Gå til innhold

Middags tips?

Anbefalte innlegg

• Svar 93
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

31

• Spirello

7

• Mamma07

7

• Kåre Kruttlapp

7

Mest aktive i denne tråden

Gjest Jølsen e feit
Skrevet

Jeg var og trente skjønner du. Har litt annet å gjøre enn å sitte foran PC'n hver bidige time :-)

Ja tenkte meg det. 247.5 kilo kan ikke sitte forran dataen hele dagen..

villbringebær
Skrevet

Ja, selvfølgelig :-)

Lyst til å dele noe mer? :) F.eks.er det jødisk eller muslimsk kulturbakgrunn du har? (Hvis du gidder å si noe om det da...)

Skrevet

Hva mener du? Det er en kjent sak at svinekjøtt er fysj og æsj, men det var kanskje ikke det vi diskuterte nå? Jeg sier at svinekjøtt er helseskadelig. Dette finnes det mye litteratur om.

Jeg mener at du alltid kommer med spydigheter... gjerne kamuflert i noe som "liksom" skal være konstruktiv kritikk.. Men for all del.. om du synes det er ok å rakke ned på andre til enhver tid... Be my guest!

Så til svinekjøtt... det er mye som er helseskadelig.. jeg tror vel neppe svinekjøtt er det verste.. og som de andre sier.. det er nok forskjell på svinekjøtt men ettersom jeg forstår er du av den typen som absolutt ikke rører en gris.. helt i orden det men la oss andre ha pølsene våre i fred! :P

Skrevet

Kulturer utenfor "det tradisjonelle norske" kan bety så mangt. Det er forskjell mellom folk fra Oslo og Toten for eksempel. Samtidig er det stor forskjell mellom negre, dverger, pygméer, gulinger og andre rariteter. Disse er heller ikke i den tradisjonelle norske kulturen.

Hva er tradisjonell norsk kultur? Gullmedalje i å være fjøsnisse uten viten om verden utenfor, bare sitte hjemme lage spørsmål om barns innetider og alkoholdebatter?

Hvis dette er å være tradisjonell norsk, så nei, jeg er ikke tradisjonell norsk :-)

Nei.. jeg tror vel at det finnes mange forskjellige måter å være "norsk" på.. Og så langt som å diskutere innetider og alkoholdebatter har ikke mine barn kommet enda.. men jeg er norsk allikevel.. men å være fjøsnisse er forsåvidt en hyggelig ting. Grunnen til at jeg sier at jeg skjønner at du er av utenlandsk opprinnelse er at du er SÅ imot svinekjøtt og vi i Norge er stort sett veldig glad i det... helseskadelig eller ikke.. som sagt.. det er mye som er helseskadelig..

Og... takk.. hyggelig med et par innlegg hvor du ikke er ute å hakker.. :)

Skrevet

Plutselig svarte han ikke mer. Hmmm

Jølsen er jente, og jeg drømte i natt at hun er gresk.

Skrevet

Nei.. jeg tror vel at det finnes mange forskjellige måter å være "norsk" på.. Og så langt som å diskutere innetider og alkoholdebatter har ikke mine barn kommet enda.. men jeg er norsk allikevel.. men å være fjøsnisse er forsåvidt en hyggelig ting. Grunnen til at jeg sier at jeg skjønner at du er av utenlandsk opprinnelse er at du er SÅ imot svinekjøtt og vi i Norge er stort sett veldig glad i det... helseskadelig eller ikke.. som sagt.. det er mye som er helseskadelig..

Og... takk.. hyggelig med et par innlegg hvor du ikke er ute å hakker.. :)

Man kan være svært i mot svinekjøtt dersom man vet hvilke helseskader dette medbringer. Det er veldig mange, over hele verden, som er kjent med dette fenomenet, og på grunnlag av dette ikke spiser svin :-)

Skrevet

Lyst til å dele noe mer? :) F.eks.er det jødisk eller muslimsk kulturbakgrunn du har? (Hvis du gidder å si noe om det da...)

Du får lese svaret mitt lengre ned, så forstår du litt mer. Jeg forstår det slik at du ikke er helt med på notene likevel. Man trenger som sagt ikke være hverken det ene eller den andre for å være noe som helst :-)

Skrevet

Jølsen er jente, og jeg drømte i natt at hun er gresk.

Det hørtes artig ut. Jeg er riktignok veldig flink i språk, har endel av dem på papirene mine.

Skrevet

Ja tenkte meg det. 247.5 kilo kan ikke sitte forran dataen hele dagen..

Ha ha :-)

Skrevet

Beklager, men det der tror jeg ikke på.

Selvfølgelig gjør du ikke det. Du er enda et typisk eksempel, men det gjør ikke noe :-)

Skrevet

Jeg mener at du alltid kommer med spydigheter... gjerne kamuflert i noe som "liksom" skal være konstruktiv kritikk.. Men for all del.. om du synes det er ok å rakke ned på andre til enhver tid... Be my guest!

Så til svinekjøtt... det er mye som er helseskadelig.. jeg tror vel neppe svinekjøtt er det verste.. og som de andre sier.. det er nok forskjell på svinekjøtt men ettersom jeg forstår er du av den typen som absolutt ikke rører en gris.. helt i orden det men la oss andre ha pølsene våre i fred! :P

Har jeg noen gang sagt at jeg ikke rører en gris? Griser er veldig søte de :-)

villbringebær
Skrevet

Du får lese svaret mitt lengre ned, så forstår du litt mer. Jeg forstår det slik at du ikke er helt med på notene likevel. Man trenger som sagt ikke være hverken det ene eller den andre for å være noe som helst :-)

Nei jeg er nok ikke helt med på notene... det er rett og slett sånn at jeg ikke helt forstår meg på jølsen, men det er egentlig ikke så nøye. Du trenger ikke å være hverken det ene eller det andre. Det er greit det!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Selvfølgelig gjør du ikke det. Du er enda et typisk eksempel, men det gjør ikke noe :-)

''Du er enda et typisk eksempel''

He-he.

_Enda_ et typisk eksempel? Dvs som så mange andre.

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...