Mamma07 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Tenkte å koke pasta, lage pastasaus og ha i skinkebiter. Koke blomkål og brokkoli. helle dette i en form og ha pastaen i bunn med brokkoli,blomkål og saus over. med noen tomatskiver. I ovene på 200 grader i ca 5 min.Med hjemmelagde rundtykker med skinke og ost i, med oregano på. Høres dette godt ut? Har aldri laget det før i sånn form med grønnsaker i. går det ann å ha pastaen i ovnen i fem min, bare for å lage en jevn varme? Gøy å prøve noe nytt. 0 Siter
Jølsen Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Du kan bruke kylling i steden for skine. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Du kan bruke kylling i steden for skine. Skal ha kylling i wok i morgen så gidd ikke ha det i dag også.. Selv om det blir i to helt forskjellige settinger 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Nei, jeg synes ikke det høres så veldig godt ut... Snakker du tomatbasert pastasaus eller en type hvit saus, evt fløtebasert? Jeg synes det høres overkill ut med blomkål, broccoli og tomatskiver. Også synes jeg ikke en tomatbasert saus passer til disse grønnsakene. Det er for mange smaker på en gang for meg, men dette er altså min personlige mening. Jeg ville lagt meg på en bechamelsaus, droppa blomkålen og tomatskivene og kjørt pasta, skinke og broccoli og evt ostegratinert det hele - eller ennå bedre bare servert med fersk parmesan. Keep it simple. Men de rundstykkene hørtes nydelige ut altså. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Nei, jeg synes ikke det høres så veldig godt ut... Snakker du tomatbasert pastasaus eller en type hvit saus, evt fløtebasert? Jeg synes det høres overkill ut med blomkål, broccoli og tomatskiver. Også synes jeg ikke en tomatbasert saus passer til disse grønnsakene. Det er for mange smaker på en gang for meg, men dette er altså min personlige mening. Jeg ville lagt meg på en bechamelsaus, droppa blomkålen og tomatskivene og kjørt pasta, skinke og broccoli og evt ostegratinert det hele - eller ennå bedre bare servert med fersk parmesan. Keep it simple. Men de rundstykkene hørtes nydelige ut altså. hvit pasta saus, sto ett eller annet med at det var sjalottløk og urte saus... De tomatene tror jeg ikke jeg skal ha oppa. Liker det ikke så godt selv (stekte tomater)... Jeg synes det hørtes godt ut med brokkoli og blomkål jeg Skal prøve, er det ikke godt så lager jeg det ikke flere ganger, gøy å prøve noe litt anderledes:) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Nei, jeg synes ikke det høres så veldig godt ut... Snakker du tomatbasert pastasaus eller en type hvit saus, evt fløtebasert? Jeg synes det høres overkill ut med blomkål, broccoli og tomatskiver. Også synes jeg ikke en tomatbasert saus passer til disse grønnsakene. Det er for mange smaker på en gang for meg, men dette er altså min personlige mening. Jeg ville lagt meg på en bechamelsaus, droppa blomkålen og tomatskivene og kjørt pasta, skinke og broccoli og evt ostegratinert det hele - eller ennå bedre bare servert med fersk parmesan. Keep it simple. Men de rundstykkene hørtes nydelige ut altså. Forresten,de rundstykkene er utrolig gode!. Man bare lage vanlige rundstykker/boller som ikke er søte og har i skinkebiter og litt raspet ost. Pensler med egg på toppen for å få sprø topp og oregano. Passer veldig godt til pasta og lignende. Mmmmm ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Forresten,de rundstykkene er utrolig gode!. Man bare lage vanlige rundstykker/boller som ikke er søte og har i skinkebiter og litt raspet ost. Pensler med egg på toppen for å få sprø topp og oregano. Passer veldig godt til pasta og lignende. Mmmmm ) Det skal jeg jammen prøve å lage en dag, jeg fikk sånn fin Kemwood kjøkenmaskin av faren min til bursdagen. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Det skal jeg jammen prøve å lage en dag, jeg fikk sånn fin Kemwood kjøkenmaskin av faren min til bursdagen. Ååå jeg har så lyst på en slik. skal kjøpe meg, skal bare vente litt 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Nei, jeg synes ikke det høres så veldig godt ut... Snakker du tomatbasert pastasaus eller en type hvit saus, evt fløtebasert? Jeg synes det høres overkill ut med blomkål, broccoli og tomatskiver. Også synes jeg ikke en tomatbasert saus passer til disse grønnsakene. Det er for mange smaker på en gang for meg, men dette er altså min personlige mening. Jeg ville lagt meg på en bechamelsaus, droppa blomkålen og tomatskivene og kjørt pasta, skinke og broccoli og evt ostegratinert det hele - eller ennå bedre bare servert med fersk parmesan. Keep it simple. Men de rundstykkene hørtes nydelige ut altså. ''bechamelsaus'' Forklar! *grønn* 0 Siter
