Gå til innhold

Tidligere husverter.

Anbefalte innlegg

Gjest Dumma meg!!
Skrevet

Trenger bare lette litt på min flauhet!!

For 2,5 år siden flyttet vi ut av en flott leilighet, som vi leide av noen herlige husverter. Nå bor vi i en annen by, men skal tilbake til hjemstedet vårt om 5 mndr. Jeg husket bare navnet på damen vi leide hos, ikke mannen hennes, men da jeg slo opp i 1881.no, kom det opp hennes navn (la oss kalle henne Frida) og et manns-navn (Per) på samme adresse. Og det var bare de to. Jeg kan ikke ta igjen navnet til Per, men jeg ringer ihvertfall Frida og gir beskjed om at vi har kjempe lyst å leie hos dem igjen når vi kommer tilbake, og håper de vil ta oss i betraktning når det nærmer seg flytting for oss. Hun var glad vi ringte, og sa at hun skulle ringe oss så fort hun visste når de andre flyttet ut. Og før jeg la på sa jeg "og så må du hilse Per". Jeg merket på stemmen hennes at det var noe ved det navnet, for hun flirte litt. Og nå, to timer senere gikk det opp for meg; Per er sønnen hennes som jeg ikke har pratet noe særlig med... jeg trodde det var mannen hennes. Huff, hun må tro jeg er idiot nå, og jeg føler meg skikkelig dum!!

Er det noen som kan få meg på bedre tanker? Jeg vet ikke hvorfor jeg la meg sånn opp i denne saken!! usj!!!

Skrevet

Du får bare si det som det er, når du treffer eller snakker med henne igjen, noe annet får du ikke gjort.

Hun tror helt sikkert at du har et godt øye til sønnen, hehe.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Dette kan du ta helt med ro! Alle kan huske feil! Ikke noe å henge seg opp i! Såpass selvironi skal man koste på seg! Le av hele greia!!

Skrevet

Æsj, det er vel ikke noe å plage deg selv med. Hun tenker sikkert bare at du var litt surrete og sa feil. Det ville nå i alle fall jeg tenkt:)

Skrevet

Dette er da ingenting å ta på vei ut. En helt uskyldig liten sak, som ikke betyr noe som helst :-)

Skrevet

Jeg kan trøste deg med at når du blir eldre, kommer slike ting til å fortone seg som det de er, nemlig bagateller. Og bagateller blir glemt på 2 minutter av begge parter!

Skrevet

Slike småtabber er som regel glemt idet de er over.Ikke bry deg noe mer om det ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...