Gå til innhold

Høres dette godt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra tomatene hørtes det kjempegodt ut synes jeg! *Tramper på Flyfly*

Men du spiser jo blodpudding også, så... :P

Fortsetter under...

Skrevet

Hvilken saus ville du brukt da? har du en heima mekk som jeg kan prøve meg på?

Var å handlet i går så har litt forskjellig i hus nå..

Lag hvit grunnsaus av smør, mel og melk, bruk litt ekstra med salt og pepper, tilsett litt revet muskatnøtt og en god neve revet parmesan så har du nydelig pastasaus. :) Eller bruk bare en dæsj med fløte. :)

Skrevet

Men du spiser jo blodpudding også, så... :P

*Fnis* Blodpudding med sirup til er jo knallgodt! ;o)

Skrevet

Yeah, right. ;)

Skrevet

Blodpudding med sirup??????????? Du tuller ikkesant?

*føler seg uvel*

Annonse

Skrevet

Det likte faren min også. Det lukta og så... eh... mindre godt ut.

Skrevet

Blodpudding med sirup??????????? Du tuller ikkesant?

*føler seg uvel*

Niks - blodpudding med sirup og bacon! Mmmmm! Mange bruker sukker på istedetfor sirup, men jeg MÅ ha sirup. :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Niks - blodpudding med sirup og bacon! Mmmmm! Mange bruker sukker på istedetfor sirup, men jeg MÅ ha sirup. :o)

*URK*

Skrevet

*URK*

Blir det bedre når jeg sier at noen koker blodpuddingen i h-melk først? *Hehe* Det er også kjempegodt!

Gjest Elextra
Skrevet

Blir det bedre når jeg sier at noen koker blodpuddingen i h-melk først? *Hehe* Det er også kjempegodt!

Høres ut som noe de kunne ha servert på Neshov, ja. Mens ho mor levde.

Skrevet

dette høres nydelig ut. å hvis du heller over hvit saus, pluss noen baconbiter, får du en aldeles fortreffelig rett:)

strø ost på toppen og ha i ovn på 200 grader til osten er gylden:) nam:)

Skrevet

Høres ut som noe de kunne ha servert på Neshov, ja. Mens ho mor levde.

Hehe :)

Annonse

Skrevet

Jeg ville droppet i hvert fall skinken og sannsynligvis også osten i rundstykkene. Hvis ikke synes jeg det blir litt smør på flesk.

Skrevet

Jeg ville droppet i hvert fall skinken og sannsynligvis også osten i rundstykkene. Hvis ikke synes jeg det blir litt smør på flesk.

Glem det jeg sa om å droppe osten i rundstykkene. Jeg vet ikke hvor jeg fikk det fra at det var ost ellers i oppskriften.

Skrevet

Mer endring fra meg... Jeg tenke av en eller annen grunn automatisk at pastasaus=bechamelsaus da jeg leste innlegget ditt. Jeg ville som foreslått ellers i tråden brukt det i stedet for tomatsaus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...