Gjest klø,klø,klø Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Jeg klær og klør i nesa, spesielt her hjemme i huset og spesielt om morningen føler jeg, men ikke bare da... Jeg har tatt allergi blodprøver og slik prikktesting, men reagerer ikke stort der, noe på Bjørk, litt på hund (har hund). Har også mye hodepine og tørre, kløende øyne. Kan det være at jeg ikke tåler hunden, tror jeg reagerte med +1 på prikktesting på hund. Hjelper ikke stort med Aerius ol, men jeg må kanskje gi de litt tid på å virke?? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Har du samme kløen om du er hos noen som ikke har hund? Datteren min reagerer på hund, og hun får kløe i ansiktet, på halsen og røde øyne. Det er kjedelig om det er hunden, men kanskje du skal finne ut av det. Dyreallergi kan bli verre om du blir mye eksponert for kjæledyr. Jeg har hørt om de som velger å beholde kjæledyret, men som klarer seg ved å spise allergitabletter. 0 Siter
Gjest lillys Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Er hunden langhårete? Børster du den hver dag? Det er mange som ikke tåler partiklene som er nedi pelsen. Derfor er det viktig å børste hunden ofte.. Noen har også valpe allergi.. Kanskje du burde prøve en annen type allergi medisin. 0 Siter
adelie Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Er hunden langhårete? Børster du den hver dag? Det er mange som ikke tåler partiklene som er nedi pelsen. Derfor er det viktig å børste hunden ofte.. Noen har også valpe allergi.. Kanskje du burde prøve en annen type allergi medisin. ''Derfor er det viktig å børste hunden ofte.. '' Men da burde man seff ikke gjøre det selv, men få mannen, sønnen.... 0 Siter
Gjest lillys Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 ''Derfor er det viktig å børste hunden ofte.. '' Men da burde man seff ikke gjøre det selv, men få mannen, sønnen.... Helt klart.. Men må man gjøre det selv, gjør det ute.. Greit å vaske pelsen godt m god shampo i ny og ned og.. Fjerner mye av de partiklene som mange er allergiske mot.. 0 Siter
adelie Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Helt klart.. Men må man gjøre det selv, gjør det ute.. Greit å vaske pelsen godt m god shampo i ny og ned og.. Fjerner mye av de partiklene som mange er allergiske mot.. "Partiklene" er hudceller. Bare for å oppklare det, liksom.. Flass om du vil. Men det liker ikke hundeeiere at man sier. Men hunder avskaller hudceller akkurat som vi mennekser. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 ''Derfor er det viktig å børste hunden ofte.. '' Men da burde man seff ikke gjøre det selv, men få mannen, sønnen.... Det beste er å støvsuge hunden faktisk! Da slipper du at alt virvler opp,og får med det mye mer enn ved børsting. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.