv lengre. 0 Siter
fresja Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg aner ikke, men jeg har lagt merke til at de få gangene jeg logger meg inn på DOL på jobb, så ligger adressen der fra før. Andre adresser som jeg bruker ofte forvsvinner mellom hver gang. (Jeg er ikke så mye på internett på jobb) Jeg lurer veldig på hvem det kan være.. Jeg snakker aldri om dol og skulle det komme opp i en samtale så kommer jeg til å late som om jeg ikke vet hva det er. Hare dere felles PC, da? Vi har flere hundre PC'er i et nettverk, men jeg kan ikke se hva mine kolleger har søkt på. 0 Siter
fresja Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Tror ikke venner, kolleger og naboer pleier vanke her. De sier at de bruker PC'en lite hjemme, og på jobb blir det ikke tid. Jeg fant ut hvem en var (kjenner svigerfamilien hennes). En kjente igjen noe jeg skrev, men jeg kjenner henne ikke, bare hennes fjerne slektninger. Tidligere var her en som sannsynligvis bor i samme kommune som jeg, men jeg tror ikke jeg kjenner henne (hun skrev om lett gjenkjennelige saker). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.