Gå til innhold

Intuisjon-klarsynt/synsk,osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men har du foelt intuisjonen har hjulpet deg med feks. valg i livet? Intuisjon kan jo kjennes som en magefoelelse, eller at du bare "vet" noe.

Ja, det er jeg ganske sikker på.

Skrevet

Menneskekjenner blir du paa bakrunn av livserfaring som du tilegner deg. Intellignes har ingenting med livserfaring aa gjoere.

Nei, men intelligens har med hvor godt man kan bruke erfaringene, ikke sant?

Med vennlig hilsen

Gjest Liza i London
Skrevet

Intuisjon er ikke "overnaturlig"; det er bare å bruke IQ og det man vet (bevisst eller ubevisst), for å regne ut hva man mener kan skje.

"Klarsynthet" er når man påberoper seg å kunne "se" inn i fremtiden, eller et annet sted enn der man er. Altså, de påberoper seg "overnaturlige" evner.

Hadde det eksistert, ville de ha funnet Madeleine for lengst. Dessverre har de ikke det. Selvsagt.

Med vennlig hilsen

Jeg lurer paa hvorfor dette ikke er blitt brukt.

Imotsetning til "synskhet" er dette dokumentert.

For;vrig, man vet faktisk ikke om PJ har funnet levningene hennes.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg var ogsaa inne paa tanken om hypnotisering èn gang, da sto jeg i en emosjonell krise. Men jeg kom meg ut av denne krisen uten da :-)

Jeg har ogsaa veldig sans for dette temaet, og kunne gjerne tenkt meg aa vite litt mer om intuisjon.

Personlig har jeg opplved intuisjonen min annerledes enn det du har kanskje. Feks. Naar venner av meg blir gravide, vet jeg kjoennet, eller om ei venninne nettopp har faatt seg kjaereste (Bare som et eks) saa kan jeg faa en feeling paa om han er god eller ikke...

Det er ikke alltid intuisjonen slaar ut, men de gangene den har det, har det hjulpet meg veldig, og jeg har ogsaa hjulpet venner med dette.

Det du nevner Angela er mye likt med det jeg sanser! men det er ikke noe overnaturlig i dette men heller mer "sanselighet" og "fornemmelse" Og nå får heller vi ha denne gleden til andres skepsis og irritasjon! Enig? "ler" Og jeg har fått slik kjeft her inne for ikke å sette punktum! skjønner ikke at folk gidder å henge seg opp i slikt! ha en flott dag med masse "sanselighet" fra meg til deg!

Skrevet

Jeg lurer paa hvorfor dette ikke er blitt brukt.

Imotsetning til "synskhet" er dette dokumentert.

For;vrig, man vet faktisk ikke om PJ har funnet levningene hennes.

Hei,

Det er så mange aspekter i den saken, fordi det har tatt sånn av at ingen helt vet hvem som er interessert i hva. Dessverre.

Vi får bare håper de finner noen svar i årene som kommer.

Med vennlig hilsen

Gjest Angela26
Skrevet

Det du nevner Angela er mye likt med det jeg sanser! men det er ikke noe overnaturlig i dette men heller mer "sanselighet" og "fornemmelse" Og nå får heller vi ha denne gleden til andres skepsis og irritasjon! Enig? "ler" Og jeg har fått slik kjeft her inne for ikke å sette punktum! skjønner ikke at folk gidder å henge seg opp i slikt! ha en flott dag med masse "sanselighet" fra meg til deg!

Hehe:-)

Ha en flott dag du ogsaa! Kanskje opplever vi noe sanselig i dag ogsaa :-) Si i fra om du gjoer det!

Skrevet

Du har nok fått kjeft, fordi det er vanskelig å lese slike innlegg uten punktum, og uten paragrafer.

Det er litt som å lytte til noen som synger falskt, uansett hvor fin det du forsøker å synge faktisk er. Det fjerner fokus fra det du skriver og over på dårlig språk/tegnsetting.

Med vennlig hilsen

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hehe:-)

Ha en flott dag du ogsaa! Kanskje opplever vi noe sanselig i dag ogsaa :-) Si i fra om du gjoer det!

Yepp jeg skal si ifra! Har en "fornemmelse" av at jeg bør begynne med bedre rettskrivng.! "hihi"

Skrevet

Yepp jeg skal si ifra! Har en "fornemmelse" av at jeg bør begynne med bedre rettskrivng.! "hihi"

Skriv akkurat som du ønsker du, eg syns det er flott med litt personlige vrier her inne. :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Skriv akkurat som du ønsker du, eg syns det er flott med litt personlige vrier her inne. :)

Takk Geir.Hyggelig fyr du! Der kom det utropstegnet igjen,men det er fordi jeg mener det.

Skrevet

Takk Geir.Hyggelig fyr du! Der kom det utropstegnet igjen,men det er fordi jeg mener det.

Takk.

Ps! Eg gleder meg på bror din (dattera og resten av familien) sine vegner i dag, det var virkelig litt av en solskinnshistorie.

Dere får feire i dag!!! :-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Takk.

Ps! Eg gleder meg på bror din (dattera og resten av familien) sine vegner i dag, det var virkelig litt av en solskinnshistorie.

Dere får feire i dag!!! :-)

Vi skal feire det lover jeg deg.Har huset fullt av småjenter her nå som drikker "rødbrus" og koser seg med salt snacks. Datter har vært så nysgjerrig på sine kusiner men de har jo vært sporløst borte og så skjer dette.Utrolig!

Og så er jeg så glad på broders vegne for ex hans var ei..F......te og saboterte omsorgen hans så inni hampen.Noen førkjer skulle rett og slett hatt juling når det kommer til omsorgsrollen.Vi menn er kun inseminatorer for at disse hunkjønnene skal få "sine" barn! De får ikke inn i hodet at barna trenger pappaen sin! Argghhh! Jeg blir så trekt noen ganger.

Skrevet

Vi skal feire det lover jeg deg.Har huset fullt av småjenter her nå som drikker "rødbrus" og koser seg med salt snacks. Datter har vært så nysgjerrig på sine kusiner men de har jo vært sporløst borte og så skjer dette.Utrolig!

Og så er jeg så glad på broders vegne for ex hans var ei..F......te og saboterte omsorgen hans så inni hampen.Noen førkjer skulle rett og slett hatt juling når det kommer til omsorgsrollen.Vi menn er kun inseminatorer for at disse hunkjønnene skal få "sine" barn! De får ikke inn i hodet at barna trenger pappaen sin! Argghhh! Jeg blir så trekt noen ganger.

''''Noen førkjer skulle rett og slett hatt juling når det kommer til omsorgsrollen.''''

Hmm...Dette var ikkje politisk korrekt, så her må eg nok melde deg til Ottar!

Pst. Du har rett, men ikkje si det til noen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...