Gjest hud og hår Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Dette burde kanskje vært postet inne på hud og hår forumet men regner med at jeg får flere svar her. Jeg har bestandig hatt to vorteliknende ting i hodebunnen min. Jeg tror ikke det er vorter, men de kan se litt sånn ut. Jeg tror heller ikke det er føflekker, ettersom de er hudfargede, og "tykkere" eller "høyere" enn som så. Jeg husker jeg var hos en lege for flere år side i forbindelse med noe annet.. og han så på disse to greiene i hodebunnen min og sa det var ekstra hudfolder eller noe i den duren. Noen som vet hva jeg mener? Prøvde søke litt på nettet men fant ikke ut av det. Jeg kan såklart bare oppsøke en lege igjen men dette er ikke noe stort problem ettersom jeg jo har hår på hodet, så ingen ser de :-) Men jeg tenker jeg kaskje skulle bruke et vortemiddel på de.. men dersom det bare er ekstra hudfolder(?) så går det kanskje ikke med vortemiddel? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 24. januar 2008 Skrevet 24. januar 2008 Sjekk med en hudlege du!! Jeg fjernet en føflekk i høst og i den var det "litt snadder" Og jeg ble hasteinnkalt for en utvidet sjekk av hudvevet rundt der flekken min satt! Heldigvis negativt!! men sjekk den du for sikkerhets skyld! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.