Gå til innhold

Spiser du kebab ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei,jeg spiser ikke kebab,og kommer aldri til å spise det heller...

Ikke jeg heller :-)

Skrevet

Nei, eg spiser ikkje Kebab, men for ikkje så mange årene sidene så kom det en utenlending bort til meg på busstasjonen i Oslo og spurte: "Er du muslim ??" (da fikk eg meg en støkk)

Men tror eg har smakt det en gang eg hadde vært ute i Oslo, men eg var dritings så det kan ha vært en hamburger eg spiste.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, det er farlig godt :) Jeg har opplevd å bli syk av maten flere ganger, men etter vi fikk en ny kebabsjappe her har jeg sluppet unna.

Rart jeg ikke har fått stygga på det.

Skrevet

Jeg spiser kebab, det er jo kjempegodt. Kjøper stort sett fra samme sted rundt hjørnet her og kjenner ingen som har blitt syke av baben derfra i hvert fall

Skrevet

Hehe, men tenk hvor mye dritt det er i pølser da. Kan ikke forestille meg at det er noe værre enn billige grill- eller kjøttpølser

Skrevet

Jeg spiser kebab, det er jo kjempegodt. Kjøper stort sett fra samme sted rundt hjørnet her og kjenner ingen som har blitt syke av baben derfra i hvert fall

Babben :-)

Bor du på Grønland?

Skrevet

Har nok gått over til kyllingkebab nå jeg da..... Vet ikke om det teller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...