Gå til innhold

da skal jeg smøre matpakka mi :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

siste rest i kveld er å smøre matpakken min til i mårra,så skal jeg slenge alt jeg har i sofan å slaaaaaaaappe av! ;)))

jeg er døds sliten,og det er bare mandag....

*gjesp*

hva gjør dere?

Fortsetter under...

Skrevet

Sløver foran tv med laptop i fanget. ;)

Jeg har vaska og vaska i dag - har slipt gulv i 2. etg og det var støv overalt. :( Nå er jeg helt ferdig og kommer nok ikke opp av sofaen mer i dag. Venter bare på Akutten nå. ;)

Skrevet

Sløver foran tv med laptop i fanget. ;)

Jeg har vaska og vaska i dag - har slipt gulv i 2. etg og det var støv overalt. :( Nå er jeg helt ferdig og kommer nok ikke opp av sofaen mer i dag. Venter bare på Akutten nå. ;)

''''Venter bare på Akutten nå. ;)''''

Håper det ikkje er noe alvorlig...? :)

Gjest Angela26
Skrevet

Naa har vi spist middag, og jeg sitter paa verandaen og tar meg en royek, og smaa titter paa dol...

Etterpaa skal jeg spankulere meg en tur aa fikse noen klaer...Apropos klaer!!! Jeg fikk paa meg str. 38 i dag ( Norsk str.36) Jeg ble helt himmelfaren! :-) Og jeg som ikke har gjort en doeyt for det ;-)

Etterpaa skal vi fikse timeplan for trening fremover. Jenta vaar skal begynne paa svoemmetrening, og da skal jeg paa Pilates. Gleder meg!

Ogsaa skal jeg hive mannen paa noe styrke trening tror jeg...

Skrevet

Naa har vi spist middag, og jeg sitter paa verandaen og tar meg en royek, og smaa titter paa dol...

Etterpaa skal jeg spankulere meg en tur aa fikse noen klaer...Apropos klaer!!! Jeg fikk paa meg str. 38 i dag ( Norsk str.36) Jeg ble helt himmelfaren! :-) Og jeg som ikke har gjort en doeyt for det ;-)

Etterpaa skal vi fikse timeplan for trening fremover. Jenta vaar skal begynne paa svoemmetrening, og da skal jeg paa Pilates. Gleder meg!

Ogsaa skal jeg hive mannen paa noe styrke trening tror jeg...

''Jeg fikk paa meg str. 38 i dag ( Norsk str.36) Jeg ble helt himmelfaren''

Missunnelig!

Annonse

Gjest Angela26
Skrevet

''Jeg fikk paa meg str. 38 i dag ( Norsk str.36) Jeg ble helt himmelfaren''

Missunnelig!

Jeg fatter ikke hva som har skjedd jeg! Men jeg gaar mye da, og vasker hus...Hehe...Ellers spiser jeg normalt tror jeg... Og ofte...Det er viktig for forbrenningen!

Skrevet

Det er fordi du var dritings i går, og snubla over hele her og velta alt som var av inventar da du var på besøk.

Skrevet

Det er fordi du var dritings i går, og snubla over hele her og velta alt som var av inventar da du var på besøk.

HYSJ!!!!!!

*hahahaha*

Skrevet

Eg driver å sager ved.

det gjorde jeg tidligere i helga jeg,så nå kan jeg fyre til krampa tar meg igjen :) *håper ikke den gjør det da*

Skrevet

HYSJ!!!!!!

*hahahaha*

Det er potetmosavtrykk over alle overflatene her. Men det er jo ikke sikkert det er din feil. Det er ikke din feil alt sammen, men du er jævlig god til å synge! :-)

Hva har du på matmakka di da?

Skrevet

det gjorde jeg tidligere i helga jeg,så nå kan jeg fyre til krampa tar meg igjen :) *håper ikke den gjør det da*

*skjelve*

Nei nå, pølsa, går jeg og legger meg. Sove godt da! :-)

DU OGSÅ GEIR!!!!!!! (hørte du det?)

Skrevet

*skjelve*

flere som skal legge seg snart nå ja!

natti natt,og sov godt *blunk,blunk*

hehe :)

Annonse

Skrevet

Det er potetmosavtrykk over alle overflatene her. Men det er jo ikke sikkert det er din feil. Det er ikke din feil alt sammen, men du er jævlig god til å synge! :-)

Hva har du på matmakka di da?

ja ohoiii, sangstemmen er som den skal ja. og jeg bare elsker sing-star annlegget ditt!

men den potetmosen tviler jeg på.....trodde det var kjøttfarse jeg,men ok.....synet kan bedra! *hahah*

på matpakka har jeg smør pluss en boks med eplesyltetøy jeg skal ved siden av!

mmmmm...... :))

Skrevet

*skjelve*

JADA MASA !!!!

Skrevet

ja ohoiii, sangstemmen er som den skal ja. og jeg bare elsker sing-star annlegget ditt!

men den potetmosen tviler jeg på.....trodde det var kjøttfarse jeg,men ok.....synet kan bedra! *hahah*

på matpakka har jeg smør pluss en boks med eplesyltetøy jeg skal ved siden av!

mmmmm...... :))

Jeg liker bare syltetøy hvis jeg spiser det med skje :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...