mariaflyfly Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Bortsett fra tomatene hørtes det kjempegodt ut synes jeg! *Tramper på Flyfly* Men du spiser jo blodpudding også, så... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hvilken saus ville du brukt da? har du en heima mekk som jeg kan prøve meg på? Var å handlet i går så har litt forskjellig i hus nå.. Lag hvit grunnsaus av smør, mel og melk, bruk litt ekstra med salt og pepper, tilsett litt revet muskatnøtt og en god neve revet parmesan så har du nydelig pastasaus. Eller bruk bare en dæsj med fløte. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ja,jeg syntes det hørtes godt ut ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Men du spiser jo blodpudding også, så... *Fnis* Blodpudding med sirup til er jo knallgodt! ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 *Fnis* Blodpudding med sirup til er jo knallgodt! ;o) Yeah, right. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 *Fnis* Blodpudding med sirup til er jo knallgodt! ;o) Blodpudding med sirup??????????? Du tuller ikkesant? *føler seg uvel* 0 Siter
org Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 *Fnis* Blodpudding med sirup til er jo knallgodt! ;o) Det likte faren min også. Det lukta og så... eh... mindre godt ut. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Blodpudding med sirup??????????? Du tuller ikkesant? *føler seg uvel* Niks - blodpudding med sirup og bacon! Mmmmm! Mange bruker sukker på istedetfor sirup, men jeg MÅ ha sirup. ) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Niks - blodpudding med sirup og bacon! Mmmmm! Mange bruker sukker på istedetfor sirup, men jeg MÅ ha sirup. ) *URK* 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 *URK* Blir det bedre når jeg sier at noen koker blodpuddingen i h-melk først? *Hehe* Det er også kjempegodt! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Blir det bedre når jeg sier at noen koker blodpuddingen i h-melk først? *Hehe* Det er også kjempegodt! Høres ut som noe de kunne ha servert på Neshov, ja. Mens ho mor levde. 0 Siter
Gjest Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 dette høres nydelig ut. å hvis du heller over hvit saus, pluss noen baconbiter, får du en aldeles fortreffelig rett:) strø ost på toppen og ha i ovn på 200 grader til osten er gylden:) nam:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Høres ut som noe de kunne ha servert på Neshov, ja. Mens ho mor levde. Hehe 0 Siter
Sofline Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ville droppet i hvert fall skinken og sannsynligvis også osten i rundstykkene. Hvis ikke synes jeg det blir litt smør på flesk. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ville droppet i hvert fall skinken og sannsynligvis også osten i rundstykkene. Hvis ikke synes jeg det blir litt smør på flesk. Glem det jeg sa om å droppe osten i rundstykkene. Jeg vet ikke hvor jeg fikk det fra at det var ost ellers i oppskriften. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg ville droppet i hvert fall skinken og sannsynligvis også osten i rundstykkene. Hvis ikke synes jeg det blir litt smør på flesk. Mer endring fra meg... Jeg tenke av en eller annen grunn automatisk at pastasaus=bechamelsaus da jeg leste innlegget ditt. Jeg ville som foreslått ellers i tråden brukt det i stedet for tomatsaus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.