AneM1365380603 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Jeg har gjort det de siste tja...8 årene. Det er raskest og minst smertefullt å gjøre det hos frisøren. Jeg gjør det oftest selv. Jeg har kommet frem til at dersom jeg er forkjølet så er det lurt å nappe. Da nyser jeg no vanvittig! Det løsner i et tett system.. hehe. Flere som nyser? Jeg fikk ingen forvarsel da jeg første gang nappet brynene hos frisøren. Det kom brått et kjempenys. Flaut! Da sa hun at det var helt vanlig å nyse....det hadde vært kjekt å vite litt før man spruter ut i lokalet da ;( Får prøve ut neste gang jeg er forkjøla Kanskje jeg napper litt allerede i kveld. 0 Siter
Kalevala Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg bruker en spesiell kniv til å skære vekk overflødig hår på øyebrynene. Ganske lik denne: http://www.fs-8888.com/product_detail.php?id=998&type=product&sortname=Product&ln=en Fant noen tips også: 0 Siter
Helmi Skrevet 21. januar 2008 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har gjort det de siste tja...8 årene. Det er raskest og minst smertefullt å gjøre det hos frisøren. Jeg gjør det oftest selv. Jeg har kommet frem til at dersom jeg er forkjølet så er det lurt å nappe. Da nyser jeg no vanvittig! Det løsner i et tett system.. hehe. Flere som nyser? Jeg fikk ingen forvarsel da jeg første gang nappet brynene hos frisøren. Det kom brått et kjempenys. Flaut! Da sa hun at det var helt vanlig å nyse....det hadde vært kjekt å vite litt før man spruter ut i lokalet da ;( JA Jeg nyser! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Skrevet 21. januar 2008 Jeg bruker en spesiell kniv til å skære vekk overflødig hår på øyebrynene. Ganske lik denne: http://www.fs-8888.com/product_detail.php?id=998&type=product&sortname=Product&ln=en Fant noen tips også: Jeg vet ikke om jeg våger å bruke kniv før jeg vet helt hvordan jeg vil ha det, men senere kan det bli mer aktuelt. Det var kjempekjekt å se klippene du sendte, tusen takk 0 Siter
Gjest jeasaaaaaaaaaa Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har alltid hatt kraftige øyenbryn. Begynte å nappe i 15-årsalderen. Siden den gang har hårene bare blitt enda kraftigere og mer spredt. Nå finner jeg hår nesten helt ned til øyelokket:-/ Selve hårstråene har også blitt kraftigere og mange plasser ser de hårene som vokser ut igjen ut som skjeggstubber. Det kan se ut som om jeg har barbert og ikke nappet. Hadde ikke turt å skjære/barbere vekk. Da hadde det vel bare blitt enda verre. Hva med å gå til hudpleier å få vokset bort brynene? 0 Siter
Speak Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ja, det gjør jeg. Men det gjør da ikke vondt:-) 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg napper dem innimellom, burde bli flinkere. Spesielt behagelig er det ikke, men man blir vant med det etterhvert. 0 Siter
frk.s Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Det blir faktisk mindre vondt etterhvert... Lykke til! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ja, jeg napper litt, men ikke helt fast og jevnlig. Har ikke noe ønske om smale bryn, men pleier å nappe noen litt viltvoksende hår i kantene. Synes ikke det er særlig vondt. 0 Siter
Gjest åshilda Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hva med å gå til hudpleier å få vokset bort brynene? Vokser innimellom selv (spesial voksestrips kjøpt hos frisør) men da må hårene få vokse ut litt først, slik at de blir lange nok til å vokses og det har jeg ikke talmodighet til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.