Gå til innhold

Hva med oss snakkesalige ensomme mennesker?

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia
Skrevet

Jeg sitter her å tenker at det sikkert er så mange fine personligheter her. Skulle så gjerne hatt flere venner, altså har jo allt for mange venner, men ikke såå mange som jeg kan prate løst og fast med. Flere i min situasjon? Ville vært så fint å hatt noen meldinger å glede seg over. Litt dumt å gi ut email adresser og msn her men hvor kan vi finne venner i grunn?

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du vil finne mange snakkesalige mennesker her inne! Og tonen er hyggelig og til tider ironisk og skarp! Men om man kan kalle disse her inne for "venner" er vel noe å ta i! Men jeg har lært meg en ting og det er at det er forskjell på å være ensom og det å være alene! Singel er et mer dekkende ord for "alene"! Men bli med i diskusjonene her! Jeg synes de er forfriskende og fornøyelige!

Gjest pærebrus5445
Skrevet

Forumer er jo en fin måte å finne folk som har samme intresser (f eks et friluftsforum, fotballforum, fotograferingsforum) og man kan fort finne tonen med andre som diskuterer det samme.

http://frittfram.netfreehost.com/index.php

f eks er mitt eget forum, mulig du trives der ?(vi trenger felre medlemmer også!)

Ta deg et google søk på en hobby du har (søk etter norske sider) og søk på hobbyen + forum. Du finner garantert noe.

Ellers kan jo facebook og blink kanskje være noe?

Gjest trivesalene
Skrevet

Ta et kurs, der treffer du folk :)

Og vær deg selv 100 %. folk merker fort om du prøver å spille noen andre enn den du er for at de skal like deg, da blir de skeptisk - hvem er du liksom.

Og vær en god lytter.

Et annet tips er å få seg hund, melde seg på dressurkurs- da treffer du masse folk.

Ellers er nettsamfunn også et sted å treffe folk, f.eks. nettby og blink, dette er ikke bare sjekkeplasser, det er også steder man treffer venner :)

Lykke til

Skrevet

Ta et kurs, der treffer du folk :)

Og vær deg selv 100 %. folk merker fort om du prøver å spille noen andre enn den du er for at de skal like deg, da blir de skeptisk - hvem er du liksom.

Og vær en god lytter.

Et annet tips er å få seg hund, melde seg på dressurkurs- da treffer du masse folk.

Ellers er nettsamfunn også et sted å treffe folk, f.eks. nettby og blink, dette er ikke bare sjekkeplasser, det er også steder man treffer venner :)

Lykke til

''Ellers er nettsamfunn også et sted å treffe folk, f.eks. nettby og blink, ''

"Nettby har en gjennomsnittsalder på 19 år" - altså ikke noe for oss som har nådd middelalderen..

Annonse

Gjest trivesalene
Skrevet

"Nettby har en gjennomsnittsalder på 19 år" - altså ikke noe for oss som har nådd middelalderen..

Der er jeg uenig, har møtt mange mennesker i alle aldre der, det er jo en del yngre folk, men faktisk mange eldre og, veldig mange i 20-30 åra,

og faktisk en del som har passert 50!

Gjest 4040404040
Skrevet

Du har nok ikke profil der siden du sier dette. Hvis du kun går inn på siden er det ofte 19- åringer som blir "fremstilt".. men har du profil og søker etter ulike aldre, vil du finne en del i 40 åra faktisk. Jeg tok et søk nå, 30-90, og fant faktisk en god del i 30-40 åra, og en del i 50 åra faktisk :D Selv har jeg pratet med en dame på 65 der.

Så du må nesten prøve før du "fordømmer". Nettby er for alle aldre, kanskje mer enn blink, jeg føler blink er mer fjortissjekkested.

Skrevet

Du har nok ikke profil der siden du sier dette. Hvis du kun går inn på siden er det ofte 19- åringer som blir "fremstilt".. men har du profil og søker etter ulike aldre, vil du finne en del i 40 åra faktisk. Jeg tok et søk nå, 30-90, og fant faktisk en god del i 30-40 åra, og en del i 50 åra faktisk :D Selv har jeg pratet med en dame på 65 der.

Så du må nesten prøve før du "fordømmer". Nettby er for alle aldre, kanskje mer enn blink, jeg føler blink er mer fjortissjekkested.

Ok, du har rett at ejg ikke har vært 'inne' ! Det stor på forsiden at gjennomsnittsalderen var 19.

:)

Gjest signa55555
Skrevet

Ok, du har rett at ejg ikke har vært 'inne' ! Det stor på forsiden at gjennomsnittsalderen var 19.

:)

Ja, men tenk på hvor mange "borgere" det er der da, er jo tusenvis.

Alderen er nokså spredt, så det er ikke bare "fjortiser.

Og dere - nettby er ikke sjekksted, men mer et sted hvor man kan bli kjent med folk, de har ulike grupper for ulike interesser hvor en kan diskutere ting som interesserer en.

Skrevet

Hmmm...

Har nok heller motsatt dilemma, men:

Har oppdaget at utrolig mange hyggelige mennesker er rett rundt hjørnet!

Smil og åpenhet er beste trikset troe jeg!

Selv blir jeg i godt humør av to ansatte på Meny...Ville vel krevd en stor posjon mot å legge tilrette for mer kontakt, men har faktisk opplevd selv å bli godt kjent med en som jobbet i butikk og etterhvert ville hun gjerne ha kontakt!

Alt er mulig mao...Lykke til!

Gjest Petra på 45
Skrevet

Du vil finne mange snakkesalige mennesker her inne! Og tonen er hyggelig og til tider ironisk og skarp! Men om man kan kalle disse her inne for "venner" er vel noe å ta i! Men jeg har lært meg en ting og det er at det er forskjell på å være ensom og det å være alene! Singel er et mer dekkende ord for "alene"! Men bli med i diskusjonene her! Jeg synes de er forfriskende og fornøyelige!

Er så enig med deg i at det er forskjell på å være ensom og alene,stor forskjell.Jeg bor alene ,men er slettes ikke ensom! Har aldri hatt det bedre enn nå:)Single og ensomme menn,og sikkert damer og,er det noe av det tristeste jeg vet om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...