Mamma07 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201006868' post='3785455] ''bechamelsaus'' Forklar! *grønn* det vet ikke jeg hva er heller 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201006868' post='3785455] ''bechamelsaus'' Forklar! *grønn* Hvit grunnsaus med litt ekstra salt, revet muskatnøtt og revet fersk parmesan. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ååå jeg har så lyst på en slik. skal kjøpe meg, skal bare vente litt Jeg har også sikla på en slik en ganske lenge, og nå var den på tilbud, så vi spleisa på bursdaggave til meg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Nei, jeg synes ikke det høres så veldig godt ut... Snakker du tomatbasert pastasaus eller en type hvit saus, evt fløtebasert? Jeg synes det høres overkill ut med blomkål, broccoli og tomatskiver. Også synes jeg ikke en tomatbasert saus passer til disse grønnsakene. Det er for mange smaker på en gang for meg, men dette er altså min personlige mening. Jeg ville lagt meg på en bechamelsaus, droppa blomkålen og tomatskivene og kjørt pasta, skinke og broccoli og evt ostegratinert det hele - eller ennå bedre bare servert med fersk parmesan. Keep it simple. Men de rundstykkene hørtes nydelige ut altså. Tiltredes. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hvit grunnsaus med litt ekstra salt, revet muskatnøtt og revet fersk parmesan. Ja, selvfølgelig var det det! *ler* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg har også sikla på en slik en ganske lenge, og nå var den på tilbud, så vi spleisa på bursdaggave til meg. Jeg har Kenwood Major, den gigapack'en. Bråkete, men bra. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Bortsett fra tomatene hørtes det kjempegodt ut synes jeg! *Tramper på Flyfly* 0 Siter
Mamma07 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Bortsett fra tomatene hørtes det kjempegodt ut synes jeg! *Tramper på Flyfly* hehe skal vi banke flyflyen:p Neida, spurte et spm og folk får lov å si sin mening uten at jeg flyr i flint 0 Siter
Mamma07 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Skrevet 22. januar 2008 Nei, jeg synes ikke det høres så veldig godt ut... Snakker du tomatbasert pastasaus eller en type hvit saus, evt fløtebasert? Jeg synes det høres overkill ut med blomkål, broccoli og tomatskiver. Også synes jeg ikke en tomatbasert saus passer til disse grønnsakene. Det er for mange smaker på en gang for meg, men dette er altså min personlige mening. Jeg ville lagt meg på en bechamelsaus, droppa blomkålen og tomatskivene og kjørt pasta, skinke og broccoli og evt ostegratinert det hele - eller ennå bedre bare servert med fersk parmesan. Keep it simple. Men de rundstykkene hørtes nydelige ut altså. Hvilken saus ville du brukt da? har du en heima mekk som jeg kan prøve meg på? Var å handlet i går så har litt forskjellig i hus nå.. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Nei, jeg synes ikke det høres så veldig godt ut... Snakker du tomatbasert pastasaus eller en type hvit saus, evt fløtebasert? Jeg synes det høres overkill ut med blomkål, broccoli og tomatskiver. Også synes jeg ikke en tomatbasert saus passer til disse grønnsakene. Det er for mange smaker på en gang for meg, men dette er altså min personlige mening. Jeg ville lagt meg på en bechamelsaus, droppa blomkålen og tomatskivene og kjørt pasta, skinke og broccoli og evt ostegratinert det hele - eller ennå bedre bare servert med fersk parmesan. Keep it simple. Men de rundstykkene hørtes nydelige ut altså. Enig, forslaget ditt hørtes godt ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.