Gå til innhold

Svømmebriller

Anbefalte innlegg

Rosalita Evita
Skrevet

Skal kjøpe meg svømmebriller. Men hva skal jeg se etter? Hva er gode briller og hva gjør dem dårlige?

Tips tas imot med takk

Fortsetter under...

Skrevet

Kvistehumor igjen? :)

Hva faen er det du snakker om? Det er vel viktig at svømmebriller er vanntette? Hvis tanken var å blunke med øynene under svømmebriller halvfulle med vann, kunne man vel like gjerne brukt melkeglass.

Skrevet

Hva faen er det du snakker om? Det er vel viktig at svømmebriller er vanntette? Hvis tanken var å blunke med øynene under svømmebriller halvfulle med vann, kunne man vel like gjerne brukt melkeglass.

Hissig? :) Ha en god dag du og mor..

Annonse

Skrevet

Hissig? :) Ha en god dag du og mor..

Jeg synes du er _så_ kjedelig. Adjø, farvel.

Skrevet

Jeg synes du er _så_ kjedelig. Adjø, farvel.

Synd, for du begynner å more meg nå.. :)

Skrevet

Kvaliteten gjør de dårlige, dårlig kvalitet = dårlige svømmebriller.

Eg kjøpte svømmebriller (til sønnen) i sommer, eg bruker de sjøl for de er veldig gode.

Kjøp på en sportsforretning, de skal suge seg fast uten at du har på stroppen, kjøp fks. Speedo!

Skrevet

''Hvis tanken var å blunke med øynene under svømmebriller halvfulle med vann, kunne man vel like gjerne brukt melkeglass.''

Nei, de kan knuse så det var ikkje noen god ide.

Men tomme Zaloflasker som du skjærer bunnen av, ville sikkert ha fungert helt greit.

Skrevet

Kjøp den typen som ikke dugger. Det virker faktisk og er veldig mye bedre å svømme med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...