Gå til innhold

Til alle som hjalp meg i 2006

Anbefalte innlegg

Gjest Jente31

Hei! Jeg vil takke dere for all god hjelp jeg fikk av dere i fjor. Det har vært mitt livs tøffeste år, og hvordan jeg skulle klart meg uten dere vet jeg ikke. For jeg ante ikke hva som skjedde med meg og hvorfor.

Får nå god hjelp i RL, jeg blir skikkelig utredet hos en spesialist, og vil få videre hjelp i spesialisthelsetjenesten.

Jeg er foreløpig diagnostisert med bipolar II. Min oppvekst har trolig formet meg til den jeg er, jeg scorer også på PTSD, men jeg tror at jeg skal klare å bygge opp selvtilliten med god hjelp.

Jeg har dessuten kommet til et punkt hvor jeg ikke vil bruke mer tid på å gruble på om min voldelige x og jeg kan ha en fremtid sammen og om han er motivert for å forandre seg osv.

Jeg har gitt han klar beskjed om at jeg ikke kommer tilbake mer og at jeg ønsker skilsmisse. Han takler ikke det så bra, men jeg har kommet dithen at jeg nå må glemme han og bruke energien på å bygge meg opp og starte et nytt liv. Det har ikke vært lett, og det har tatt tid. Men med bl.a sistnevnte og tålmodighet til hjelp tror jeg at jeg skal klare dette.

Takk for at dere var der for meg i fjor. Følte bare behov for å si det. Hilsen ei som ønsker å gå videre :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/297643-til-alle-som-hjalp-meg-i-2006/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

hidi, the scorpion

Nå ble _jeg_ glad! Du og dine barn er så uendelig mye mer verd enn en voldelig dritt av en mann! Tiden fremover er bare _din_ og dine barn sin, til å bygge opp det som ble rast ned ....

Må berømme deg, jente31, for alt du har oppnådd på denne tiden ;)

Gjest Jente31

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201259935' post='3788275]

Du er kommet langt på vei i riktig retning, og det er veldig hyggelig lesning. Husker dine første innlegg her, det var hjerteskjærende. Godt at det er et tilbakelagt stadium i livet ditt. Lykke til videre! :)

Takk :-)

Ja, jeg grøsser ved tanken på hvordan ting har vært, og det at jeg ikke visste av noe annet og trodde det skulle være slik..

Men livet går videre, og det gjelder å skape et nytt og bedre et.

Gjest Jente31

Nå ble _jeg_ glad! Du og dine barn er så uendelig mye mer verd enn en voldelig dritt av en mann! Tiden fremover er bare _din_ og dine barn sin, til å bygge opp det som ble rast ned ....

Må berømme deg, jente31, for alt du har oppnådd på denne tiden ;)

Du har rett i det, hidi.

Ingen fortjener dette.

Jeg er ganske stolt også, av å ha klart det jeg har klart, så langt.. hadde aldri i min villeste fantasi trodd jeg skulle klare det. Men jeg har funnet mye styrke her inne, hos dere, og jeg har lært masse om livet.

:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...