Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er ikke bare på dokoronline og sjekker om sykdommer da, er jo ikke sikkert de er på åpent forum?

Hehe, hvorfor skulle de ikke bruke åpent forum? Jeg gjør det, så da kan vel alle andre gjøre det også?

Fortsetter under...

Skrevet

Hare dere felles PC, da?

Vi har flere hundre PC'er i et nettverk, men jeg kan ikke se hva mine kolleger har søkt på.

Ja, vi har felles PC`er. Ikke så veldig mange heller.

Jeg aner ikke hvordan det funker, men den webadressen jeg besøker mest må jeg skrive inn hver gang. DOL adressen popper opp bare jeg skriver dok.

Skrevet

Ja, vi har felles PC`er. Ikke så veldig mange heller.

Jeg aner ikke hvordan det funker, men den webadressen jeg besøker mest må jeg skrive inn hver gang. DOL adressen popper opp bare jeg skriver dok.

De webadressene du/dere bruker mye, kan du vel legge som favoritter.

Skrevet

De webadressene du/dere bruker mye, kan du vel legge som favoritter.

Jeg vet, men er der så lite at jeg gidder ikke.

Har ikke lyst å ha DOL på mine favoritter på jobb PCèn iallefall;o)

villbringebær
Skrevet

Jeg tror det er en del jeg kjenner som henger på et av de spesielle forumene. Men vi operer jo med nick, og jeg er ikke interessert i å spekulere i hvem som eventuelt er hvem...

Men noen kjenner jeg!

Dessuten veit jeg at ei venninne av meg pleier å lese på dol. Tror ikke ho skriver noe... men man veit jo aldri ;-)

Bekymrer meg overhodet ikke :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...