Gå til innhold

Nappe øyenbryn

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Jeg har gjort det de siste tja...8 årene. Det er raskest og minst smertefullt å gjøre det hos frisøren. Jeg gjør det oftest selv. Jeg har kommet frem til at dersom jeg er forkjølet så er det lurt å nappe. Da nyser jeg no vanvittig! Det løsner i et tett system.. hehe.

Flere som nyser? Jeg fikk ingen forvarsel da jeg første gang nappet brynene hos frisøren. Det kom brått et kjempenys. Flaut! Da sa hun at det var helt vanlig å nyse....det hadde vært kjekt å vite litt før man spruter ut i lokalet da ;(

Får prøve ut neste gang jeg er forkjøla ;) Kanskje jeg napper litt allerede i kveld.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har gjort det de siste tja...8 årene. Det er raskest og minst smertefullt å gjøre det hos frisøren. Jeg gjør det oftest selv. Jeg har kommet frem til at dersom jeg er forkjølet så er det lurt å nappe. Da nyser jeg no vanvittig! Det løsner i et tett system.. hehe.

Flere som nyser? Jeg fikk ingen forvarsel da jeg første gang nappet brynene hos frisøren. Det kom brått et kjempenys. Flaut! Da sa hun at det var helt vanlig å nyse....det hadde vært kjekt å vite litt før man spruter ut i lokalet da ;(

JA :) Jeg nyser!

Gjest jeasaaaaaaaaaa
Skrevet

Jeg har alltid hatt kraftige øyenbryn. Begynte å nappe i 15-årsalderen. Siden den gang har hårene bare blitt enda kraftigere og mer spredt. Nå finner jeg hår nesten helt ned til øyelokket:-/ Selve hårstråene har også blitt kraftigere og mange plasser ser de hårene som vokser ut igjen ut som skjeggstubber. Det kan se ut som om jeg har barbert og ikke nappet. Hadde ikke turt å skjære/barbere vekk. Da hadde det vel bare blitt enda verre.

Hva med å gå til hudpleier å få vokset bort brynene?

Annonse

Gjest Gurojenta
Skrevet

Jeg napper dem innimellom, burde bli flinkere. Spesielt behagelig er det ikke, men man blir vant med det etterhvert.

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, jeg napper litt, men ikke helt fast og jevnlig.

Har ikke noe ønske om smale bryn, men pleier å nappe noen litt viltvoksende hår i kantene.

Synes ikke det er særlig vondt.

Gjest åshilda
Skrevet

Hva med å gå til hudpleier å få vokset bort brynene?

Vokser innimellom selv (spesial voksestrips kjøpt hos frisør) men da må hårene få vokse ut litt først, slik at de blir lange nok til å vokses og det har jeg ikke talmodighet til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...