Gå til innhold

Det må føles PINLIG


Storebror

Anbefalte innlegg

Det må føles pinlig for en bunke leger og hele DOL-administrasjonen at man lokker så mange mennesker til å etterlate gyldige email adresser til seg selv når man registrerer seg som bruker, og at man deretter blir overgitt til et av verdens største selskaper for videregivelser av email adresser for reklamer.

Det må være pinlig for en drøss med leger, at Doubleclick får vite at den og den er interessert i psykiatri og den andre i "samliv". Ikke nok med det, men at DOL sine brukere også blir gjenkjennt som den de er i virkeligheten når man surfer helt andre steder i verden, bare det er et websted som også er partnere med Doubleclick - og det er mange.

Hvordan føles det egentlig for en lege, å kompromitere så mange mennesker som viser legen tillit????

Jeg bare spør!

mh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg såg på ein reportasje om Doubleclick på '60 minutes' i gårkveld. Såvidt eg oppfatta er den amerikanske kongressen i ferd med å forby selskapeta forretningside, og det med god grunn. I grunnen rart at vi ikkje alt får langt meir spam enn vi gjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg såg på ein reportasje om Doubleclick på '60 minutes' i gårkveld. Såvidt eg oppfatta er den amerikanske kongressen i ferd med å forby selskapeta forretningside, og det med god grunn. I grunnen rart at vi ikkje alt får langt meir spam enn vi gjer.

Jeg anbefaler alle å gjøre bruk av den host fil som jeg tidligere har snakket om på forum for data, samt å slette alle cookies fra doubleclick, history, cache og midlertidige filer osv osv. for å begrense de skader som DOL har påført sine brukere. Samt å kjøre det program som jeg anbefalte tidligere for å fjerne spyware når man først er i gang.

Det finner man på min linkliste

(Adaware)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler alle å gjøre bruk av den host fil som jeg tidligere har snakket om på forum for data, samt å slette alle cookies fra doubleclick, history, cache og midlertidige filer osv osv. for å begrense de skader som DOL har påført sine brukere. Samt å kjøre det program som jeg anbefalte tidligere for å fjerne spyware når man først er i gang.

Det finner man på min linkliste

(Adaware)

mvh

Den hostfila du prater om, skal den i egen mappe under windows, eller rett i windowsmappa?..som tekstfil?

Kan jeg bare kopiere det du skrev i innlegget ditt...(på data?) og legge i en tekstfil, eller hvordan var dette igjen..

Finner ikke igjen innlegget ditt i farta... :-)

Fant ikke den mappa på min maskin jeg da...ehh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hostfila du prater om, skal den i egen mappe under windows, eller rett i windowsmappa?..som tekstfil?

Kan jeg bare kopiere det du skrev i innlegget ditt...(på data?) og legge i en tekstfil, eller hvordan var dette igjen..

Finner ikke igjen innlegget ditt i farta... :-)

Fant ikke den mappa på min maskin jeg da...ehh..

Halloen

Jeg kopierte det som du skrev i innlegget, vil det da si at doubleclick ikke kan "spore" meg i det hele tatt heretter?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den hostfila du prater om, skal den i egen mappe under windows, eller rett i windowsmappa?..som tekstfil?

Kan jeg bare kopiere det du skrev i innlegget ditt...(på data?) og legge i en tekstfil, eller hvordan var dette igjen..

Finner ikke igjen innlegget ditt i farta... :-)

Fant ikke den mappa på min maskin jeg da...ehh..

Den er en helt alminnelig tekstfil (Notepad) med navnet

hosts. (ingen ting etter punktum)

Den er der sikkert fra før. Og så er det bare å tilføye det jeg skrev, ja. Lage den og restarte maskine (sikkert ikke nødvendig, men jeg gjør det alltid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen

Jeg kopierte det som du skrev i innlegget, vil det da si at doubleclick ikke kan "spore" meg i det hele tatt heretter?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen

Jeg kopierte det som du skrev i innlegget, vil det da si at doubleclick ikke kan "spore" meg i det hele tatt heretter?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Får ikke inn innlegg

Halloen

Jeg kopierte det som du skrev i innlegget, vil det da si at doubleclick ikke kan "spore" meg i det hele tatt heretter?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sensuren er AKTIV

Halloen

Jeg kopierte det som du skrev i innlegget, vil det da si at doubleclick ikke kan "spore" meg i det hele tatt heretter?

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er en helt alminnelig tekstfil (Notepad) med navnet

hosts. (ingen ting etter punktum)

Den er der sikkert fra før. Og så er det bare å tilføye det jeg skrev, ja. Lage den og restarte maskine (sikkert ikke nødvendig, men jeg gjør det alltid)

Nope, nå har jeg stirret øye stort og vått, noen tekstfil med navnet host. finner jeg ikke i windowsmappa mi.

IE 5.0, Win 2000...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sensuren er AKTIV

Nope, nå har jeg stirret øye stort og vått, noen tekstfil med navnet host. finner jeg ikke i windowsmappa mi.

IE 5.0, Win 2000...

asdfasdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sensuren er AKTIV

asdfasdf

Jeg ser at jeg er sluppet inn igjen etter en forsmak på DOL sin nye sensurmetode.

Dersom dette er eneste tilbakemelding man har å gi meg for den kritikk jeg har fremkommet med, så er det lavmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir mer og mer oppgitt av administrasjonen i DOL, de gidder ikke å svare på dette en gang, makan til duster. Dette er bl.a. leger som BØR ha greie på hvordan en skal oppføre seg ovenfor andre. Den sosiale intelligens må være lik null. Skal dere få tillit så er det første bud å ta en diskusjon på det som blir tatt opp her av kritikk, selv om det kan være ubehagelig.

Dere takler kritikk utrolig dårlig og det skaper IKKE tillit i det hele tatt. Det er mange innlegg her inne som dere burde ha svart på, som går på hvordan DOL drives, men dere svarer overhode ikke på det og det er noe av det dummeste dere gjør. Nå skal jeg ikke ta stilling til det som Storebror tar opp for det har jeg ikke noe greie på, men dette burde dere svare på.

Er det så at dere har sensurert Storebror også?? Hvis så er tilfelle så er dere verre enn jeg trodde var mulig.

Hvis dette representerer legestanden i Norge så er det meget skremmende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

asdfasdf

Det blir påstått at vi sensurerer innlegg i tjenesten noe som ikke er riktig. Vi har ingen "aktiv sensur" av innlegg, men sjekker at innlegg ikke er i strid med våre regler og sletter de som er i strid med dette.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...