Gå til innhold

Varierende symptomer

Anbefalte innlegg

Gjest Magdalene

Er det vanlig at symptomene varierer/går i bølger i begynnelsen av svangerskapet? Er nå snart 5 uker på vei og de siste dagene har brystene mine blitt mindre ømme. Håper at de skal slå til snart litt mer merkbart, men blir temmelig bekymret. Hadde en MA i høst og da mistet jeg symptomer, særlig ømhet i brystene. Har ikke så mange fler symptomer, går bare på do litt oftere og har litt mensvondt i magen Har følelsen av at alle andre er kjempekvalme og har superømme bryster permanent på dette tidspunktet. Noen som kan berolige (håpe, håpe)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297619-varierende-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er vanlig at symptomene kommer og går. Og det er ikke vanlig å ha alle mulige graviditetssymptomer samtidig, spesielt ikke tidlig i svangerskapet.

Jeg skjønner godt at du er opptatt av dette, siden du har hatt en MA. Men MA er egentlig sjeldnere enn en SA der du får blødninger osv. Så vanligvis kan man slå seg til ro med at alt er normalt så lenge man ikke blør (og selv da går det bra for svært mange).

Det er tidlig ennå, du kan "rekke" å få mange typiske svangerskapsplager - eller du kan få et ganske greit svangerskap, uten all verdens symptomer. Babyen blir like fin allikevel.

Jeg har vært gravid tre ganger, helt uten kvalme og uten spesielt sterke symptomer - var frisk og i fin form hele tiden. Resultatet ble to barn med en SA mellom.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297619-varierende-symptomer/#findComment-2404143
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...