Gå til innhold

Det må føles PINLIG


Storebror

Anbefalte innlegg

Det blir påstått at vi sensurerer innlegg i tjenesten noe som ikke er riktig. Vi har ingen "aktiv sensur" av innlegg, men sjekker at innlegg ikke er i strid med våre regler og sletter de som er i strid med dette.

Med vennlig hilsen,

Hva var dte da som skjedde, når jeg kun kunne få inn overskrifter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Forsvinn

Jeg blir mer og mer oppgitt av administrasjonen i DOL, de gidder ikke å svare på dette en gang, makan til duster. Dette er bl.a. leger som BØR ha greie på hvordan en skal oppføre seg ovenfor andre. Den sosiale intelligens må være lik null. Skal dere få tillit så er det første bud å ta en diskusjon på det som blir tatt opp her av kritikk, selv om det kan være ubehagelig.

Dere takler kritikk utrolig dårlig og det skaper IKKE tillit i det hele tatt. Det er mange innlegg her inne som dere burde ha svart på, som går på hvordan DOL drives, men dere svarer overhode ikke på det og det er noe av det dummeste dere gjør. Nå skal jeg ikke ta stilling til det som Storebror tar opp for det har jeg ikke noe greie på, men dette burde dere svare på.

Er det så at dere har sensurert Storebror også?? Hvis så er tilfelle så er dere verre enn jeg trodde var mulig.

Hvis dette representerer legestanden i Norge så er det meget skremmende.

Helt enig. Var tilfeldig innom her for første gang på en måned...Har sluttet å være her grunnet måten DOL drives på. Gjør som meg, finn dere andre steder! Internett er et sted hvor sensur så og si ikke burde finnes, og hvis den eventuelt skulle finnes så er det ikke slik som den er her.

Slutt i det minste å trykke på reklamebannerene her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg såg på ein reportasje om Doubleclick på '60 minutes' i gårkveld. Såvidt eg oppfatta er den amerikanske kongressen i ferd med å forby selskapeta forretningside, og det med god grunn. I grunnen rart at vi ikkje alt får langt meir spam enn vi gjer.

Hmmm... Jeg har faktisk ikke fått spam på "DOL-adressen"-min i det hele tattjeg... Er jeg alene om det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, nå har jeg stirret øye stort og vått, noen tekstfil med navnet host. finner jeg ikke i windowsmappa mi.

IE 5.0, Win 2000...

I Win2000 skal HOSTS filen ligge i katalogen:

winnt\system32\drivers\etc

Forøvrig må eg bare få si at hele ideen bak denne HOSTS filen lukter lang vei.

Hjelper mot de adressene som er angitt i filen, men... Det finnes TUSENVIS av adresser utover de som er her.

Mitt råd: Anskaff Norton Internet Security eller liknende som oppdateres hele tiden

http://www.gaaasland.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Win2000 skal HOSTS filen ligge i katalogen:

winnt\system32\drivers\etc

Forøvrig må eg bare få si at hele ideen bak denne HOSTS filen lukter lang vei.

Hjelper mot de adressene som er angitt i filen, men... Det finnes TUSENVIS av adresser utover de som er her.

Mitt råd: Anskaff Norton Internet Security eller liknende som oppdateres hele tiden

http://www.gaaasland.nu

Takker...men hvor er winntmappa hen da?? Finner ikke winnt heller jeg, men nå har jeg heller ikke god tid...er på tur ut serru..:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...